Yksin loppuun asti

Anonyymi

Näillä mennään.
Ei oo sanoja, ei mitään. En tunne kuin surua ja kipua. Toisaalta mieli on tyhjä. Oon niin luovuttanut. Terapia ei ole auttanut. Jos mieli on synkkä niin vain itse sen pystyn muuttamaan. Jos en pysty niin on nieltävä tappioni.

26

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opettele kommunikoimaan aikuisen ihmisen tavoin suoraan ihmisille eikä nettiin muka anonyyminä. Kukaan ei halus kumpanikseen eikä edes kaverikseen sellaista, joka kommunikoi vain ainoastaan jonkun suomi24-palstan välityksellä teeskentelemällä ties mitä trollia ja hakemalla huomiota.

• Anonyymi

Selvä, en kirjoita enää.
        En tiedä mitäkö huomiota saisin anonyyminä nettipalstalla? Sen takia just tänne avaudun anonyyminä koska en halua muilta ihmisiltä sääliä ja huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä, en kirjoita enää.
        En tiedä mitäkö huomiota saisin anonyyminä nettipalstalla? Sen takia just tänne avaudun anonyyminä koska en halua muilta ihmisiltä sääliä ja huomiota.

Kannattaa jättää tuommoset huutelut huomioimatta. Kirjotat jos siltä tuntuu.

• Tuota anonyyminä nyt itse siinä teet juuri sitä mitä jotakuta toista syytät. Eikö sulla ole kanttia puhua face to face vai miksi täällä anonyyminä mäykyät? Vieläpä ihan ihme ketjuun tungin tota moralisointi kuraa floodaamaan.

Häpeisit, toinen kertoo kurjasta olostaan ja sä tulet siihen vittuilemaan, kun joku parempikin ihminen.

• Anonyymi

Masentuneen on tärkeä ymmärtää, että vähänkin vakavammat masennustilat eivät ole _tahdonalaisia_ tiloja

• Anonyymi

Voi 😕

• Anonyymi

Pura vaan tunteitas tänne, jos se sinua helpottaa. Nii minäkin teen, vähän kyllä liikaakin😁, ihmiset ärsyyntyy, mut mitä välii, onpa heillä sitten syy stressata 😁

• Anonyymi

Samaa mieltä ❣️🙏

• Anonyymi

Kannattaa opetella purkamaan ne tunteet hieman terveellisemmällä tavalla kuten keskustelemalla ihmisten kanssa, läheistensä kanssa, terapeutin kanssa, tutustumalla itseensä, kuuntelemalla itseänsä jne. eikä meuhkaamalla suomi24-palstalla lapsen tavoin. Lapselta tai murkulta sen voi vielä ehkä ymmärtää, mutta aikuinen ihminen… Aikuisena ihmisenä pitäisi osata jo käsitellä tunteita kypsän ihmisen tavoin ja keskustella ihmisten kanssa eikä padota kaikkea sisällensä ja purkaa ne sitten lapsenomaisesti jossain suomi24-palstalla feikkaamalla ja huutelemalla sekä laittamalla mukavitsiksi. Sama pätee seurustelusuhteisiin ja ystävyyssuhteisiin. Niitä asioita pitää kyetä käsittelemään sen ihmisen kanssa keskenään kasvotusten eikä niin, että tilaisuuden tullen livahdetaan aina puhumaan paskaa keskustelupalstalle. Ethän kumppanisi kanssakaan samassa huoneessa olevana kommunikoi keskustelupalstan välityksellä vaan suoraan sen ihmisen kanssa. Jos tuntuu vaikealta niin niitä tuntemuksia voi vaikka ensin kirjoitella ja hahmotella itsekseen paperille ja sitten lukea se paperi sille ihmiselle. Uskon, että kukaan ei halua lukea jostain keskustelupalstalta itsestään vaan siltä ihmiseltä suoraan itseltään oli asia sitten mikä hyvänsä ja oli se sitten puoliso, kaveri, naapuri tai ihan mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa opetella purkamaan ne tunteet hieman terveellisemmällä tavalla kuten keskustelemalla ihmisten kanssa, läheistensä kanssa, terapeutin kanssa, tutustumalla itseensä, kuuntelemalla itseänsä jne. eikä meuhkaamalla suomi24-palstalla lapsen tavoin. Lapselta tai murkulta sen voi vielä ehkä ymmärtää, mutta aikuinen ihminen… Aikuisena ihmisenä pitäisi osata jo käsitellä tunteita kypsän ihmisen tavoin ja keskustella ihmisten kanssa eikä padota kaikkea sisällensä ja purkaa ne sitten lapsenomaisesti jossain suomi24-palstalla feikkaamalla ja huutelemalla sekä laittamalla mukavitsiksi. Sama pätee seurustelusuhteisiin ja ystävyyssuhteisiin. Niitä asioita pitää kyetä käsittelemään sen ihmisen kanssa keskenään kasvotusten eikä niin, että tilaisuuden tullen livahdetaan aina puhumaan paskaa keskustelupalstalle. Ethän kumppanisi kanssakaan samassa huoneessa olevana kommunikoi keskustelupalstan välityksellä vaan suoraan sen ihmisen kanssa. Jos tuntuu vaikealta niin niitä tuntemuksia voi vaikka ensin kirjoitella ja hahmotella itsekseen paperille ja sitten lukea se paperi sille ihmiselle. Uskon, että kukaan ei halua lukea jostain keskustelupalstalta itsestään vaan siltä ihmiseltä suoraan itseltään oli asia sitten mikä hyvänsä ja oli se sitten puoliso, kaveri, naapuri tai ihan mikä hyvänsä.

