Hei, osaisiko joku auttaa. Olen laittanut lapselle 2 h päivässä ruutuaikaa Iphoneen. Kun katson tilastosta käytetyn ajan, on se paljon enemmän kuin tuo aika(ihan yhden appinkin kohdalla) Olen valinnut kaikki appit ym. tuon 2h rajoituksen piiriin. Mikä tässä mättää? Kiitos avusta jos joku osaisi valaista!
Iphonen ruutuaika ei toimi?
8
7542
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ihan sama juttu. Ruutuaikaa laitettu tytölle esim 1h/päivä kaikille apeille yhteensä ja kokonaisaika tilastoissa voi olla yli 3h päivässä. Osaako joku kertoa, mistä johtuu?
- Anonyymi
asia voi olla niin että lapsi on käyttänyt sovellusta ”vielä yksi minuutti” rajoituksella. Myös joissakin on päällä ”Älä huomioi rajoitusta”-toiminto siinä lapsi voi laittaa itselleen 15, 45, min tai koko päivän ilman ruutuaikaa appia kohden, myös netissä leviää paljon vinkkejä joten ota asia vaikka puheeksi
- Anonyymi
Voi poistaa apin ja ladata sen taas uudelleen, tämä nollaa ajan. Estä Appien poisto ja asentaminen sisältö ja yksityisyys osiossa.
- Anonyymi
Katso myös että täppi on kohdassa estä käyttörajoitukset alkaessa.
- Anonyymi
*siis estä käyttötauon alkaessa
- Anonyymi
Ne osaa hackeroida
- Anonyymi
Avaaja ei osaa Kacvattaa zziz miz ei itte niiq sano sille et ei
?
Vai pelkääkö se avaajan isis savansa keskarii kuten Firivicion Stars kappaleessa
niiiqk otä möskin mäe kysin kiho eiku
kinnostaa - AnonyymiUUSI
Onpa kummallista että lapselle laitetaan jotain ruutuaikaa Iphoneen. Ei ennen ollut tällaista. Taitaa olla huijausta koko asia. Ei pelkällä pienellä puhelimella ole näin merkittäviä käyttöjä, että tarvitsee tällaisia toimintoja. Miksi näin on lähdettu hullusti uskomaan joka paikassa? Ei toimi oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896