Kaikkea on ja rahani riittää! 🤑
Mites muut varakkaat ja toimeliaat viettää tänään joulunsa? 💪
Entäs köyhät ja vätykset? 😂
Kaikkea on
Anonyymi
5
803
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo Kirkan 70-lukulainen renkutus on sietämätön. Se karkottaa Prismalta paljon asiakaita.
- Anonyymi
Olen varakas ja nauran köyhille kun ajan Kiteentietä ja vastaan ajaa vanha ruosteinen Toyota 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minkäkin kuulun hyvätuloisten kerhoon, mukava herätä kun ei velat aiheuta ahdistusta 💰💵
- Anonyymi
Sama juttu. Köyhät kyykkyyn!
- Anonyymi
Kuikantiellä on " poika" käymässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890