Muita yösyöppöjä?

Anonyymi

Miten on, täyttyykö mahat?

10

194

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi ei tarvitse syödä yöllä, ruoka-aikana syöminen riittää, eikä silloinkaan mihinkään "jouluähkyyn". Ruokaa voi ottaa lautaselle vain senverran kuin normaalistikin, vaikka vain lusikallisen joululaatikoita ja pienen palan kinkkua (rosollia ilman lisukkeita voi ottaa vähän enemmän).

• Anonyymi

Ai täyttyykö maha? No kyllähän tuo. Välillä tulee syötyä niinkin paljon että vatsa on kuin ratkeamaisillaan. Yöllä tulee harvemmin herkuteltua, etenkään niin että kesken unien heräisi jääkaapille. Toisaalta aina välillä tulee mässäiltyä illasta myöhään yöhön joten kai sekin lasketaan.

• Anonyymi

En ole koskaan syönyt yöllä. Iltasyömisenkin lopetin kesäkuun alussa. Aattoiltana annoin itselleni luvan tehdä yhden kinkkuvoileivän. Ei tule ähkyä.

• Anonyymi

Löytyyhän meitä yösyöpöttelijöitä vaikka kuinka. Tälläkin hetkellä menee suklaata vatsaan niin että napa ruskaa.

• Anonyymi

Miltä tuntuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu?

Tällä hetkellä tuntuu ihan hyvältä, mutta tuolloin tilanne oli toinen. Maha oli aivan täynnä kaikesta syömisestä ja sitten kun vielä vetäisin ne suklaat päälle niin tuli valtava ähky. Toisinsanoen, ei tuntunut hyvältä.

• Anonyymi

Maha täyttyy ja kiloja karttuu. Pitäisiköhän aloittaa laihdutuskuuri?

• Anonyymi

Jos siitä on haittaa?

• Anonyymi

Juuri vetäisin tuossa kokonaisen suklaalevyn. Sanoinkuvaamattoman hyvä olo. Vielä voisi korkata oluen ja sitten vaikka nukahtaa näille sijoille.

• Anonyymi

Vatasen vatsa ei tunne kelloa hah..... jos ei saa oikein unta saattaa joskus sortua yösyöpöttelyyn. Mutta senkin voi tehdä terveellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe