Vaikka on kulunut jo reilu vuosi,kun viimeksi kirjoiteltiin/juteltiin,niin silti ikävä vaan syvenee.Viime kesään asti meni ihan ok,mutta ihan yhtäkkiä alkoi aivan älytön kaipaus suo kohtaan.Taisin sit näköjään tykätä susta todella paljon enemmän kuin itse ees tajusin silloin.
Jälkikäteen on hyvä aina tajuta tuollaisetkin asiat ja sit miettiä asioita mitkä olisi pitänyt ja voinut tehdä toisin.
Et taida asua enään ees samalla paikkakunnalla kun silloin,kun asuntojen myynti ilmoituksia selatessa huomasin,että sullakin oli asunto myynnissä tänävuonna.
En tiedä kuinka sulla menee,mutta toivon tietysti että hyvin.
Olet kumminkin mielessäni joka päivä ja toivoisin että näkisin tai kuulisin sinusta vielä jotain.
Ne pari vuotta mitkä sinut sain tuntea olivat kumminkin ainakin itselleni todella mukavaa aikaa,vaikka nähtiinkin harvakseltaan,mutta viestiteltiin kumminkin paljon.
Syksyn mittaan on tää raja lähestyny,että piti tää asia vaan kirjoittaa johonkin,kun en omista tunteista omalle lähipiirille puhu koskaan.
Nyt ei oo enään puhelinnumeroakaan,mutta ei rohkeus varmaankaan ees riittäis ottaa suhun yhteyttä,vaikka numeron jostain löytäisinkin.
Voiko ikävään tottua?
Anonyymi
4
903
Vastaukset
- Anonyymi
-sivusta ikävä on
:{
vaikka ei olla tavattukaan - Anonyymi
En ole nähnyt yli viiteen vuoteen ja aina vain on ikävä.
- Anonyymi
Emmäkään omille porukoille mitteen juuri puhu omista tunteistani.
Se on aikos turhoo.
On vuoan, mutta joskus vuosia sitten puhuin vielä äidille jotain MUN rakkaista lapsista.
Tännöön eli vaikkapa eilen olikos toisin vai ei, ei sitä mäne toinenkoon sanomaan.- Anonyymi
Miksi kirjoitat tuommosta puutaheinää? Ei tuo ole mitään murretta "tännöön", tuo on äidinkielen raiskaamiata. Murteet ova kielen rikkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361