Feikkaamalla ja vitsailemalla?
        En tänne ole kirjoittanut kenestäkään. Olen täällä maininnut yleisesti ihastuneeni naisiin

Siitä olen täysin samaa mieltä että jos on jotain niin asiat selvitetään kasvokkain puhumalla asianomaisen kanssa eikä täällä.
        Täällä olen yleisesti purkanut pahaa oloani, muut ihmiset eivät ole siihen liittyneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feikkaamalla ja vitsailemalla?
        En tänne ole kirjoittanut kenestäkään. Olen täällä maininnut yleisesti ihastuneeni naisiin

Siitä olen täysin samaa mieltä että jos on jotain niin asiat selvitetään kasvokkain puhumalla asianomaisen kanssa eikä täällä.
        Täällä olen yleisesti purkanut pahaa oloani, muut ihmiset eivät ole siihen liittyneet.

Uskon, että myöskään deittimarkkinoilla ei ole kovin suurta valuuttaa se, että löytää kumppaninsa tämmöiseltä palstalta feikkaamasta ja trollailemasta aamusta yöhön. Tuskin kukaan sellaista kumppania haluaa eikä myöskään sellaista, joka ilmoittaa ”vähän purkavansa pahaa oloaan” vaikka oikeasti puhuu paskaa, juoruaa, trollaa, hamuaa epätoivoisesti huomiota. Semmoinen on kiusaamista ja vittuilua tai piilovittuilua. Tuskin kukaan haluaa lähimmäisekseen sellaista. Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi olla jokin kypsä, terveellisempi tapa purkaa pahaa oloaan vaikka sitten kuuntelemalla musiikkia, kirjoittamalla kirjaa, lenkkeilemällä tai vaikkapa yksinkertaisesti sanomalla ääneen ”nyt minulla on paha olo”. Sitä varten myös ne ystävät on, että heille voi soittaa ja jutella pahaa oloa pois eikä sitä varten, että tilaisuuden tullen heti lähdetään kirjoittelemaan keskustelupalstoille ystävistä kaikkea paskaa ja hakemaan huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että myöskään deittimarkkinoilla ei ole kovin suurta valuuttaa se, että löytää kumppaninsa tämmöiseltä palstalta feikkaamasta ja trollailemasta aamusta yöhön. Tuskin kukaan sellaista kumppania haluaa eikä myöskään sellaista, joka ilmoittaa ”vähän purkavansa pahaa oloaan” vaikka oikeasti puhuu paskaa, juoruaa, trollaa, hamuaa epätoivoisesti huomiota. Semmoinen on kiusaamista ja vittuilua tai piilovittuilua. Tuskin kukaan haluaa lähimmäisekseen sellaista. Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi olla jokin kypsä, terveellisempi tapa purkaa pahaa oloaan vaikka sitten kuuntelemalla musiikkia, kirjoittamalla kirjaa, lenkkeilemällä tai vaikkapa yksinkertaisesti sanomalla ääneen ”nyt minulla on paha olo”. Sitä varten myös ne ystävät on, että heille voi soittaa ja jutella pahaa oloa pois eikä sitä varten, että tilaisuuden tullen heti lähdetään kirjoittelemaan keskustelupalstoille ystävistä kaikkea paskaa ja hakemaan huomiota.

Onko sulla ystäviäkin, kun vaikutat kärttyiseltä noita-akalta? Anteeksi suoruuteni.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sä siinä meltoat, jos ap:lla on paha mieli niin hyvä, että saa sen johonkin purettua ennen kun on tiukkapipo niin ettei veri päässä kierrä.

Relaa vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen musiikkia,käyn päivittäin luonnossa lenkkeilemässä. Olen purkanut oloani läheisille mutta en voi heitä loputtomasti kuormittaa. Masentuneen ihmisen läheiset voivat myös väsyä. En halua heille jatkuvasti valittaa. Pyrkinyt pitämään rutiineja kuten tarpeeksi unta, terveellistä ruokaa ja säännöllistä liikuntaa. Jokin selittämätön paha olo mua silti vaivaa toisinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kohta aloitusviestissä liittyy muihin? Mainitsinko jonkun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen musiikkia,käyn päivittäin luonnossa lenkkeilemässä. Olen purkanut oloani läheisille mutta en voi heitä loputtomasti kuormittaa. Masentuneen ihmisen läheiset voivat myös väsyä. En halua heille jatkuvasti valittaa. Pyrkinyt pitämään rutiineja kuten tarpeeksi unta, terveellistä ruokaa ja säännöllistä liikuntaa. Jokin selittämätön paha olo mua silti vaivaa toisinaan.

Älä välitä kurjista kommenteista joita olet saanut.

Mitä voisit ajatella/ tehdä tai jättää tekemättä, että sinun tästä päivästä (tai huomisesta jos valvot) tulisi aavistuksen parempi? Mitä hyvää työkaverit tai tuttavat sinusta ajattelee? Missä olet ollut aikaisemmin elämässäsi onnistunut tai ollut hyvä/ saanut hyviä kokemuksia itsestäsi?

Ei sun tarvii vaatia itseltäsi olemaan mitään muuta kuin olet, se riittää ja niille joille ei riitä, ei ole sinun seuraa ansainneet. Hyvä kun purit oloas tänne, se vie jo aavistuksen eteenpäin. Toivon sulle tästä päivästä parempaa kuin eilisestä!

• Anonyymi

Oletko itse koittanut lukea mitään terapeuttisia kirjoja, minulle on ollut suurta apua 🙂. Esim. Tommy Hellsten ,on ammatiltaan terapeutti & teologi. Hän kirjoittaa hyvin ja hänen kauttaan oppii paljon itsestään ja elämästä 🙂

• Anonyymi

Kiitos suosituksesta ☺️

• Anonyymi

Mielialalääkkeetkin on vähän 2 piippunen juttu. Joskus ne auttaa mut ne myös muuttaa persoonallisuutta. Vaikka toki masennus myös muuttaa persoonallisuutta.

• Anonyymi

Huomasin mielialalääkkeistä, et ne turrutti kaikki tunteet, ei tuntenut surua, mut ei myöskään iloa ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin mielialalääkkeistä, et ne turrutti kaikki tunteet, ei tuntenut surua, mut ei myöskään iloa ym.

Joo näin on. Mitään ei tunne, kukaan ihminen ei kiinnosta. Mutta ilmankaan en voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näin on. Mitään ei tunne, kukaan ihminen ei kiinnosta. Mutta ilmankaan en voi olla.

Kuinka kaua olet syönyt ? Toivottavasti, joskus pikkuhiljaa pystyt lopettaan, kun pahin tuska helpottaa, tsemppiä sulle 🙂

• Anonyymi

Minä, huutelija, en ole ap. Olen yrittänyt ihmisten kanssa keskustella, mahdotonta !!! Pelkkiä valheita joudun kuuntelemaan !!!!!

• Anonyymi

Yritä siinä sitten jutella aikuisten tavalla ???!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä siinä sitten jutella aikuisten tavalla ???!!!

Läheiseni päättivät 13 vuotta sitten, etten ole lesbo, vaan mielisairas 😁. No siitä he pitävät kynsinhampain kiinni 😁 ja haluavat olla oikeassa 😁. No itse tiedän mitä OLEN !!! Ja itse tiedän myös ketä RAKASTAN !!!!!

• Anonyymi

Oi ja voih..kub hänetkin vain saaavuttaison Anne ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe