niin ketkä kaksi maata on teidän mielestänne finaalissa
minä itse sanoisin että kanada-venäjä
mitä mieltä te olette
ketkä kaksi maata on finaalissa?
16
578
Vastaukset
- Mitä Äksyin Ämmä
arvauksen: Ruotsi ja Kanada.
Yhdenkään MM-lätkäjoukkueen ajantasaisesta tasosta en tiedä.- lutilutilutinaa
No tieätysti Suoami ja Kanada
- Stefan
lutilutilutinaa kirjoitti:
No tieätysti Suoami ja Kanada
Loppuottelussa Kanada ja Tshekki
Pronssiottelussa Venäjä ja Slovakia - hejda
Stefan kirjoitti:
Loppuottelussa Kanada ja Tshekki
Pronssiottelussa Venäjä ja SlovakiaSuomi vs Usa.
Kanada jää pelaamaan kolmos sijoista , olematon pelaamattomuus veskarilla näkyy. Yksi ratkaiseva menee.
toivoisin mieluummin Suomi vs Kanada
- Näin se menee
Finaalissa ovat vastakkain Ruotsi ja Slovakia. Pronssiottelussa Kanada ja Tshekki.
Suomen sijoitus on kuudes tai seitsemäs Finaalissa: Kanada ja Tsekki
Pronssia vie Ruotsi voittamalla USA:n
Suomi pelaa todella kunniakkaasti sijoista 5-8- saara
Loppuottelu: Kanada - Slovakia
Pronssiottelu: Ruotsi - Suomi- uskokaa pois
Slovenia-Kazakstan finaaleis.Hitto,että noita mitaleiden jakajia on aina ennen pelien alkua.Veikkauspelit on arvailua varten :-)
- mimmaliini
mielestäni finaalissa pelaavat Kanada ja Venäjä. Pronssista käydään enemmänkin kilpailua, koska nuo kaksi erottuvat selvästi muista joukkueista.. ehkä Suomella olisi mitallitoivoja jos valmentaja olisi pysynyt Summasessa... Rauhallisesta valmennustyylistä on ollut Suomelle aina pelkkää haittaa...(aravirta ja nyt Westerlund) niin luulempa että Suomenpojat sijoittuvat 4 joukkoon jos tuuri käy.
- JONI
Ehdottomasti MM-2005 finaalissa Insbruckin legendaarisessa jäähallissa kiiltävästä MM-kullasta pelaavat: Kanada ja Suomi....paitsi jos Tshekki saa yhtenäisen joukkueen... Venäjä yltää myös mitalipeleihin...Slovakia: EI tänä vuonna Ruotsi: Ei ikinä tuolla joukkueella Usa: Ei pysty pärjäämään MM-kisoissa, ei ole sitä henkeä kuten esim. Kanadalla, Suomella, Slovakialla ja Ruotsilla on... MESTARUUDEN VIE VASTUSTAJASTA HUOLIMATTA KANADAA!!!!
- tainuska
juuh... mun veikkaus onpi....kanada ja ruotsi!!!!!!
- echo1
ei ketkä vaan MITKÄ kaksi joukkuetta!
- jepulis
nussippa sitä pilkkuu viel vähän lisää, niin kaikii on ilosii
- jepulis
Finaallissa on Suomi-Venäjä tai Suomi-Kanada pronssist pelaa Venäjä-Ruotsi tai Ruotsi-Kanada
- ietokanta_b
kanada ja tsekki...
- numppa
S U O M I ja R U O T S I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483