Oon 13 tyttö ja mul on kestäny menkat 12 päivää ne on enne ollu iha säännöiset mut nyt oli vaa 10 pv kierto ja menkat ollu saatanan pitkät. On ollu tositosi niukat ja kivuttomat mut mietin et onks tää iha normaalii. asun faijan kaa kahestaa ja nään harvoin mustin kaa enkä viitti sanoo faijalle. Menisin koulus terkalle mut lomaa on viel aika kaua nii en pysty enkä pääse lääkärille yksi enkä haluu sanoo kellekkää. Pari mun frendii tietää mut ei ne osannu auttaa. Pls auttakaa ahistaa ja pelottaa!!!!
AUTTAKAA MENKAT KESTÄNY 12 PÄIVÄÄ!!!!!!!!
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole normaalia että menkat kestää melkein kaksi viikkoa.Jos et halua mennä lääkäriin ei niin ei sille asialle mitään voi.
- Anonyymi
on ainaki mulla
- Anonyymi
kerro vaan vanhemmillesi että pääset lääkärille
- Anonyymi
jos jatkuu nii mene lääkärille mut voi olla et toi oli vaan yks kerta:)
- Anonyymi
Kyllä se siitä korjaantuu. Vuoden tai kahden kuluttua alkaa mennä tasaisemmin.
- Anonyymi
Hyvä puoli tuossa on, että vuoto on ilmeisesti niukkaa. Jos se olisi runsasta, olisi parasta mennä hakemaan jotain lääkettä. Niukka vuoto on kiusallista, mutta sen kanssa pärjää. Se voi pikemminkin olla välivuotoa tms. Joku hormonaalinen häiriö tai tulehdus siinä taustalla on.
Ei taida olla hyvät välit äitisi kanssa, kun et voi asiasta ottaa yhteyttä äitiisi? Eikö sinulla ole mummoa tai muuta naispuolista sukulaista, kummia, tai muuta, jonka kansa voisi jutella tuollaisista asioista? Tottahan se on, ettei miehet välttämättä ymmärrä. Ja noloakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848