Pupillit suurenee huume käytössä

17

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TodellakinSOTILAS

      Jotakin kummallista on olemuksessa, luonnollisuus ei ole näkyvissä.

    • Sinä olet vuoden 2021 hauskin turhake tällä lähes pyhällä keskustapoliittisella kirjoitusalustalla. Jatka samaan malliin, me kaikki yhdessä ja erikseen rakastamme sinua :-)

      Mitämitämitä, sanoinko turhake... tarkoitin henkilö.

      • Miksi menet henkilökohtaisuuksiin, etkö muuta osaa ? Mitä tarkoitat turhakkeella ?
        Mitä "me kaikki" olet ? Vasemmistolaisia -me kaikki ! vai ?
        Kaikkihan me ollaan "turhakkeita" siinä mielessä, ettei kukaan tänne jää pysyvästi.
        Mutta näillä eväin mennään mitä saatu, kuka koulutuksin pohjana -kuka muuten.
        En vain käsitä nimittelyäni ! Vasemmsitolaisten tapa haukkua mm näissä palstoilla toisia kirjoittajia, kun he luulee itse osaavansa paremmin asiat, joita eivät kuitenkaan ole tehneet.


      • Lääketieteen-tohtori kirjoitti:

        Miksi menet henkilökohtaisuuksiin, etkö muuta osaa ? Mitä tarkoitat turhakkeella ?
        Mitä "me kaikki" olet ? Vasemmistolaisia -me kaikki ! vai ?
        Kaikkihan me ollaan "turhakkeita" siinä mielessä, ettei kukaan tänne jää pysyvästi.
        Mutta näillä eväin mennään mitä saatu, kuka koulutuksin pohjana -kuka muuten.
        En vain käsitä nimittelyäni ! Vasemmsitolaisten tapa haukkua mm näissä palstoilla toisia kirjoittajia, kun he luulee itse osaavansa paremmin asiat, joita eivät kuitenkaan ole tehneet.

        tatatatatarkoitin hehehehehenkilö :-)

        Hyvää joulua :-)


      • Lääketieteen-tohtori kirjoitti:

        Miksi menet henkilökohtaisuuksiin, etkö muuta osaa ? Mitä tarkoitat turhakkeella ?
        Mitä "me kaikki" olet ? Vasemmistolaisia -me kaikki ! vai ?
        Kaikkihan me ollaan "turhakkeita" siinä mielessä, ettei kukaan tänne jää pysyvästi.
        Mutta näillä eväin mennään mitä saatu, kuka koulutuksin pohjana -kuka muuten.
        En vain käsitä nimittelyäni ! Vasemmsitolaisten tapa haukkua mm näissä palstoilla toisia kirjoittajia, kun he luulee itse osaavansa paremmin asiat, joita eivät kuitenkaan ole tehneet.

        Ihanasti pulppuaa sinusta tuo tyhjänpäiväinen motkotus, ihanasti. Olen otettu. Kiitos.


      • Anonyymi
        Merimarsu kirjoitti:

        tatatatatarkoitin hehehehehenkilö :-)

        Hyvää joulua :-)

        Mikähän hupsu se tuokin. Haukkuu toisia kirjoittajia.
        Piraattipuolueen arvot
        Piraattipuolueen mielestä politiikan lähtökohtana tulee olla yksilönvapaus. Jokaisella on oltava vapaus toimia haluamallaan tavalla, kunhan ei rajoita muiden vapauksia. Piraattipuolue vastustaa holhousyhteiskuntaa, jossa valtio puuttuu yksityiskohtaisesti jokaiseen elämän osa-alueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän hupsu se tuokin. Haukkuu toisia kirjoittajia.
        Piraattipuolueen arvot
        Piraattipuolueen mielestä politiikan lähtökohtana tulee olla yksilönvapaus. Jokaisella on oltava vapaus toimia haluamallaan tavalla, kunhan ei rajoita muiden vapauksia. Piraattipuolue vastustaa holhousyhteiskuntaa, jossa valtio puuttuu yksityiskohtaisesti jokaiseen elämän osa-alueeseen.

        Martti unohtanut piraattipuolueen arvot. Vänkyttää muista kuin pahainen kommari.


      • Anonyymi
        Lääketieteen-tohtori kirjoitti:

        Miksi menet henkilökohtaisuuksiin, etkö muuta osaa ? Mitä tarkoitat turhakkeella ?
        Mitä "me kaikki" olet ? Vasemmistolaisia -me kaikki ! vai ?
        Kaikkihan me ollaan "turhakkeita" siinä mielessä, ettei kukaan tänne jää pysyvästi.
        Mutta näillä eväin mennään mitä saatu, kuka koulutuksin pohjana -kuka muuten.
        En vain käsitä nimittelyäni ! Vasemmsitolaisten tapa haukkua mm näissä palstoilla toisia kirjoittajia, kun he luulee itse osaavansa paremmin asiat, joita eivät kuitenkaan ole tehneet.

        Miksi esiinnyt lääketieteen tohtorina, kun et sitä ole? Sen osoittaa kirjoitustyylisi. Etsi itsellesi sopiva nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän hupsu se tuokin. Haukkuu toisia kirjoittajia.
        Piraattipuolueen arvot
        Piraattipuolueen mielestä politiikan lähtökohtana tulee olla yksilönvapaus. Jokaisella on oltava vapaus toimia haluamallaan tavalla, kunhan ei rajoita muiden vapauksia. Piraattipuolue vastustaa holhousyhteiskuntaa, jossa valtio puuttuu yksityiskohtaisesti jokaiseen elämän osa-alueeseen.

        Kyllä nuo piraattien arvot ovat minussa jo sisäsyntyisesti. Avaaja kuitenkin leikkisästi tituleeraa itseään lääketieteen tohtoriksi, ei siinä mitään. Mutta kun hän ilmiselvästi vihjailee Sanna Marinin kuvaan vedoten huumeiden käytöstä, ollaankin sitten jo todellisen paskakirjoittelun äärellä. Kuvan varjot osoittavat, että se on otettu himmeässä sisävalaistuksessa jolloin itse kunkin pupillit ovat juurikin tuota kokoa. Viittaus huumeisiin kuvastaa osaltaan kirjoittajan henkistä tasoa. Tämäkö pilkkaa ? Ei ole. Pusatkoon avaajakin itsensä totuuden äärelle niin pärjää elämässään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo piraattien arvot ovat minussa jo sisäsyntyisesti. Avaaja kuitenkin leikkisästi tituleeraa itseään lääketieteen tohtoriksi, ei siinä mitään. Mutta kun hän ilmiselvästi vihjailee Sanna Marinin kuvaan vedoten huumeiden käytöstä, ollaankin sitten jo todellisen paskakirjoittelun äärellä. Kuvan varjot osoittavat, että se on otettu himmeässä sisävalaistuksessa jolloin itse kunkin pupillit ovat juurikin tuota kokoa. Viittaus huumeisiin kuvastaa osaltaan kirjoittajan henkistä tasoa. Tämäkö pilkkaa ? Ei ole. Pusatkoon avaajakin itsensä totuuden äärelle niin pärjää elämässään.

        Minun teksti, unohtui kirjautuminen.


      • Anonyymi
        Merimarsu kirjoitti:

        Minun teksti, unohtui kirjautuminen.

        Jos onkin tohtori. Ei se nyt sekään niin ihmeellistä olisi.
        En epäile lainkaan.
        Mutta mikä ero on piraatilla ja kommunistilla? Onko sitä lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos onkin tohtori. Ei se nyt sekään niin ihmeellistä olisi.
        En epäile lainkaan.
        Mutta mikä ero on piraatilla ja kommunistilla? Onko sitä lainkaan.

        Niissä ei ole juuri mitään yhteistä. Suurin ero on, että kommunisni on hyvin autoritäärinen ideologia, piratismi on anarkismin tapaan yksilökeskeinen itseohjautuva suuntaus, jossa ei kumarreta ylempiä koskapa niitä ei ole. Ei myöskään potkita alempia, niitäkään ei ole. Joitain säännönmurusia toki on hyvä olla, etteivät vallan puurot ja vellit mene sekaisin. Tai no, ainahan ne tuppaa vähän sekoittumaan, hällä väliä. Rakkaus, rauha, yheisöllisyys, tasa-arvo, oikeudenmukaisuus... nuissa on voimaa ja kissa senkun komistuu, kunhan ei silitä vastakarvaan...


      • Merimarsu kirjoitti:

        Niissä ei ole juuri mitään yhteistä. Suurin ero on, että kommunisni on hyvin autoritäärinen ideologia, piratismi on anarkismin tapaan yksilökeskeinen itseohjautuva suuntaus, jossa ei kumarreta ylempiä koskapa niitä ei ole. Ei myöskään potkita alempia, niitäkään ei ole. Joitain säännönmurusia toki on hyvä olla, etteivät vallan puurot ja vellit mene sekaisin. Tai no, ainahan ne tuppaa vähän sekoittumaan, hällä väliä. Rakkaus, rauha, yheisöllisyys, tasa-arvo, oikeudenmukaisuus... nuissa on voimaa ja kissa senkun komistuu, kunhan ei silitä vastakarvaan...

        Niin ja kaikkea saa tehdä, kunhan ei vahingoita muita.

        https://www.google.com/search?q=marlboro kannabis&sxsrf=AOaemvIv8KJ7c-cVrK18tvJaQKmtAoWPLQ:1640352736184&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=nKDjJKEJBXna9M,_Yw9Kba-iSb-PM,_;hDRrJbhQrSL7YM,4Jp7VZBchUqP2M,_;g8OsPeXF15QcrM,_Yw9Kba-iSb-PM,_;ggKkNqWDBbKHBM,_Yw9Kba-iSb-PM,_;mY_5IX0WhZKZKM,4Jp7VZBchUqP2M,_;1tnMah2Vv5O5tM,bYhmCcsG6VUo0M,_&vet=1&usg=AI4_-kSsmwYbxs_oe07gwf63H4M0o2v07w&sa=X&ved=2ahUKEwiyvJWRxvz0AhVllYsKHc-CBpYQ9QF6BAgLEAE#imgrc=hDRrJbhQrSL7YM


      • Piratismi Suomessa on lähinnä yliopistopohjaista iloittelua. Muualla se on jopa jotain muutakin. Jos ja kun kerran tunnet voimakasta vetoa homorakkauteen, ei sekään ole muilta pois. Omapahan on asiasi. Onnea valitsemallasi tiellä :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näillä tyypeillä hinku bilettään.

    • Anonyymi

      Sannalla on usein silmät isoina, myös Emmalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe