Joten onko autotehdas koronapesä? Pitäisiköhän se laitaa kiinni?
Uusikaupungissa kauhea koronatilanne
5
1488
Vastaukset
- Anonyymi
Mersujen teko on tärkeämpi kuin ihmisten henki.
- Anonyymi
Ei se kovin herkästi leviä kun ukilaiset ei puhu mitään, ovat vaan tuppisuuna. Eihän siellä saa muualta tulleetkaan puhua mitään.
- Anonyymi
En kyllä vaarantaisi henekäni tuolla, vähintään kolme rokotts pitäisi kaikilla olla, osa ei ole ottanut ollenkaan. Kuinkahan moni kuollut tai keuhkot vahingoittuneet pysyvästi.
- Anonyymi
Singaporessa rokotuksesta kieltäytyjät saava saman hoidon kuin muutkin .
Paitsi että he maksavat kaikesta hoidostaan itse. Kaupungin isät päättelivät että valinnanvapaus on tarkoitettu kaikille mutta seuraukset eivät kuulu kaikille. Vain ao.lle itselleen.
Toimisikohan tuo sama Suomessakin? Tuskin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846