Iphonen ruutuaika ei toimi?

Anonyymi

Hei, osaisiko joku auttaa. Olen laittanut lapselle 2 h päivässä ruutuaikaa Iphoneen. Kun katson tilastosta käytetyn ajan, on se paljon enemmän kuin tuo aika(ihan yhden appinkin kohdalla) Olen valinnut kaikki appit ym. tuon 2h rajoituksen piiriin. Mikä tässä mättää? Kiitos avusta jos joku osaisi valaista!

9

9266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ihan sama juttu. Ruutuaikaa laitettu tytölle esim 1h/päivä kaikille apeille yhteensä ja kokonaisaika tilastoissa voi olla yli 3h päivässä. Osaako joku kertoa, mistä johtuu?

• Anonyymi

asia voi olla niin että lapsi on käyttänyt sovellusta ”vielä yksi minuutti” rajoituksella. Myös joissakin on päällä ”Älä huomioi rajoitusta”-toiminto siinä lapsi voi laittaa itselleen 15, 45, min tai koko päivän ilman ruutuaikaa appia kohden, myös netissä leviää paljon vinkkejä joten ota asia vaikka puheeksi

• Anonyymi

Voi poistaa apin ja ladata sen taas uudelleen, tämä nollaa ajan. Estä Appien poisto ja asentaminen sisältö ja yksityisyys osiossa.

• Anonyymi

Katso myös että täppi on kohdassa estä käyttörajoitukset alkaessa.

• Anonyymi

*siis estä käyttötauon alkaessa

• Anonyymi

Ne osaa hackeroida

• Anonyymi

Avaaja ei osaa Kacvattaa zziz miz ei itte niiq sano sille et ei
      ?

Vai pelkääkö se avaajan isis savansa keskarii kuten Firivicion Stars kappaleessa
      niiiqk otä möskin mäe kysin kiho eiku

kinnostaa

• Anonyymi

Onpa kummallista että lapselle laitetaan jotain ruutuaikaa Iphoneen. Ei ennen ollut tällaista. Taitaa olla huijausta koko asia. Ei pelkällä pienellä puhelimella ole näin merkittäviä käyttöjä, että tarvitsee tällaisia toimintoja. Miksi näin on lähdettu hullusti uskomaan joka paikassa? Ei toimi oikeasti.

• Anonyymi

Katso alkuperäisistä ohjeista. Annettu jokaiselle apille esim 2 /h 10x2 = 20 h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe