Koronarajoituksia ei tarvita. Mitä tehohoitoon tulee, niin omikron on etupäässä rokottamattomien ongelma.
Siis kaikki rajoitukset pois, annetaan rokottamattomien elää.
Sairaalapaikoille koronakiintiö. Jos koronapaikat eivät riitä, sitten jonotetaan kunnes paikka vapautuu koronaosastolla tai taivaassa.
Englannissa toistaiseksi vain joka 278:s omikroniin sairastuneesta joutunut sairaalaan (deltassa suhdeluku oli joka 18:s).
83 526 todetusta omikrontapauksesta vain 24 on toistaiseksi kuollut.
Lähde: https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-omicron-daily-overview?s=03
Koronarajoitukset ovat perseestä
11
105
Vastaukset
Kun omikroniin tulee sairastumaan miljoona rokottamatonta niin kun tuon jakaa 250:llä niin sairaalaan joutuu 4000. Pitää ottaa huomioon että rokotettuja ja koronan sairastaneita on valtaosa eli rokottamattomilla suhde on huonompi eli sairaalaan joutuu ehkä 10 000 ihmistä ja jos sairaalassa ollaan 10 vuorokautta niin sairaalapäiviä tulee 100 000. Jos tuo tapahtuu 3 kuukaudessa niin sairaalassa koko ajan 1000 ihmistä jotka pitää eristää muista potilaista.
- Anonyymi
Jo nyt HUS on ilmoittanut että on turhaa yrittää päivystykseen kuumeesta ja lievistä hengitystieoireista, sieltä passitetaan kotiin potemaan vaivojaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jo nyt HUS on ilmoittanut että on turhaa yrittää päivystykseen kuumeesta ja lievistä hengitystieoireista, sieltä passitetaan kotiin potemaan vaivojaan.
Ilman muuta. Kuumetta pitää olla reilusti tai hengitysvaikruksia tms..
- Anonyymi
Älä viitsi lässyttää tosta rokottamattomista koska omicron nimenomaan rakastaa monta kertaa rokotettuja....joilla immuniteetti alkaa olla mitä on ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää tosta rokottamattomista koska omicron nimenomaan rakastaa monta kertaa rokotettuja....joilla immuniteetti alkaa olla mitä on ..
Mutta rokotetuilla on sentään jonkinlainen vastuskyky (vaikka huonompikin) mutta rokottamattomilla ei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oikein onkin, jos rokotuksien jälkeenkään ole immuniteettia vastustaa tautia, on aika lähteä viimosen kerran , 99,9% selviää taudista suurinpiirtein yskäsemällä tai ilman oireita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rokotetuilla on sentään jonkinlainen vastuskyky (vaikka huonompikin) mutta rokottamattomilla ei ole mitään.
En ole ottanut rokotteita, mulla on huono vastustuskyky, useampia sairauksia taustalla.
Ja nyt on kaiken lisäksi vielä koronakin, ollut jo vajaa pari viikkoa.
Kotona oon pärjäillyt, jonkin verran huonossa kunnossa, vaikkakin pahempaa pelkäsin etukäteen.
Ehkä ei sitten olekaan niin huono vastustuskyky kuin on väitetty.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut rokotteita, mulla on huono vastustuskyky, useampia sairauksia taustalla.
Ja nyt on kaiken lisäksi vielä koronakin, ollut jo vajaa pari viikkoa.
Kotona oon pärjäillyt, jonkin verran huonossa kunnossa, vaikkakin pahempaa pelkäsin etukäteen.
Ehkä ei sitten olekaan niin huono vastustuskyky kuin on väitetty....Tsemppii sulle, lepää hyvin ja syö ravitsevasti. Paljon nestettä myös. Minäkään en ole ottanut piikkejä, enkä ota. Vielä keikun terveenä. Samoin muu perhe. Normielämää eletään, kouluissa ja töissä käydään. Kaupasta haetaan mitä tarvitaan. Perussairauskin on, mutta koen että piikit saattavat laukaista nyt remissiossa olevan sairauden pahempana. Ja kun on seurannut miten piikkien pitäisi tehota, niin huonolta näyttää ja lisää pitäis ottaa koko ajan. Ei kiitos! Piikkien ottajat jo toistamiseen koronassa, miksi? Taitaa olla syynä just tuo piikitys joka vie oman immuunivasteen kokonaan tai vähintäänkin huonontaa sitä radikaalisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomilla on se luontainen vastustuskyky joka rokotetetuilla on tuhoutunut joten seuraava pandemia tappaa heidät kaikki.Onneksi näin käy sillä liikaa kansalaisia maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä on vain se luonnollinen sellainen ja se pysyy vaikka sairastaisi. Pysyykö sinun? Ei. Lähdepä ottamaan uusi piikki!
- Anonyymi
Itses ongelma on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559