Kameran päälle teippiä?
Voiko jostain asetuksista laittaa, että ei anna lupaa käyttää kameraa?
Haittaako jos laitan Nokia puhelimen
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Lataa google play kaupasta: cameraless - niminen sovellus. Sillä saat estettyä kameran käytön.
- Anonyymi
Jos tarkoitit android puhelinta...?
- Anonyymi
Ei saa estettyä..
- Anonyymi
Joo, Android puhelin!
Kiitos ja hyvää joulua!
Alkuperäinen kirjoittaja,! - Anonyymi
Eipä kameraa saa muuten estettyä. Mikrofoni jää muuten päälle..
- Anonyymi
Ei se haittaa. Taittelee palan niin että ilmakupla on linssin kohdalla😋
- Anonyymi
Ainakin Prismoissa myydään kameran linssin eteen laitettavia suojuksia joilla voidaan peittää kamera. On tehty alunperin kannettaviin tietokoneisiin mutta käy ne myös kännyköihinkin.
- Anonyymi
Ilmeisesti etukamerasta ketjussa puhutaan.
Ainakin Nokia 2.3 - mallissa jos sormella peittää etukameran alueen rudun yläreunassa, niin koko ruutu menee pimeäksi ... ilmeisesti jokin virransäästö jotta ruutu ei ole päällä / valaistu silloin kun luuri on korvalla.
Jos tuohon laittaisi vaikka teipin päälle (ollut mielessä) niin puhelinta ei voi käyttää.
- Anonyymi
Eipä tuo haittaa vaikka taskunpohjasta räpsiikin kuvia. Kyllä niitä kelpaa googleen jakaa.
- Anonyymi
Mulla on teippiä selfie linssin päällä. En ole tuosta haittaa havainnut.
- Anonyymi
Ainoa joka tarvii teippiä on iphone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158