Miksi narsisti kerää magneetin tavoin ihmisiä ympärilleen?

Anonyymi

Mikä on se ominaisuus tai taito, millä narsisti kerää ihmis ympärilleen? Olen miettinyt että onko se sosiaalisuus tms, joka kerää magneetin tavoin ihmisiä?

Olen siis 39v mies, ja yhtäkkiä 15-vuoden parisuhteen jälkeen, lapsia ja kaikkea, vaimo vain lähti lennosta toisen miehen matkaan. Ilman mitään oikeaa syytä. Mustamaalaten ja syyllistäen minut samalla, sekä valehdellen ja kiistäen uuden suhteen olemassaolon, vaikka jäi kiinni. Unohti samalla jopa lapsensa, ja kaikki paukut uuteen suhteeseen, ja lasten vuoroviikot hänellä lähinnä pakkopullaa, toki esittää hyvää äitiä, mutta kaikesta näkee että kiinnostus aivan muualla.

Tätä ennen ja tämän jälkeenkin, tällä exällä on ollut semmoinen olemus, että hän kerää valtavan määrän tuttavia ympärilleen. Sitä mukaa kun uusia tulee, niin vanhoja jää pikku hiljaa pois. Eli oikea ihmismagneetti ollut aina, mitä nyt itsekin muistelen.

Silti ulkonäöllisesti hyvin vaatimattoman näköinen lyhyt nainen, poikavartaloinen ja romuluinen, ei meikkaa eikä muutenkaan koreile vaatteilla. Nauraa äänekkäästi ja aina hymyilee, ja kuuluu missä menee. Kerää ihmisiä ympärilleen. Tuntui aikoinaan että suunnilleen jokainen halusi olla hänen kaveri. Uuteen työpaikkaan mennessään, häntä pyydettiin heti vaikka mihin kissanristiäisiin. Koko ajan ihmiset soitti tai tavoitteli, eikä hän jaksanut aina edes vastata kaikille.

Mikä on tuo taika, millä tuo ihminen vetää ihmisiä magneetin tavoin puoleensa. Ulkonäkö se ei ole, siitä olen ihan varma. Enkä itsekään aikoinaan hänen ulkonäköönsä sillä tapaa ihastunut, vaan joku vain veti puoleensa. Varsinkin kun alkuaikoina hän oli hyvin kiireisen oloinen, eikä aina ehtinyt tai jaksanut tapailla. Silti tavatessa antoi ymmärtää paljon, mutta sitten mikään ei ikinö toteutunut, tai teki oharit. Luovutinkin jo aika pian, kunnes tämä nainen parin viikon hiljaisuuden jälkeen yhtäkkiä soitti, että hän taisi unohtaa sormikkaansa luokseni, ja siitä se suhde sitten viimein lähti, juuri kun olin luovuttamassa koko homman, naisen vaikeasti tavoitettavuuden takia.

Takaisin en häntä kaipaa, sen verran kipeä ja julma kokemus koko jätetyksi tuleminen oli. Ja etenkin se että exä ei ikävöinyt edes lapsiaan millään tapaa, tuntui jotenkin käsittämättömön kylmältä. Hän vain tuntui olevan onnensa kukkuloilla, löytäessään uuden miehen, jonka kanssa toki oli jo ollut peliä avioliiton aikana vuoden verran ennen eroa. Kaikki oli hänelle ikäänkuin peliä ja leikkiä. Vainko siksi että kaikki juoksee magneetin lailla hänen perässään, ja hänen ei tarvitse välittää kenestäkään. Keltaisen nesteen määrä suorastaan pursui hänen päästään yli, loppuaikoina. Sen verran ylimielistä käytös oli. Suoranaisesti shokeeraavaa, aivan tajutonta ja niin kylmäkiskoista ja tilannetta hyväksikäyttävää, että tunsin olevani painajais unessa. Yhtäkkiä tuttu ja turvallinen oli muuttunut täydeksi hirviöksi, joka todella häikäilemättömästi toimi, unohtaen jopa lastensa olemassaolon ja hyvinvoinnin. Tällä tarkoitan sitä, että hänen omat menonsa meni lasten näkemisen edelle, vaikka lapset eivät olleet nähneet äitiään viikkoon, ja ikävöivät tätä kovasti. Se kylmyys, miten hän ohitti lapsensa ja mitätöi heidän tarpeensa, oli sanoinkuvaamatonta.

Itse olen varmaankin vastakohta, eli läheisriippuvainen mies. Ikävöin jatkuvasti lapsiani ja tekee pahaa olla heistä erossa. Huomaan myös, että lapset soittaa joka päivä minulle, äidillään ollessaan. Ja he käyvät myös oma aloitteisesti luonani silloinkin, kun ovat äitiviikolla. Uusimies ei ole lapsiviikoilla mukana, vaan exä touhuaa yksin lapsiviikot, raivoten lasten kanssa. Esittää sitten seinien ulkopuolella ihan eri ihmistä mitä todellisuudessa on. Viime viikollakin nuorin tyttö soitti minulle hädissään että äiti raivoaa.

Eron aikana exä oli onnensa kukkuloilla ja suunnitelmansa oli täysin suuruuden hulluja. Kehui itseään ja kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan, kuinka hän haistattaisi pitkät vanhalle työpaikalleen, ja häntä oltiin kysytty jo Amerikasta asti jonnekin töihin, kun hänellä on osaaminen niin korkealla tasolla. Tällöin en siis tiennyt vielä että uusi mies jo odottamassa. Ihmettelin vain että hänellä oli paha olo minun takiani ja masentunut ja muka kaikkea, ja silti hyräili iloisia lauluja onnensa kukkuloilla, ja liiteli pilvissä muutenkin. Yritin tuolloin korjata huonoja tapojani, imuroin hulluna ja pesin vessaa päivittäin, mistä oli mm syytetty. Kunnes lopulta tajusin koko kuvion, ja että kaikki olikin vain peliä ja pelleilyä. Ei hemmetti sellainen ihan oikeasti satuttaa normaalia ihmistä, että joku kehtaa noin pahasti vedättää, huijata, valehdella, vaatia, ja pettää vieläpä kaiken päälle. Ja lopuksi hylkää kaiken mitä yhdessä saavutettu. Ei meikäläinen ymmärrä. Varmaan aina vikaa toki itsessänikin, en sitä sano, mutta aika mietoja asioita silti eron syyt.

Mikä saa ihmisestä esiin tuollaisen pimeän puolen? Ja miksi sellainen kerää ihmisiä magneetin tavoin ympärilleen?

79

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti kerää ympärilleen surkimuksia, hovi koostuu ainoastaan surkimuksista, myös narsisti on surkimus, itsetunnoton paskaläjä.

      • Anonyymi

        Hovin jäsenet ovat usein kiusaajia koska pelkäävät, ovat paskahousuja jotka eivät kykene itsellisesti tuottamaan vahvaa itsetuntoa, hovin päällikkö narsisti, antaa lakeijoilleen tunteen voimasta, joka kuitenkin on harhaa.

        Narsisti tolloine apulaisineen elää peilitalossa, ei tarvita kuin yksi iso "kivi"ja kaikki on ohi.


    • Anonyymi

      Moni mies on aivan Turkka

      • Anonyymi

        Olisko tpiki narsumiehen kirjoittama, ku ei tajua millainen itse on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko tpiki narsumiehen kirjoittama, ku ei tajua millainen itse on?

        Kirjoitus tyylistä päätellen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus tyylistä päätellen!

        Kirjoitustyylistä tekee analyysiä Hän joka ei itse osaa kirjoittaa oikein,
        kenties säälittävin olento on yksinkertainen sekä aivoinvaliditeetilla varustettu
        narsisti, häntä voi ymmärtää vain Hän itse.

        Mutta ainahan voit julistautua uskovaiseksi ja hyväksi sekä pyhäksi,
        hyvyydessä ja pyhyydessä olisit voittamaton narsisti yksinkertaisuudesta huolimatta voittamaton, koska vain Sinä voit määrittää pyhyytesi sekä hyvyytesi määrän,
        eihän sitä voi ulkopuolinen tietää kun ei näe "sydämeesi".

        Sydämeen :D


    • Anonyymi

      Kun narsisti pölähtää johonkin yhteisöön, ihmiset pitävät hänestä aidosti, koska hän esittää miellyttävää tyyppiä. On innostunut ja kiinnostunut kaikesta ja kaikista, kertoo (muka) avoimesti itsestään. Yleensä hän myös onnistuu vaikuttamaan pätevältä. Tulokas hurmaa kaikki ja vaikuttaa kaikkien aikojen komeetalta. Tässä kohtaa vain ne, jotka aiemmin ovat törmänneet narsisteihin, hoksaavat "liian hyvä ollakseen totta" -ilmiön ja osaavat epäillä pahinta. Muihin esitys uppoaa. Ajan myötä, jotkut bongaavat valehtelua, vääristelyä, mustamaalausta, muita narsistisen toiminnan merkkejä.

      • Anonyymi

        Ajan myötä kaikki Turkat kyllä paljastuvat.


      • Anonyymi

        Heikkoluonteiset myötäilevät narsistia ainakin työyhteisössä. Narsisti manipuloi heitä puolelleen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkoluonteiset myötäilevät narsistia ainakin työyhteisössä. Narsisti manipuloi heitä puolelleen .

        Narsisti manipuloi hyödyllisiä ihmisiä lahelleen hoviksi lipomalla heitä jollain tavalla,
        mitätöitäviksi tarkoitettuja narsisti lipoo kahden ollessa ja mitätöi hyödyllisten hovilaisten paikallaollessa.

        Näin narsisti saa osakseen ihailua kun osoittaa jonkun ihmisen huonoksi jota hovi saa yhdessä nauraa heitä alempana, yleensä kuvio on silti niin läpinäkyvää henkisesti pikkulapsen tasolle jääneiden toimintaa että kohde huomaa sen lähes välittömästi ja alkaa pitää siihen imbesillien laumaan etäisyyttä.

        Mikäli porukka alkaa hiippailla perässä eikä selvästi aio lopettaa toimintaansa kyseistä kohdetta kohtaan, saattaa joskus tapahtua rajujakin pysäytystoimia riippuen kohteesta.

        Jotkut ihmiset toimivat uhattuina primitiivireaktioilla kuten nurkkaan ahdistettu villieläin, eli jälki saattaa olla rumaakin.

        Tuollaisessa tapauksessa voi vain toivoa että kiusattu ei tapa ketään, koska noista paskiaisista saa saman tuomion kuin ihmisestä, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti manipuloi hyödyllisiä ihmisiä lahelleen hoviksi lipomalla heitä jollain tavalla,
        mitätöitäviksi tarkoitettuja narsisti lipoo kahden ollessa ja mitätöi hyödyllisten hovilaisten paikallaollessa.

        Näin narsisti saa osakseen ihailua kun osoittaa jonkun ihmisen huonoksi jota hovi saa yhdessä nauraa heitä alempana, yleensä kuvio on silti niin läpinäkyvää henkisesti pikkulapsen tasolle jääneiden toimintaa että kohde huomaa sen lähes välittömästi ja alkaa pitää siihen imbesillien laumaan etäisyyttä.

        Mikäli porukka alkaa hiippailla perässä eikä selvästi aio lopettaa toimintaansa kyseistä kohdetta kohtaan, saattaa joskus tapahtua rajujakin pysäytystoimia riippuen kohteesta.

        Jotkut ihmiset toimivat uhattuina primitiivireaktioilla kuten nurkkaan ahdistettu villieläin, eli jälki saattaa olla rumaakin.

        Tuollaisessa tapauksessa voi vain toivoa että kiusattu ei tapa ketään, koska noista paskiaisista saa saman tuomion kuin ihmisestä, valitettavasti.

        Ja joskus he valitsevat vahingossa kohteekseen psykopaatin ja sitten vasta alkaa se hauska osuus, edes heidän lapsensa eivät ole turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joskus he valitsevat vahingossa kohteekseen psykopaatin ja sitten vasta alkaa se hauska osuus, edes heidän lapsensa eivät ole turvassa.

        Psykopaatti on mielissään kun pääsee nujertamaan korkean statuksen omaavan narsistin,
        mitä mahtavampi narsisti on, sitä suurempi nautinto psykopaatille voittaa kyseinen olio.


    • Anonyymi

      On totta, että kaikki narsistit eivät ole fyysisesti näyttäviä. Arkisen oloinen, ylipainoinen, tupakoiva narsisti osaa tehdä itsestään brändin, joka vetoaa ihmisiin tavallisuudellaan.

      • Anonyymi

        Tavallinen tuntuu turvalliselta, hyvä naamio.


    • Anonyymi

      Narsisti on eräässä asiassa aivan yliveto. Hän osaa siirtää kaiken huonon
      muiden tekemäksi.
      Oma syytävä omatunto ja senkin varoitukset siirretään johonkin muuhun.
      Tuolloin narsisti ei tunne syyllisyyttä mistään ja hän pystyy
      näyttelemään muiden edessä jonkinlaista yli-ihmistä.
      Tuohon kaikkivoipaisuuteen tavan ihminen ihastuu tietämättä
      todellisuutta.
      Tällä palstalla eräs kirjoittaja kerran kirjoitti, että"narsisti tekee
      aina rikoksen " -Tuo pitää paikkansa koska rikos ei ole aina laissa
      tuomittava vaan se on piilevä sosiaalinen rikos.

      • Anonyymi

        Narsisti ON kävelevä rikos ihmisyyttä vastaan, mutta itsekin uhri eikä ole asiaan voinut vaikuttaa.

        Mutta totta on että, he ovat erittäin haitallisia ja heidät pitäisi eristää niin että eivät pääsisi muita rääkkäämään.


      • Anonyymi

        Tuomiolle heitä on vaikea saada mutta ainahan voi sattua tapaturma,
        turmia voi sattua myös heidän perheenjäsenilleen kuten lapsille.


    • Anonyymi

      Niin olihan tämäkin vallan kummallista, että kukaan koko kriisipuhelimessakaan ei viiden vuoden aikana huomannut mitään erikoista siinä, että' syytetään ja syyllistetään yhtä ihmistä, josta kukaan ei saanut millään irveelläkään sanottua että mistä asiasta häntä syyllistetään, että' mitä hän on tehnyt väärin. No sitten lopukta saatiin aikaan se yksi virhe, että päätteli väärin yhden tilanteen,


      popiuuu.

    • Anonyymi

      Ehdotan parempaa ratkaisia narsismiin.
      Miksi sitä ei tehdä?
      Otetaan järki käyttöön ja ei mennä mukaan narsistien juttuihin, Kun suurin osa ihmisistä ei suostu mukaan,. Kyllä siitä narsistikin oppii, ettei kannata,
      Miksi ihmeessä niihin peleihin pitää ihmisten lähteä joukolla mukaan ?
      On tainnut siellä jokaisen oma pikku narsisti silloin nostaa päätään,
      Pitää saada koulutusra millaisia kuvioita narsostien pelit on, ja tunnistaa ne kuin kartalta ja pysäyttää semmosen pelit.

      poiuyyy

      • Anonyymi

        Miksi syytetään sitä yhtä narsistia, jonka peleihin 50 ihmistä on lähtenyt mukaan?
        Luulisi 50 ihmiseltä löytävvän aivokapasiteettia pydäyttää yhden narsistin pelit, eikä siihen tarvita edes voimankäyttöä. Voi sanoa ihan ystävällusesti, että mä enm lähde tähän mukaan tms.
        Kun ehdotin tuota kriisipuhelimessam kovasti suuttuivat, En kyllä tiedä miksi, Miksi on niin tärkeää päästä mukaan jonkun narsistiseen peliin ?
        Miksi suututtaa ajatus, että ei saisi mennä?


        pouyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syytetään sitä yhtä narsistia, jonka peleihin 50 ihmistä on lähtenyt mukaan?
        Luulisi 50 ihmiseltä löytävvän aivokapasiteettia pydäyttää yhden narsistin pelit, eikä siihen tarvita edes voimankäyttöä. Voi sanoa ihan ystävällusesti, että mä enm lähde tähän mukaan tms.
        Kun ehdotin tuota kriisipuhelimessam kovasti suuttuivat, En kyllä tiedä miksi, Miksi on niin tärkeää päästä mukaan jonkun narsistiseen peliin ?
        Miksi suututtaa ajatus, että ei saisi mennä?


        pouyytty

        Jos mä havaitsisin, että jossain joukko ihmisiä kiusaa jotakin ihmistä.
        Niin mä vähät välitän millainen se ihminen on, mutta en varmalla osallistuisi semmoiseen kuvioon missään tilanteessa,.


        ppoiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä havaitsisin, että jossain joukko ihmisiä kiusaa jotakin ihmistä.
        Niin mä vähät välitän millainen se ihminen on, mutta en varmalla osallistuisi semmoiseen kuvioon missään tilanteessa,.


        ppoiuytt

        Jos jotenkin osallistuisin niin kyllä mä hiippailisin kysymään siltä yhdeltä että "hei miks toi joukko on sun kimpussa"?

        popiuyyy


    • Anonyymi

      Kapellimestarin on kuoltava

    • Anonyymi

      Hyeenamaisesti käyttäytyvät ihmiset ovat mielestäni vastenmielisiä.


      poiuyy

      • Anonyymi

        Mitä soittavat huonon kapellimestarin tahtiin. Marssisivat ulos konsertista,


        poiuyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä soittavat huonon kapellimestarin tahtiin. Marssisivat ulos konsertista,


        poiuyt

        Ei siinä tarvita mitään aggressioita. Sellot ja huilut vaan kainaloon ja ulos konsertista, ihan elegantisti sen voi tehdä.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tarvita mitään aggressioita. Sellot ja huilut vaan kainaloon ja ulos konsertista, ihan elegantisti sen voi tehdä.


        ppoiuuyyy

        Voi lähtiessä vielää kiittää kapellimestaria: Kiitoksia, mutta tällä kertaa lyhyt konsertti".


        poiuytgtf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lähtiessä vielää kiittää kapellimestaria: Kiitoksia, mutta tällä kertaa lyhyt konsertti".


        poiuytgtf

        Kyllä se kapellimestari tolleen todennäköisesti lannistuu. Eihän tolleen saa mitään hyvää foodia, Jos jossain joku kiusaa jotakin, Mun mielestä pahin on yleisö joka tulee siihen seuraamaan ja taputtamaan käsiään.


        ppouiyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kapellimestari tolleen todennäköisesti lannistuu. Eihän tolleen saa mitään hyvää foodia, Jos jossain joku kiusaa jotakin, Mun mielestä pahin on yleisö joka tulee siihen seuraamaan ja taputtamaan käsiään.


        ppouiyttt

        He siinä saa oikein narsistiuilla kun saa vapaasti kun ei joudu mihinkään vastuuseen.
        syyllisiähän oli se kiusattu ekana ja kiusaaja kakkosena. Ja siinä se tekopyhä yleisö piilonarsisti rehottaen.-


        poutrr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He siinä saa oikein narsistiuilla kun saa vapaasti kun ei joudu mihinkään vastuuseen.
        syyllisiähän oli se kiusattu ekana ja kiusaaja kakkosena. Ja siinä se tekopyhä yleisö piilonarsisti rehottaen.-


        poutrr

        kerää ympärilleen ihmisiä jotka saa käyttätyä narsistisesti joutumatta itse vastuuseen kun voi syyttää sitä uhria tai narsistia.


        poiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerää ympärilleen ihmisiä jotka saa käyttätyä narsistisesti joutumatta itse vastuuseen kun voi syyttää sitä uhria tai narsistia.


        poiuytt

        Kun katselee narsistia ja narsistin uhria, jengi voi saada siitä egopönkää ja kokea jonkinlaista hyeenamaista paremmuutta.

        pouyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katselee narsistia ja narsistin uhria, jengi voi saada siitä egopönkää ja kokea jonkinlaista hyeenamaista paremmuutta.

        pouyttt

        Voisko vaan sanoo sille narsistille se jengi että hän on erehtynyt?
        Mikä ongelma siinä on ettei niin voi sanoo?
        Miks on niin kauheen tärkeetä että kaikki ovat yhtä oikeassa riippumatta perustelujen laadusta?
        Mä olen perustelun kannattaja.
        Ja hullun erottaa nerosta siitä, että hullu ei osaa perustella mutta nero osaa.
        Se että onko erikoinen vai tavallinen ei kerro mitään siitä onko oikeessa, Oikeessa on se jonka asia on perusteltavissa laadukkaammin perusteluin ja korkeatasoisesti eettisesti.


        poiuuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko vaan sanoo sille narsistille se jengi että hän on erehtynyt?
        Mikä ongelma siinä on ettei niin voi sanoo?
        Miks on niin kauheen tärkeetä että kaikki ovat yhtä oikeassa riippumatta perustelujen laadusta?
        Mä olen perustelun kannattaja.
        Ja hullun erottaa nerosta siitä, että hullu ei osaa perustella mutta nero osaa.
        Se että onko erikoinen vai tavallinen ei kerro mitään siitä onko oikeessa, Oikeessa on se jonka asia on perusteltavissa laadukkaammin perusteluin ja korkeatasoisesti eettisesti.


        poiuuyytyt

        Semmonen henkilö osaa kyllä lempeesti kohdella niitä väärässäolijoitakin,


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen henkilö osaa kyllä lempeesti kohdella niitä väärässäolijoitakin,


        ppoiuyy

        Mun mielestä paras tapa määritellä oikeassa oleminen olis semmonen reilu älyllinen mittelö.
        Vaikka niin että molempi osapuoli saa esittää 10 perustelua ja sitten tieteellisesti johdonmukaisempi voittaa,.



        pouytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä paras tapa määritellä oikeassa oleminen olis semmonen reilu älyllinen mittelö.
        Vaikka niin että molempi osapuoli saa esittää 10 perustelua ja sitten tieteellisesti johdonmukaisempi voittaa,.



        pouytt

        Kun minä oon ite semmonen että alistun mielelläni itseäni älylläämmälle, mutta itseään tyhmemmälle alistuminen on ihan hirveetä-




        poiuytgt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä oon ite semmonen että alistun mielelläni itseäni älylläämmälle, mutta itseään tyhmemmälle alistuminen on ihan hirveetä-




        poiuytgt

        Mistä erottaa kuka on älykkäämpi?
        Hän osaa tuoda esiin näkökulmia ja perusteluja joita itse en ole osannut ajatella., Mutta jos mä oon ite se joka osaa perustella paljon pidemmälle, tuntuu ihan kauheelle kuunnella sen toisen neuvoja.

        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä erottaa kuka on älykkäämpi?
        Hän osaa tuoda esiin näkökulmia ja perusteluja joita itse en ole osannut ajatella., Mutta jos mä oon ite se joka osaa perustella paljon pidemmälle, tuntuu ihan kauheelle kuunnella sen toisen neuvoja.

        ppoiiuuuu

        Noin pelkästään siksi että tyhmän neyvoilla asiat menee huonosti.


        poiuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin pelkästään siksi että tyhmän neyvoilla asiat menee huonosti.


        poiuyyyt

        Mistä tuo tyhmyys ja älykkyys tähän putkahti, narsisteja on sekä tyhmiä että älykkäitä, asia ei poissulje narsismia.

        Narsisti hoveineen jokatapauksessa kuuluu nuotioon istumaan lapsineen ja kotieläimineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo tyhmyys ja älykkyys tähän putkahti, narsisteja on sekä tyhmiä että älykkäitä, asia ei poissulje narsismia.

        Narsisti hoveineen jokatapauksessa kuuluu nuotioon istumaan lapsineen ja kotieläimineen.

        Tuo poiyyy kirjoittaa noin 1000 viestiä päivässä. 5 vuoden ajan. Hän on sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katselee narsistia ja narsistin uhria, jengi voi saada siitä egopönkää ja kokea jonkinlaista hyeenamaista paremmuutta.

        pouyttt

        Narsisti lesbo kyllä ottaa heikkotahtoisen tytön käyttöönsä , etenkin jos on vaikka työpaikalla alisteisessa asemassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo poiyyy kirjoittaa noin 1000 viestiä päivässä. 5 vuoden ajan. Hän on sairas.

        Pippijaijee sir

        Poiyyy kirjoittaa siltikin asiaa, kyllä hän tietää mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippijaijee sir

        Poiyyy kirjoittaa siltikin asiaa, kyllä hän tietää mistä on kyse.

        Mä en hyväksy sitä että minua nimitellään sairaaksi siksi että kirjioitan monta viestiä pätkissä. Se on pelkästään tekninen juttu. Voisikan tuo kaikki olla yksi pitkä kirjoitus,.
        Ihan pelkkää tekniikkaa, Osaan mä sen yhtenä pitkänä kirjoittaa, mutta se vie enemmän aikaa ja keskittymistä. Joten teen vain arvokkaasti julkaistavat tekstit niin.


        popiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en hyväksy sitä että minua nimitellään sairaaksi siksi että kirjioitan monta viestiä pätkissä. Se on pelkästään tekninen juttu. Voisikan tuo kaikki olla yksi pitkä kirjoitus,.
        Ihan pelkkää tekniikkaa, Osaan mä sen yhtenä pitkänä kirjoittaa, mutta se vie enemmän aikaa ja keskittymistä. Joten teen vain arvokkaasti julkaistavat tekstit niin.


        popiyyyy

        Siois kirjoitan pätkissä koska sen voi tehdä juuri keskuttymättä asiaan muun lomassa.
        En mä alkaa tähän suomi 24: ään täysipainoisesti keskittyyn.
        Mulla on muut projektit.


        pouyyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siois kirjoitan pätkissä koska sen voi tehdä juuri keskuttymättä asiaan muun lomassa.
        En mä alkaa tähän suomi 24: ään täysipainoisesti keskittyyn.
        Mulla on muut projektit.


        pouyyyyt

        Oon suurinta osaa teistä parempi kirjoittaja niin halutessani.



        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippijaijee sir

        Poiyyy kirjoittaa siltikin asiaa, kyllä hän tietää mistä on kyse.

        Kiitos niin tiiänkin. sinä oot oikeessa....tää on vaan tekninen juttu., mun piti alkaa kirjoittaa hyvin, mutta en sit jaksanutkaan vielä tänne.
        Jos jaksan niin kirjoitan teille joskus jonkun oikein hienon tekstinäytteen


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin tiiänkin. sinä oot oikeessa....tää on vaan tekninen juttu., mun piti alkaa kirjoittaa hyvin, mutta en sit jaksanutkaan vielä tänne.
        Jos jaksan niin kirjoitan teille joskus jonkun oikein hienon tekstinäytteen


        ppoiuyyy

        Jos jaklsan kirjoitan tänne aikojen parhaan narsismitekstin joslus, mutta en oo varma koska on kiire


        poutytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jaklsan kirjoitan tänne aikojen parhaan narsismitekstin joslus, mutta en oo varma koska on kiire


        poutytt

        Tollanen nyt on älytöntä nimittää sairaaksi tämmöserstä minkä pystyn minuutissa muuttamaan hienoksi kirjoituksesi ja yhdeksi tekstiksi, Ja olen lisäksi tietoinen töästä ja tahallaan annan mennä tälleen silloin kun ei oo niin kauheen tärkeetä.



        pouytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollanen nyt on älytöntä nimittää sairaaksi tämmöserstä minkä pystyn minuutissa muuttamaan hienoksi kirjoituksesi ja yhdeksi tekstiksi, Ja olen lisäksi tietoinen töästä ja tahallaan annan mennä tälleen silloin kun ei oo niin kauheen tärkeetä.



        pouytt

        Olisin silloin ehkä pikkusen "sairas" jos pilkun viilaten tosissaan kirjoittaisin tämmöseen paiokkaan


        ppoiuyyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en hyväksy sitä että minua nimitellään sairaaksi siksi että kirjioitan monta viestiä pätkissä. Se on pelkästään tekninen juttu. Voisikan tuo kaikki olla yksi pitkä kirjoitus,.
        Ihan pelkkää tekniikkaa, Osaan mä sen yhtenä pitkänä kirjoittaa, mutta se vie enemmän aikaa ja keskittymistä. Joten teen vain arvokkaasti julkaistavat tekstit niin.


        popiyyyy

        Oikein, todella pitkiä kirjoituksia ei monikaan jaksa lukea.


    • Anonyymi

      Olen tuntenut ihmistyyppejä joita pidän narsisteina. He osaavat esittää milloin mitäkin roolia hyvin , mutta kun tuntee taustan miten henkilö on kehittynyt, sieltä löytyy ihmisiä manipuloiva, toisia narusta vetelevä yksilö, joka toteuttaa vain omia tarpeitaan. Silloin ymmärtää koko kuvion paremmin.

    • Anonyymi

      Ihmisten huomio on narsistille elinehto. Narsistista on tullut narsisti koska ei ole lapsuudessa saanut rakkautta ja huomiota omana itsenään, vaan on oppinut ottamaan erilaisia rooleja tullakseen hyväksytyksi. Terve minuus on jäänyt kehittymättä, näyttelemisestä ja valehtelusta on tullut normaali osa minuutta, keino pitää kuolemaakin pahempi häpeänpelko poissa.

      Narsistilla on koko ajan "verkot vesillä". Hän haalii tuttavuuksia lisää ja pitää heitä narun päässä tempaistaakseen aina uuden uhrin käyttöönsä kun toisesta päästä hylkää vanhoja hyödyttöminä, tai kun vanhat alkavat karttaa manipuloivaa, valehtelevaa ja hyväksikäyttävää narsistia.

      Jos narsisti katsoo vähänkin hyötyvänä uudesta ihmissuhteesta, oli se sitten kumppani, tuttava tai työkaveri, hän ottaa hurmaajan roolin. Itse tapasin narsistin yhteisten sukulaisten kautta , ja olihan hän alussa mitä viehättävin ihminen. Jakoi samanlaiset mielipiteet ja maailmankatsomuksen, oli kiinnostunut samoista asioista, kehui, kiitteli, järjesteli kyläilyjä ja muutakin yhteistä aktiviteettia. Perheemme viettivät yhä enemmän aikaa yhdessä, mutta samaan aikaan alkoi outo ahdistus.

      Olen kuitenkin herkkä ristiriitaisuuksien suhteen ja minulla on vahva kokemus kateellisen ihmisen toiminnasta. Hälytyskellot alkoivat soida kun tuo ihminen ei käyttäytynyt sanojensa mukaisesti. Hänen toiminnassaan oli kateelliselle ihmiselle tyypillistä leveilyä ja mitätöintiä, vaikka korosti kyvyttömyyttään kadehtia. Hänestä vaistosi, että on hän loukkaantuu herkästi, vaikka yritti esittää ihan jotakin muuta. Pikkuhiljaa tuli pahenevaa valehtelua ja itsekorostusta joka oli ristiriidassa realiteettien kanssa.

      Yhteisten sukulaisten kautta sain kattavamman kuvan narsistin touhuista kuin vain omassa kanssakäymisessä. Palasista alkoi rakentua kuva naisesta joka valehtelee aivan surutta, käyttää hyväkseen sukulaisia mm. taloudellisesti. Naisesta, joka manipuloi ja kiusaa perhettään, laiminlyö lapsensa, nöyryyttää ja kiristää puolisoaan, varastelee jne. Kultaperheen kulissien takana tapeltiin, juotiin ja välillä verikin lensi. Lapset pitivät kulissit koska olivat siihen pienestä asti oppineet, mutta jatkuvat sairastelut ja outo reagointi joissakin tilanteissa kertoi karua kieltään.

      Kun aloin tajuta mistä on kyse ja narsisti vaistosi sen, minusta tuli uhka ja viehättävyys muuttui joksikin ihan muuksi. Hän ei ollut koskaan avoimen vihamielinen, mutta "rivien välit" olivat niin täynnä sappea ettei sitä voinut olla huomaamatta. Selän takana alkoi panettelu ja lopulta yritys jopa kääntää oma perheeni minua vastaan. Epäonnistuttuaan hän perääntyi ja pysynyt jo vuosia etäämmällä.

      Hänen hovinsa on vaihtunut moneen kertaan. Toistaiseksi on löytynyt uusia "uhreja" jotka hän valloittaa kehuillaan ja samanmielisyydellään, loistavilla puhelahjoillaan. Hän touhuaa laajalla rintamalla ja hankkii koko ajan uusia kaloja verkkoonsa. Apajat vaan huononee vuosi vuodelta. Hän kun ei mahda luonnolleen mitään ja sana kiirii vaikeasta luonteesta. Kiltit ja nöyrät pysyvät mukana pidempään, he sulkevat korvansa hälytyskelloilta ja paistattelevat näkyvän ja kuuluvan persoonan valossa. Enemmän omaa ajattelua omaavat, oikeuksistaan ja rajoistaan kiinni pitävät riitautuvat narsistin kanssa väistämättä. Narsistin taivaalle mahtuu vain yksi tähti ja se on hän.

      Ja eihän kukaan oikeasti tiedä, kuka on narsistin ns. ystävä ja kuka ei. Se mitä narsisti kertoo tuttavuuksistaan ja ystävistään ei pidä paikkansa. Hän voi kutsua ystäväksi ihmistä jonka hädin tuskin tuntee. Vaikutelma ennen kaikkea.

    • Anonyymi

      Siinä oli hyvä kuvaus narsistista, niin hyvin hän osaa esiintyä ettei sitä voi oikein hyvin edes todistaa. Minulla oli onni omata hyvä ystävä joka kertoi taustalla vaikuttavat tosiasiat. Siksi vaikka on ollut vaikeuksia, ne eivät ole kovin syvällisesti vaikuttaneet elämääni, vaan olen osannut ajoissa varautua vaikeuksiin.

      • Anonyymi

        Narsisti on taitava peitellessään tekosiaan ja on vaikea lähteä "todistamaan" mitään. Narsistit käyttää lentäviä apinoita eli hoviaan levittämään pas...apuheita ja tekemään kiusaa puolestaan. Narsistin lähipiiri puolustaa narsistia vaikka tietäisi olevansa väärässä. Heidät on niin kyllästetty narsistin projisoimalla häpeällä ettei siihen kuormaan enää mahdu häpeä siitä että on tullut narsistin vedättämäksi. Ja tietysti he pelkäävät narsistia ja tämän vihaa. He todellakin tietävät narsistin keinot kostaa kun ovat itse olleet monessa kostossa osallisena.

        On tosiaan onni jos saa jotakin kautta tietoa narsistista enemmän kuin mitä hän itse paljastaa, silloin kuvaan tulee ihan uudenlaisia ulottuvuuksia. Tosin moni ei usko koska on jo niin narsistin lumoissa narsisti on ensitöikseen mustamaalannut mahdolliset toisenlaisen totuuden lähteet. Kun tietää narsismista, on sellaiseen kerran kunnolla törmännyt, on myös helpompi tunnistaa ihmistyyppi.

        Omassa tapauksessa oli ihan turha yrittää puhua narsistiin rakastuneelle miehelle mitään järkeä, hän oli niin syvällä narsistin luomassa kuplassa, uskoi elämää suurempaan rakkauteen ja tulevaisuuteen joka narsistin kanssa oli luvassa. Narsisti sai hänet uskomaan, että kaikki epäilys narsistia ja heidän ylivertaista suhdettaan kohtaan johtui vain suuresta kateudesta. Kun mies sitten alkoi tajuta millaiseen lietekaivoon on uponnut, kuvioissa oli lapsi, avioliitto, romutettu itsetunto ja käsittämätön kuorma häpeää. Hän jäi sinne kaivoon suosiolla.

        Itse sanoisin että olin, ja olen, narsistin näkökulmasta erittäin kiusallisessa asemassa. Yhteisten sukulaisten kautta olen liian lähellä ja saan ihan liikaa informaatiota narsistista, mitä narsisti ei pysty kontrolloimaan. Toisaalta olen liian kaukana että hän voisi kiristää tai muutenkaan vaikuttaa elämääni. Voisin saattaa narsistin todella hankakaan tilanteeseen tiedoillani, jos halusin. Hänen perheensä takia, ja muutenkaan, en viitsi sitä tehdä. Narsisti kuitenkin tietää minun tietävän, tai ainakin epäilee sitä, ja sehän tässä mukavaa onkin. Tässä tilanteessa narsisti mieluummin pysyy etäällä kuin ottaa riskin että ärsyttää minut paljastamaan tietoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti on taitava peitellessään tekosiaan ja on vaikea lähteä "todistamaan" mitään. Narsistit käyttää lentäviä apinoita eli hoviaan levittämään pas...apuheita ja tekemään kiusaa puolestaan. Narsistin lähipiiri puolustaa narsistia vaikka tietäisi olevansa väärässä. Heidät on niin kyllästetty narsistin projisoimalla häpeällä ettei siihen kuormaan enää mahdu häpeä siitä että on tullut narsistin vedättämäksi. Ja tietysti he pelkäävät narsistia ja tämän vihaa. He todellakin tietävät narsistin keinot kostaa kun ovat itse olleet monessa kostossa osallisena.

        On tosiaan onni jos saa jotakin kautta tietoa narsistista enemmän kuin mitä hän itse paljastaa, silloin kuvaan tulee ihan uudenlaisia ulottuvuuksia. Tosin moni ei usko koska on jo niin narsistin lumoissa narsisti on ensitöikseen mustamaalannut mahdolliset toisenlaisen totuuden lähteet. Kun tietää narsismista, on sellaiseen kerran kunnolla törmännyt, on myös helpompi tunnistaa ihmistyyppi.

        Omassa tapauksessa oli ihan turha yrittää puhua narsistiin rakastuneelle miehelle mitään järkeä, hän oli niin syvällä narsistin luomassa kuplassa, uskoi elämää suurempaan rakkauteen ja tulevaisuuteen joka narsistin kanssa oli luvassa. Narsisti sai hänet uskomaan, että kaikki epäilys narsistia ja heidän ylivertaista suhdettaan kohtaan johtui vain suuresta kateudesta. Kun mies sitten alkoi tajuta millaiseen lietekaivoon on uponnut, kuvioissa oli lapsi, avioliitto, romutettu itsetunto ja käsittämätön kuorma häpeää. Hän jäi sinne kaivoon suosiolla.

        Itse sanoisin että olin, ja olen, narsistin näkökulmasta erittäin kiusallisessa asemassa. Yhteisten sukulaisten kautta olen liian lähellä ja saan ihan liikaa informaatiota narsistista, mitä narsisti ei pysty kontrolloimaan. Toisaalta olen liian kaukana että hän voisi kiristää tai muutenkaan vaikuttaa elämääni. Voisin saattaa narsistin todella hankakaan tilanteeseen tiedoillani, jos halusin. Hänen perheensä takia, ja muutenkaan, en viitsi sitä tehdä. Narsisti kuitenkin tietää minun tietävän, tai ainakin epäilee sitä, ja sehän tässä mukavaa onkin. Tässä tilanteessa narsisti mieluummin pysyy etäällä kuin ottaa riskin että ärsyttää minut paljastamaan tietoni.

        "Lentävät apinat" :D

        Kiitän päivän naurupläjäyksestä, kuvaa hyvin niitä tomppeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti on taitava peitellessään tekosiaan ja on vaikea lähteä "todistamaan" mitään. Narsistit käyttää lentäviä apinoita eli hoviaan levittämään pas...apuheita ja tekemään kiusaa puolestaan. Narsistin lähipiiri puolustaa narsistia vaikka tietäisi olevansa väärässä. Heidät on niin kyllästetty narsistin projisoimalla häpeällä ettei siihen kuormaan enää mahdu häpeä siitä että on tullut narsistin vedättämäksi. Ja tietysti he pelkäävät narsistia ja tämän vihaa. He todellakin tietävät narsistin keinot kostaa kun ovat itse olleet monessa kostossa osallisena.

        On tosiaan onni jos saa jotakin kautta tietoa narsistista enemmän kuin mitä hän itse paljastaa, silloin kuvaan tulee ihan uudenlaisia ulottuvuuksia. Tosin moni ei usko koska on jo niin narsistin lumoissa narsisti on ensitöikseen mustamaalannut mahdolliset toisenlaisen totuuden lähteet. Kun tietää narsismista, on sellaiseen kerran kunnolla törmännyt, on myös helpompi tunnistaa ihmistyyppi.

        Omassa tapauksessa oli ihan turha yrittää puhua narsistiin rakastuneelle miehelle mitään järkeä, hän oli niin syvällä narsistin luomassa kuplassa, uskoi elämää suurempaan rakkauteen ja tulevaisuuteen joka narsistin kanssa oli luvassa. Narsisti sai hänet uskomaan, että kaikki epäilys narsistia ja heidän ylivertaista suhdettaan kohtaan johtui vain suuresta kateudesta. Kun mies sitten alkoi tajuta millaiseen lietekaivoon on uponnut, kuvioissa oli lapsi, avioliitto, romutettu itsetunto ja käsittämätön kuorma häpeää. Hän jäi sinne kaivoon suosiolla.

        Itse sanoisin että olin, ja olen, narsistin näkökulmasta erittäin kiusallisessa asemassa. Yhteisten sukulaisten kautta olen liian lähellä ja saan ihan liikaa informaatiota narsistista, mitä narsisti ei pysty kontrolloimaan. Toisaalta olen liian kaukana että hän voisi kiristää tai muutenkaan vaikuttaa elämääni. Voisin saattaa narsistin todella hankakaan tilanteeseen tiedoillani, jos halusin. Hänen perheensä takia, ja muutenkaan, en viitsi sitä tehdä. Narsisti kuitenkin tietää minun tietävän, tai ainakin epäilee sitä, ja sehän tässä mukavaa onkin. Tässä tilanteessa narsisti mieluummin pysyy etäällä kuin ottaa riskin että ärsyttää minut paljastamaan tietoni.

        Joo mä tunnustan suojelevani joitain asiattomasti minua kophtaan käyttäytyneitä ihmisiä.
        Koska mä en luota että heiotä kohdeltaisiin hyvin jos paljastaisin, ja mä en jalua kontolleni sellasta että mun paljastyusten takia joku joutuis kaltoin kohteluun, niin oon otttanut sen kohtelun tietoisesti omile niskoilleni. Muthan on helpompi pelastaa kun mulla ei sit oikeesti löydy semmosta vikaa mistä syytetään.



        poiuyuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tunnustan suojelevani joitain asiattomasti minua kophtaan käyttäytyneitä ihmisiä.
        Koska mä en luota että heiotä kohdeltaisiin hyvin jos paljastaisin, ja mä en jalua kontolleni sellasta että mun paljastyusten takia joku joutuis kaltoin kohteluun, niin oon otttanut sen kohtelun tietoisesti omile niskoilleni. Muthan on helpompi pelastaa kun mulla ei sit oikeesti löydy semmosta vikaa mistä syytetään.



        poiuyuyytyy

        Mulle narsistipsykopaatit on kuin kyy, luonnonsuojeltu myrkkykäärme. Ei saa vahingoittaa, mutta pitää varoa. Ja on heissä oma estetiikansa kuin oikeasta kulmasta katsoo., Onhan monet taiteiteilijat maalannut narsismista kauniita tauluja.


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle narsistipsykopaatit on kuin kyy, luonnonsuojeltu myrkkykäärme. Ei saa vahingoittaa, mutta pitää varoa. Ja on heissä oma estetiikansa kuin oikeasta kulmasta katsoo., Onhan monet taiteiteilijat maalannut narsismista kauniita tauluja.


        ppiuuyyy

        Mulla on kokemusta siitä taiteilusta. Moni vaan ei oo tajunnu, ku teen sen niin esteettisesti.


        ppiuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kokemusta siitä taiteilusta. Moni vaan ei oo tajunnu, ku teen sen niin esteettisesti.


        ppiuyyyty

        Ihmiset ei tajuu mua ku mä oon semmonen että mä haluun tehdä kaikesta taidetta ja kaiken taiteellisesti....jopa psykopaattien kohtaamiset,.



        poiuuyyttty


    • Anonyymi

      Muistaakseni professori Sam Vaknin jossain videolla selitti miten narsisteista selviäminen voi vaatia äärimmäistä luovuutta.


      ppoiuyuyy

      • Anonyymi

        Voi hyvinkin sopia yhteen kuvio jossa on hyvin luova henkilö ja ympärillä useampi narsisti.,


        poiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin sopia yhteen kuvio jossa on hyvin luova henkilö ja ympärillä useampi narsisti.,


        poiuyyty

        Nää ruokkii toisiaan,. Narsistit painostaa suorastaan henkensä edestä toisen taiteilemaan samalla kun he saavat herkän taiteilijan emootioita narsistiseksi foodikseen,.

        Niin narsistimagneetti ei oo pyhimys mutta herkkä taiteilija, jolla on paljon emotionaalistya energiaa foodiksi monelle narsistille ja samalla ainooksi keinoksi selvitä jää äärimmäinen luovuus joka voi jopa johtaa korkealuokkaisiin tuloksiin taiteessa,.



        pouiuyyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ruokkii toisiaan,. Narsistit painostaa suorastaan henkensä edestä toisen taiteilemaan samalla kun he saavat herkän taiteilijan emootioita narsistiseksi foodikseen,.

        Niin narsistimagneetti ei oo pyhimys mutta herkkä taiteilija, jolla on paljon emotionaalistya energiaa foodiksi monelle narsistille ja samalla ainooksi keinoksi selvitä jää äärimmäinen luovuus joka voi jopa johtaa korkealuokkaisiin tuloksiin taiteessa,.



        pouiuyyytty

        mun taide on emootio, jota narsisti ei pysty syömään....


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun taide on emootio, jota narsisti ei pysty syömään....


        ppiuuuyu

        Se on nähdäkseni lailla suojeltu emootio. Koska on laitonta mennä tuhoomaan toisen taide,



        pouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nähdäkseni lailla suojeltu emootio. Koska on laitonta mennä tuhoomaan toisen taide,



        pouyyy

        Näin narsistit jalostavat mun taidetta. Sen on oltava yhä korkeampi ja korkeampi luokkaista, jotta varmistuu se että laki sen suojelee...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin narsistit jalostavat mun taidetta. Sen on oltava yhä korkeampi ja korkeampi luokkaista, jotta varmistuu se että laki sen suojelee...


        ppoiiuuuu

        Kiittäkäämme osaltaan narsisteja ja psykopaatteja että minusta on tullut näin luova ja oikea taiteilija....

        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkäämme osaltaan narsisteja ja psykopaatteja että minusta on tullut näin luova ja oikea taiteilija....

        poiuuyyy

        Narsistit kun kiristelee minua joka suunnalta niin taiteeni siitä hioutuu kuin jalokivi.....


        ppiuyyy


    • Anonyymi

      Eli siis narsistit kerää ympärilleen joo ja siot empaatit kerää niitä narsisteja ympärilleen



      poiuuyyyy

      • Anonyymi

        Se on loogista...koska empaatilla on sitä emotionaalista energiaa jonka vampyyrejä narsistit on...koska he ei osaa tuottaa sydämellään rakkautta...


        ppoiuyuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on loogista...koska empaatilla on sitä emotionaalista energiaa jonka vampyyrejä narsistit on...koska he ei osaa tuottaa sydämellään rakkautta...


        ppoiuyuuyuu

        Tuossa kiteytyi mitä narsismi tarkalleen ottaen on: Emootiovampyyrejä, koska he ei osaa tuottaa niitä itse sydämellään....



        ppoiuyyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kiteytyi mitä narsismi tarkalleen ottaen on: Emootiovampyyrejä, koska he ei osaa tuottaa niitä itse sydämellään....



        ppoiuyyytyy

        Narsisti jo vähän hermostuu mun sydämellinen sanastakin....
        he ällöää ja vähättelee kaikkea sydämellistä--



        poiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti jo vähän hermostuu mun sydämellinen sanastakin....
        he ällöää ja vähättelee kaikkea sydämellistä--



        poiuyy

        Mä taas rakastan ja rakastan muuttuen joka henkäyksellä henkäyksen verran eteerisemmäksi.,..


        popiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas rakastan ja rakastan muuttuen joka henkäyksellä henkäyksen verran eteerisemmäksi.,..


        popiuuuuu

        Mikä narsisteissa kivuliainta on se, että kun niin haluaisi tarjota heille tällaisen ihanan emotioonalisen kokemuksen mitä itse saa kokea. mutta ei oo mahdollistaa antaa sitä toiselle vaikka kuinka antaisi,.,,,siinä se on narsismin kohtaamisen kipu...


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä narsisteissa kivuliainta on se, että kun niin haluaisi tarjota heille tällaisen ihanan emotioonalisen kokemuksen mitä itse saa kokea. mutta ei oo mahdollistaa antaa sitä toiselle vaikka kuinka antaisi,.,,,siinä se on narsismin kohtaamisen kipu...


        poiuuu

        Mut tää menee nyt överiksi kuinka ympäristö on mulle alkanut kostamaan sitä että otan toisten ongelmia kontolleni. Joten joudun tähän tilanteeseen että on pakko olla ottamatta toisten ongelmia kontolleni. Mikä tosin tuntuu raa alle koska oon halukas ottaan toisten ongelmia kontolleni, Mutta en kyllä sit niinl, että jos ympärustö siitä kostaa alkamalla mun elämää ja taidetta ym tuhoon.



        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä narsisteissa kivuliainta on se, että kun niin haluaisi tarjota heille tällaisen ihanan emotioonalisen kokemuksen mitä itse saa kokea. mutta ei oo mahdollistaa antaa sitä toiselle vaikka kuinka antaisi,.,,,siinä se on narsismin kohtaamisen kipu...


        poiuuu

        Voisitko kuiten käydä pientalolämmittäjän kurssin. Siellä ympäristöviranomainen kertoisi, että lämmityskattilassa pitää olla vetoa sen verran, ettei puilla lämmitys levitä myrkyllisiä savukaasuja ympäristöön.

        Joka helevetin lämmityskausi sama juttu. Käry leviää hormistasi ulos kilometrien päähän. Käsitätkö tätä pulmaa ollenkaan nimim. pooiijuuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kuiten käydä pientalolämmittäjän kurssin. Siellä ympäristöviranomainen kertoisi, että lämmityskattilassa pitää olla vetoa sen verran, ettei puilla lämmitys levitä myrkyllisiä savukaasuja ympäristöön.

        Joka helevetin lämmityskausi sama juttu. Käry leviää hormistasi ulos kilometrien päähän. Käsitätkö tätä pulmaa ollenkaan nimim. pooiijuuu?

        En oo ikinä lämmittäny pientaloa


        ppoiuuuu


    • Anonyymi

      Narsisti on voimantunnossa siihen saakka, kun ne valeet ei enään tehoa keneenkään. Ole varovainen elä huoli enään sitä, kun se saapuu ruikuttamaan ja haluaa tulla takaisin. Hylkää hänet ajatuksistasi, niin olet voittaja.

      • Anonyymi

        Mulle on monta kertaa käyny niin, että monta kertaa kun joku ikävä tyyppi laittaa lyttyyn, ei välttämättä aina narsisti, niin samalla hetkellä kun sulattaa sen "pettymyksen" kokonaan, voittaa jossakin toisessa asiassa, mikä on yleensä arvokkaampaa kuin mitä sillä ikävällä tyypillä ylipäätäänkään on .


        ppoiuuuy


    • Anonyymi

      En näe tuossa aloituskirjoituksessa muuta kuin sairaan mielen tuotoksen. Haluat nähdä exäsi narsistina ja haöuat että muutkin näkevät.

      Olisikohan oman elämän eläminen mitään?

      • Anonyymi

        Mistäs sinä mitään näet, luuletko olevasi joku jeesus?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe