Tämän viestin sanoma on se että välttäkää datsiaa. Tiedän autoista paljon ja dacia on halpuutettu humpuukki auto jossa tehoton mosa, ankea sisusta, koripeltien sovitukset niin ja näin sekä tunkkainen imago. Nou nou dacialle.
Välttäkää Daciaa
110
6316
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tiedät, tuskin. Toyotan omapoika olet vain nolo trolli.
- Anonyymi
Tiedän autoista paljon.....Vain kuvitelmaa !!
- Anonyymi
Sun mielikuvitus on köyhän halpa huvitus
- Anonyymi
Mutta tietääköhän ketjun aloittaja, niin oikeassa kuin onkin, niin on samalla täysin väärässä.
Kaikki tuo kuuluu Dacian imagoon. mutta vastapainona imagoon kuuluu myös kokoluokkansa halvin hinta. Ja kauppa käy. Kauppa käy jopa Suomea paremmin muualla läntisessä Euroopassa, maissa joissa arvostetaan uusia autoja, eikä valmiiksi muiden pieremiä kotteroita. Sieltä lähetetään hyvillä mielin ja naureskellen Kamuxin ostajan mukaan kotterot joiden tilalle Saksalainen, Ruotsalainen, Belgialainen, Hollantilainen tai Ranskalainen on ostanut Dacian. - Anonyymi
Toiset kärsii koronan toiset tojotan.
- Anonyymi
Toiset kärsii koronan toiset datsian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset kärsii koronan toiset datsian.
Toiset kärsii koronan .... No toyotallahan se oli ensin !!
- Anonyymi
Dacia on kuin aikamatka, takaisin 90- luvulle.
Mutta halpoja ne on. Jos tuollaisen Joggerin ostaisi n 20 t€ pudjetilla, ajaisi sillä 4 vuotta ja vielä saisi 10 t€ kun myisi eteenpäin. 2500 € olis pääimakulut / vuosi.- Anonyymi
Haha, Dacia on erinomainen auto. Mukava, hyvin varusteltu, LUOTETTAVA ja halpa. Vain egoansa pönkittävät vajakit tuhlaa autoihin enemmän rahaa eivätkä saa silti oleellisesti mitään lisää. Mutta kun pitää olla se kallis tähti, olympiarenkaat tai kolme kirjainta tai itsetunto murenee.
- Anonyymi
Nyt kylläm repesin nauramaan. "2500€ / vuosi" Meikällä koko auto on tuon hintainen ja en ole ongelmiin tässä 3 vuoden omistamisen aikana törmännyt. Uudet renkaat tarvi tälle kesälle ja siihen hupeni 300€. :D
- Anonyymi
. Tiedän autoista paljon ! ......... Jos olisit poika lähempänä ja vielä tuttukin niin testaisin kyllä mieluusti tietokantasi autoista. Sen verran kyllä olen epäileväinen kyvyistäsi autoihin !!!
- Anonyymi
Huomenna Dacian ostan itselleni ja muijalle ja naapurillekin vielä
- Anonyymi
Eikö tuossa Daciassa jo ole sama moottorikin kuin Mersuissa ? Halvallahan tämä n silloin saa, hyvän auton.
- Anonyymi
Diesel 1,5 on Renaultin peruja ja tämä viimeinen Turbo bensiini moottori ,oliko se 130 Tce moottori niin se on yhteistyötä Renault/Mercedes
- Anonyymi
Kumpaakin moottoria käytetään puolin ja toisin !
- Anonyymi
Ei Datsia kuluu Renautin konsermiin kuten nykyisin myös Mitsubiskin.Sama koskee myös monia muitakin automerkkejä.Sama alusta ja sama moottori ja komomponentit toiset kootaan vaan vähän huolellisemmin ja paremmilla komponenteilla kuin toiset autot.Sama koskee monia muitakin kestokulutuslaitteita.Maanantai ja perjantaimalleja tässä yhteydessä senkoomin mainitsemattakaan.
- Anonyymi
On parempi, että me tyytyväiset Dacia kuskit emme ala väittelemään ajokortittomien kakaroiden kanssa.
- Anonyymi
Näinhän se on !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on !
HEP. Ajokortti ollunna yli 30 vuotta ja todennut että dacia ei itseäni puhuttele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEP. Ajokortti ollunna yli 30 vuotta ja todennut että dacia ei itseäni puhuttele!
Oletko sitä mieltä, että noissa MESEEE jutuissa on ollut aikuinen asialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin käyttöauton, varsinkaan kakkos auton tarvitsee "puhutella" itseä tai ketään muutakaan.
Harrasteautot ja muut herkut ovat asia erikseen, niihin jää enemmän rahaakin jos hoitaa pakolliset työ ja kauppareissut vähän vähemmän puhuttelevalla autolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua puhuttelee uusi tai melkein uusi vähän ajettu auto. Ei tulisi mieleenkään ostaa joku satojatuhansia ajettu "pommi". Voisihan sieltä hyvänkin löytää, mutta se toinen vaihtoehto on todennäköisempi. Itse en suuria remontteja pysty tekemään.
- Anonyymi
Kuudes vuosi menossa Tussukalla,pakolliset huollot ja öljynvaihto 10 000km välein valtuutetussa ketjussa. Tämän lisäksi 2×tuulilasin pyyhkimet ostanut Biltemasta a14€ ja molemnat lähivalopolttimet itse vaihtanut. Vaihdossa annettiin C-sarjan farkku mece. Huolettomin ja edullisin auto mitä koskaan ollut 40 vuoden aikana. Seuraavaksi hommataan Jogger 5 paikkaisena.
- Anonyymi
Seuraavaksi hommataan Jogger 5 paikkaisena.::minä hommaan Jaggen 4 paikkaisena 😀
- Anonyymi
En ihan äkkiä usko Mersusta kenenkään siirtyvän Daciaan, ellei sitten ole yli puoli miljoonaa ajettu taksi-Mersu.
Dacia on halpa, varustelu ja viimeistely surkeaa, todellakin 90-luvun auto. Mutta halpa Dacia voisi olla ihan järkevä vaihtoehto käyttöautoksi ellei luotettavuus olisi niin surkea. Uuden takuu ei hirveästi lämmitä, jos autoa saa jatkuvasti käyttää pajalla. Ja takuuajan jälkeen myös Dacian ylläpito tulee kalliiksi.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Vähän niinkuin työnnetään pää puskaan ja luullaan olevan piilossa. Dacisti maksaa korjausten ja huoltojen osalta ylimääräistä hintaa mitä ei länsiautoissa ole eikä tule. Dacia tulee pidemmän päälle huomattavan kalliiksi ylläpitää. Siksi sanon ei dacialle.
- Anonyymi
Edullinen hinta kostautuu suurina käyttökuluina. Paljon huoltoa ja korjaamista on luvassa, kolmen vuoden takuu kyllä auttaa alussa, mutta sitten tulee itku.
- Anonyymi
Tää on just tätä,, ,,,V,tyyliä kauttarantain
- Anonyymi
Kuinkahan köyhäksi Saksassa ja Ruotsissa tänään alkuperäiset asukkaat luulevatkaan Suomalaisia kun ne keräävät 7-9 kertaa maapallon ympäri ajetut taksit ja virka autot ja maksavat vielä tullitkin ennenkuin saavat ne ajoon Suomessa . Ei ne varmaankaan antiikin keräilijöiksi heitä usko kun ne autot sitten muutaman vuoden ajonjälkeen ovat aidantakana lasten leikkimökkinä. Aika mielen kiintoista kulkua,muut maat myyvät Suomeen hylkyautot ja sitten ostavat uusia tilalle, no korjaamot ja varaosaliikkeetkin täytyy pärjätä . Sieltä kannetaan , iskareita ,lämppärin moottoreita ,kytkimiä rataslaakereita,jousia,syyläreitä,vetoakseleita,etulamppuja,Ac kompnentteja ja kaikki tuo tulee niin pirun halvaksi että !!!!!
Meillä on vuosien varrella ollit 15 autoa. Kaksi viimeisintä ovat olleet dacia duster ja Logan mcv Stepway. Täytyy todeta että molemmat ovat olleet ylivoimaisesti edullisimpia autoja mitä meillä on ollut. Pajalla ei ole juurikaan käyty. Omia autoja ovat olleet peugeot, toyota, opel, nissan, mazda, renault. Lisäksi olen entisessä ammatissani ajanut mersuja ( s, c ja e ), bmwtä, volvoa. Wvtä ja skodaa. Ehkä en ole automies ja saatan loukata joitakin
Fanaatikkoja, mutta suuria eroa ei ole edes ajo-ominaisuuksissa verrattuna esimerkiksi premium merkkeihin. Suurimmat erot ovat olleet kojetaulussa ja ovien paneeleissa. Lisätehoja En ole kaivannut. Lyhyesti sanottuna daciat ovat olleet erinomaisia autoja.- Anonyymi
Minullakin on kymmenien vuosien kokemus autoista, joten voin sanoa, että Dacia ei ole huonompi tai parempi kuin muut autot, mutta edullinen se on. Tehkää omat valintanne itse. Meihin autoomme tyytyväisiin ette pysty vaikuttamaan haukkumalla Daciaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on kymmenien vuosien kokemus autoista, joten voin sanoa, että Dacia ei ole huonompi tai parempi kuin muut autot, mutta edullinen se on. Tehkää omat valintanne itse. Meihin autoomme tyytyväisiin ette pysty vaikuttamaan haukkumalla Daciaa.
EPÄKURANTTI AUTO ON. TEIN VIRHEEN JA OSTIN VÄHÄN AJETTUNA. LOPUTTOMAT KORJAUSKULUT!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EPÄKURANTTI AUTO ON. TEIN VIRHEEN JA OSTIN VÄHÄN AJETTUNA. LOPUTTOMAT KORJAUSKULUT!!!!
Jos suuret kirjaimet helpottavat oloasi, niin hyvä on. Minä vaihtaisin auton toiseen.
- Anonyymi
Oletetaan että auton käyttöhistoria muodostuu noin 15 vuodeksi.
Kysymys kuuluu Paljonko muodostuu kilometrikustannus per kilometri.
Mitä olet mukavuudesta valmis maksamaan ? Siis kaikki kustannukset/km.- Anonyymi
Tulevia 15v. korjauskustannuksia on mahdotonta etukäteen laskea.
- Anonyymi
15 vuotiaan Dusterin myyntihinta on suurempi kuin saman ikäisen Mosan
V6 varustetun hinta. Lähtöhinta oli noin 3 x Dusterin. - Anonyymi
Olipa asiantunteva kommentti....
- Anonyymi
Osta uusi auto 5v/100000km takuulla.Takuu koskee vain moottoria ja vaihelaatikkoa ja maalipintaa. Ei ominaisuuksia eikä muita kulutusosia.
- Anonyymi
On se kyllä kumma että jotkut koettaa sinnillä toiset saada uskomaan että vanhoilla pirun takseilla yms. tulis halvemmaksi kuin Dacialla. Todellisuus täytyy heillä olla että he eivät ole koskaan vielä omistanut autoa. Kuulehan sen jo tarvikkeen tiskilläkin kuinka ne on pahalla päällä kun joku sata euroa menee varaosiin.
- Anonyymi
Kuka vittu jotain vanhoja takseja ostaa???? Taas tämä dacistien uusavuttomuus paistaa läpi. Luulette että on vain vanhoja takseja ja dacioita! Miten olisi vaikka 20tkm 2020 clio halvemmalla kuin se sinun vitun daciasi. Entäpä vaikka 50tkm ajettu 2018 A mersu samaan hintaan kuin se sinun kiikkerä lodgysi tai sanderosi!!?
Oikeesti alkaa palaa taulu näiden vammaisten dacistien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vittu jotain vanhoja takseja ostaa???? Taas tämä dacistien uusavuttomuus paistaa läpi. Luulette että on vain vanhoja takseja ja dacioita! Miten olisi vaikka 20tkm 2020 clio halvemmalla kuin se sinun vitun daciasi. Entäpä vaikka 50tkm ajettu 2018 A mersu samaan hintaan kuin se sinun kiikkerä lodgysi tai sanderosi!!?
Oikeesti alkaa palaa taulu näiden vammaisten dacistien kanssa.Oikeesti alkaa palaa taulu.. Voi pyhä sylvi, on sinulla ongelmat !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti alkaa palaa taulu.. Voi pyhä sylvi, on sinulla ongelmat !!
Samalla lailla kun sulla on korvien välissä taksiongelmat.
- Anonyymi
Lissää löylyä. Ei tunnu missään. Diggaan Dassiaa. Mulle tulee seuraavaksi autoksi Dassia Combi Cupee tce turbomosalla ja levyjarruilla. Karvanopat haen Mätänetistä.
- Anonyymi
Lissää löylyä. ......Oletkohan vielä edes 18 v ??
- Anonyymi
Sulla nyt ei ole kuin pohjaton kateus ja kokemusta vanhasta jopostasi. Rassaa sinä vaan sitä ja jätä nuo autoarviot autoista jotain ymmärtäville.
- Anonyymi
Kaveri on eräässä suuressa autokaupassa mekaanikkona. Sanoo että ei missään nimessä ikinä ostaisi datsiaa. Sai melkein potkutkin kun kehotti erästä asiakasta myymään romun pois ja ostamaan oikean auton. Ei oikein pomot tykännyt kun myyvät näitä. Mieluummin uskon 30 vuotta autoja korjannutta kun jotain rupista suomi24 pappaa.
- Anonyymi
Minä olin peräti 35 vuotta autoverstaassa ennen kuin jäin eläkkeelle . Ja silti laitoin Dacian kun täytin 65v. Sanoisin että tuolla toteamuksella ei ole mitää'n virkaa, vaikka kysyt kymmeneltä verstasmieheltä minkä auton ostaisit niin saat takuulla melkein yhtä monta erilaista ehdotusta. koeta vain itse päättää niistä asioista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin peräti 35 vuotta autoverstaassa ennen kuin jäin eläkkeelle . Ja silti laitoin Dacian kun täytin 65v. Sanoisin että tuolla toteamuksella ei ole mitää'n virkaa, vaikka kysyt kymmeneltä verstasmieheltä minkä auton ostaisit niin saat takuulla melkein yhtä monta erilaista ehdotusta. koeta vain itse päättää niistä asioista !
Et tainnut kuitenkaan joutua korjaamaan näitä dacian romuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut kuitenkaan joutua korjaamaan näitä dacian romuja?
Et tainnut kuitenkaan joutua korjaamaan näitä dacian romuja?.......Sen jälkeen olen ostanut käytetyn Dacian ja ajanut sillä jo n .200000km
- Anonyymi
Sai melkein potkutkin kun kehotti erästä asiakasta.........Kyllähän se näin on että jos korjausmies tuntee olevansa väärässä verstaassa töissä niin parasta hakea sellaiseen paikkaan jonne kaipuu vetää
- Anonyymi
Viestisi kertoo millä tasolla on tietämyksi autoist
- Anonyymi
Epäkurantteja vehkeitä daciat. Jarrut kitisee, veto on eritoten kylmällä koneella nykivää. Vikavalo ralli alaa siinä 100tkm kieppeillä kun päästöjen kontrollointi järjestelmät tulevat ikänsä päähän. En voi suositella.
T. Renault mekaanikko joka näiden romujen kanssa pelaa työkseen.- Anonyymi
Se on just näin. Olen varoitellut teitä ostamasta Daciaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin. Olen varoitellut teitä ostamasta Daciaa
Jatka vaan sitä varoittelua, jos luulet, että joku uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vaan sitä varoittelua, jos luulet, että joku uskoo.
Minulla on tietoa autoista. Siksi annan ilmaisen vinkin. Daciat pitää jättää kauppaan. Polkee ennemmin vaikka Jopolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tietoa autoista. Siksi annan ilmaisen vinkin. Daciat pitää jättää kauppaan. Polkee ennemmin vaikka Jopolla.
Sinulla ei ole autoa, eikä mitään tietoa autoista. Jatka Jopolla polkemista ja autoista uneksimista.
- Anonyymi
Kylläpä sulla on kauhea kateus Daccian omistajia kohtaan.
Tietysti vituttaahan se kun on ostanut yli tuplahintaisen Toyotan ja huomaa, ettei se pärjääkään Daccialle. - Anonyymi
Dusterin 150 heppaa/250 Nm riittää vallan hyvin normaaliajoon. Jos tarkoitus on kiihdytellä liikennevaloista, ostat tietenkin bemmun.
- Anonyymi
Voiskohan mitenkään olla mahdollista että tämän keskustelun aloittaja vois olla se halpuutettu kuski. ??? vastauksia ,kiitos !
- Anonyymi
Tuntuu että aloituksen tekijä on todellakin yksi niitä "halpuutettuja " kuskeja joita tällä palstalla putkahtelee esiin
- Anonyymi
TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA PUHUU ASIAA. ETHÄN SORRU DACIAAN. ETHÄN?
- Anonyymi
MITÄ WITTTUA SE SULLE KUULUU MILLÄ KUKIN AJAA. SAAATANAN SOSSSUAPIN&&%A !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ WITTTUA SE SULLE KUULUU MILLÄ KUKIN AJAA. SAAATANAN SOSSSUAPIN&&%A !!
KYLLÄ KUULUU MULLE TASAN TARKKAAN SE MISTÄ PUHUIN. ANNAN ILMAISEN NEUVON.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYÖ PASSSKAAA !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IME MUNAAAA HO/&MO !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYÖ PASSSKAAA !!!!
ENKÄ SYÖ. SE EI KUULU RUOKAVALIOONI. SYÄ ITE.
- Anonyymi
VENÄJÄLLÄ TEHDÄÄN HYVIÄ AUTOJA, MUTTA MAAILMAN PARHAAT AUTOT TEHDÄÄN POHJOI-KOREASSA.
- Anonyymi
ASIALINJA. KYLLÄ NÄIN ON
- Anonyymi
POHJOI-KOREASSA...........Perustele vähän kommenttiasi
- Anonyymi
Mitä sinä, joka olet aina ajanut vain ruosteista Jopoa tiedät kortittomana millainen auto Daccia on?
- Anonyymi
Mikäs se Daccia on? Ei ole sinun tietämyksesi autoista kovin hääppöistä. Taidat olla sos.pum joka ei tiedä autoista mithään
- Anonyymi
Dassika, das sika, on huano auto. Minä ajan tyytyväisenä Toyotalla. Yber autolla.
- Anonyymi
Ainakin 10 vuotias Dacia alkaa olla jo romu, eli paalissa. Ellei aja todella vähän kilsoja
- Anonyymi
Ainakin 10 vuotias Dacia alkaa olla jo romu, eli paalissa. Ellei aja todella vähän kilsoja..................570000km
- Anonyymi
Elkää jauhako pastaa tahi syökö pashaa. Dacia on vain halpuutettu auto Rellun tekniikalla. Kyllähän niillä ajelee mutta valitsisin ennemmin aidon Rellun
- Anonyymi
Aivan sama millä autoilla jengi ajelee.
Joillakin mukavuus, joillakin ego, joillakin hinta. Kai se on sama mikä jokaisen motiivi tai maksukyky asiassa on. - Anonyymi
Sitten kannattaa hommata joku tehokkaampi mylly munanjatkeeksi. Dacian ei tarvitsekkaan olla mikään tehokas, vaan ihan perus kauppakassi, perus kaupunki/taajamakäyttöön.
- Anonyymi
TÜVin mukaan 10 vuotta plus Daciat kuuluvat kauhuautojen sarjaan. Pysy kaukana
- Anonyymi
Oi isänmaan toivot.
- Anonyymi
Tämä on totuus että Dacia ei kestä niillä joilla sitä ei ole , Tällä palstalla kuitenkin on yksi Dacia testaaja joka on jo ajanut kohta 500000km
- Anonyymi
Hahahahah. Aikamoista kärsimystä on ollut noilla kilometreillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun omistaa Dacian niin ei tarvitse edes opetella hitsaamaan, ja esim 1,6 moottori kestää 2-.n sukupolven ajan ,starttimoottori,iskarit,laturi,kytkin,syyläri,lämppärin moottori,vaihteisto/voimansiirto pitkästi yli kymmenenkertaa maapallon ympäri.. Jopa 470000km ajetussa Daciassa toimii vielä penkinlämmittäjät ja penkitkin vielä täysin ehjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahah. Aikamoista kärsimystä on ollut noilla kilometreillä..............Onko ollenkaan kärsimystä kun moottoriöljyt tulvii maantielle ja nokkaremmi heiluu kuusen oksalla tekosellaisella syyllä kuin tehdaspöly vaurio, heh heh, kaikkea sitä kuuleekin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun omistaa Dacian niin ei tarvitse edes opetella hitsaamaan, ja esim 1,6 moottori kestää 2-.n sukupolven ajan ,starttimoottori,iskarit,laturi,kytkin,syyläri,lämppärin moottori,vaihteisto/voimansiirto pitkästi yli kymmenenkertaa maapallon ympäri.. Jopa 470000km ajetussa Daciassa toimii vielä penkinlämmittäjät ja penkitkin vielä täysin ehjät.
Kai ne penkinlämmittimet toimii jos vaan vatsa kehittää riittävästi pierua.
- Anonyymi
Todistettu on ,se kestää heillä joilla se on ja ajo ominaisuuksissakin se yltää hyvään keskiluokan arvosteluun, hyvä jousitus,lämpö,hyvät tilat ,toiminta varma,hyvä vastine rahalle.
- Anonyymi
Tottakai sen käsittää että jolla sitä ei ole niin sehän rikkoontuu heti kun hän kirjoittelee ensimmäiset omistaja kokemukset joita ei edes ole . Näin se vain on
- Anonyymi
Uskoisin että trollien omankädenkautta lähteminen on lisääntynyt rajusti tuon yhden Dacia testaajan ansiosta, jotkut harvat tietysti vielä epätoivoisesti tammi-helmikuun aikana koettavat saada kuskinpenkkinsä piereskelemällä lämpmäksi kun sähkölämmöt ei enää pelitä
- Anonyymi
Kaverilla joku aika sitten oli kaupunkiajossa 5v vanha uutena ostettu 4 veto audi. Perä alko uliseen. Ei alettu korjaan vaan vaihto uuteen osaan? 5 tuhatta. Ite osti alle 5 tuhatta maksaneen 200t ajetun focuksen lapista. Täysin ruosteeton ja toimiva vielä 2v jälkeen. Mitään ei ole täytynyt korjata ja kone ei vuoda mitään ja toimii kuin uusi. 1,6 bensakoneella ajaa huollettuna 400t. vakuutuslistahinta on alhaalla mutta käyttöarvo korkealla. Audin huolto on kalliimpaa kuin mersulla. muihin merkkeihin verrattuna lähes kaikki varaosat ovet 2x kalliimpia. Vaikka on vaan volkkari.
- Anonyymi
Puegeotin dieselmoottori on matkailuautoissa hyväksi havaittu. Luja kone.
- Anonyymi
Kyllä Peugeotin Dieselit ovat olleet hyviä mutta 1,6 HD.i . stä on kuulunut monenlaista. Yksi syy saattaa olla liian pitkä öljynvaihtoväli kun kyse on karstasta. En kehoita ketään ajamaan yli 15000km ja Etanoli käyttöiset 10000km mutta valintahan on oma .Silloin ei myöskään tarvita mitään Long Life öljyjä vaan täys synteettiä En ole lukenut tätä mistään foorumista vaan 40v. kokemuksesta ja 15 vuoden kokemus Peugeotin merkkiverstaasta
- Anonyymi
Kun joku kirjoittaa "imago" lopetan lukemisen välittömästi
- Anonyymi
Dacian imago heikko. Älä sorru. Pysy vahvana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacian imago heikko. Älä sorru. Pysy vahvana.
En tarvitse mitään imagoa auton avulla. Dacia on hyvä.
- Anonyymi
Kai se on aikalailla halpuutettu kuski huonohkolla viimeistelyllä kun pitää imagoa itselleen auton avulla pyydystää !!
- Anonyymi
Aikoinaan kävin Dusteria koeajamassa. Muovisen oloinen, hirveä haju materiaaleista, eikä automaattivaihteisto vaihtanut isommalle, vaikka kierrokset oli jossain neljän-viidentonnin kieppeissä, kone vaan huusi. Muutoinhan siinä on hyvä maavara ja etuosa ihan käypäisen näköinenkin, takaa katsottuna epäonnistunut muotoilu. Jos olisi kunnolla toimiva kappale ollut koeajoautona, niin ehkä olisin haksahtanut, mutta ehkä autoliikkeessä ei kukaan itse ollut koeajanut kyseistä autoa. Jos olisi ollut manuaali koeajo-autona, niin sitten mieluummin ehkä olisin siihen kallistunut, kun oli vielä siihen aikaan se puolentoista litran konekin. Näitä nykyajan pikkukoneita en katso päinkään.
- Anonyymi
Taida välttää perseaukiisille. Pitäiskö se olla mersu.
- Anonyymi
Joo, ennen valitsen halpuutetun auton enkä missään nimessä olla halpuutettu kuski !!
- Anonyymi
Mä laitan geeliä tukkaan ja kurvailen autolla kylille hakemaan keppanaa. Tuota jumaljuomaa. Mitäs dacistit tähän. Kehtaisiko sillä ajella kylille keppanaostoksillr. Niin.
- Anonyymi
Jouset pohjassa hain taas kylmää keppanaa ja niiden kylkeen a-kaupasta pullon Tapioo. Nyt elämä maistaa, aaaah
- Anonyymi
Kaikille vanhemmille terveisiä että tehkää pojistanne edustavan näköisiä jo tekovaiheessa ettei heidän sitten ennen armeija ikää ruveta ehostamaan imagoansa kymppitonnien kokoisten autovelkojen saattelemana. Kaukoviisautta tämäkin !
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa. Kyllähän kori keppanaa ja pullo Tapioo kuuluu jokaisen itsestään huolta pitävän ruokavalioon. Aaah. Hyvvää oli
- Anonyymi
Keppanaa. Tapioo. Kiljuu. Muttei Daciaa. Kiitos.
- Anonyymi
Dacisti tuo köyhyyden universaali symboli. En usko että kukaan moisella vapaaehtoisesti ajelee.
- Anonyymi
Minä ajelen. Jos joku pitää minua köyhänä, se on hänen asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajelen. Jos joku pitää minua köyhänä, se on hänen asiansa.
Hähähähöh. Sä et oke köyhä mutta oletkin poikkeustapaus
- Anonyymi
Romanialaisten keppikerjäläisten kasaamassa kaalivankkurissa haisee ummehtunut kaalenpää jo uutena.
- Anonyymi
Minä en halua daciaa. Haluan keppanaa. Sitä saa kyliltä mutten pääse sinne kun joposta on ketjut poikki ja rikki ja särki on kala.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627