ketkä kaksi maata on finaalissa?

stuntman_92

niin ketkä kaksi maata on teidän mielestänne finaalissa

minä itse sanoisin että kanada-venäjä
mitä mieltä te olette

16

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä Äksyin Ämmä

      arvauksen: Ruotsi ja Kanada.
      Yhdenkään MM-lätkäjoukkueen ajantasaisesta tasosta en tiedä.

      • lutilutilutinaa

        No tieätysti Suoami ja Kanada


      • Stefan
        lutilutilutinaa kirjoitti:

        No tieätysti Suoami ja Kanada

        Loppuottelussa Kanada ja Tshekki
        Pronssiottelussa Venäjä ja Slovakia


      • hejda
        Stefan kirjoitti:

        Loppuottelussa Kanada ja Tshekki
        Pronssiottelussa Venäjä ja Slovakia

        Suomi vs Usa.
        Kanada jää pelaamaan kolmos sijoista , olematon pelaamattomuus veskarilla näkyy. Yksi ratkaiseva menee.

        toivoisin mieluummin Suomi vs Kanada


    • Näin se menee

      Finaalissa ovat vastakkain Ruotsi ja Slovakia. Pronssiottelussa Kanada ja Tshekki.

      Suomen sijoitus on kuudes tai seitsemäs

    • Finaalissa: Kanada ja Tsekki
      Pronssia vie Ruotsi voittamalla USA:n
      Suomi pelaa todella kunniakkaasti sijoista 5-8

    • saara

      Loppuottelu: Kanada - Slovakia
      Pronssiottelu: Ruotsi - Suomi

      • uskokaa pois

        Slovenia-Kazakstan finaaleis.Hitto,että noita mitaleiden jakajia on aina ennen pelien alkua.Veikkauspelit on arvailua varten :-)


    • mimmaliini

      mielestäni finaalissa pelaavat Kanada ja Venäjä. Pronssista käydään enemmänkin kilpailua, koska nuo kaksi erottuvat selvästi muista joukkueista.. ehkä Suomella olisi mitallitoivoja jos valmentaja olisi pysynyt Summasessa... Rauhallisesta valmennustyylistä on ollut Suomelle aina pelkkää haittaa...(aravirta ja nyt Westerlund) niin luulempa että Suomenpojat sijoittuvat 4 joukkoon jos tuuri käy.

    • JONI

      Ehdottomasti MM-2005 finaalissa Insbruckin legendaarisessa jäähallissa kiiltävästä MM-kullasta pelaavat: Kanada ja Suomi....paitsi jos Tshekki saa yhtenäisen joukkueen... Venäjä yltää myös mitalipeleihin...Slovakia: EI tänä vuonna Ruotsi: Ei ikinä tuolla joukkueella Usa: Ei pysty pärjäämään MM-kisoissa, ei ole sitä henkeä kuten esim. Kanadalla, Suomella, Slovakialla ja Ruotsilla on... MESTARUUDEN VIE VASTUSTAJASTA HUOLIMATTA KANADAA!!!!

    • tainuska

      juuh... mun veikkaus onpi....kanada ja ruotsi!!!!!!

    • echo1

      ei ketkä vaan MITKÄ kaksi joukkuetta!

      • jepulis

        nussippa sitä pilkkuu viel vähän lisää, niin kaikii on ilosii


    • jepulis

      Finaallissa on Suomi-Venäjä tai Suomi-Kanada pronssist pelaa Venäjä-Ruotsi tai Ruotsi-Kanada

    • ietokanta_b

      kanada ja tsekki...

      • numppa

        S U O M I ja R U O T S I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe