Romanialaiset kaalivankkurit pitäisi kieltää lailla

Anonyymi

Eivät kuulu sivistyneisiin valtioihin laisinkaan tämmöiset kiikut.

32

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dacilta löytyy malli mikä on koko Euroopan toiseksi myydyin automalli.
      Eniten myydyin malli löytyy Renulta.

      Olet aika yksin kommenttiesi kanssa.

      • Anonyymi

        Toyota kun oli myydyin hapatitte että myyntiluvut ei mitään meinaa? Takit pyörii kuin ministereillä teillä.


      • Anonyymi

        Aloittaja on runkkari. Kunhan vaan sepittelee noita juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kun oli myydyin hapatitte että myyntiluvut ei mitään meinaa? Takit pyörii kuin ministereillä teillä.

        Onneksi Toyotat tehdään nykyisin mm. Turkissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Toyotat tehdään nykyisin mm. Turkissa

        Minä ostan vain euroalueella tehtyjä niin sanottuja länsiautoja. Mikään muu ei kelpaa. Nyt alla espanjassa tehty ranskalaismerkkinen auto.


    • Anonyymi

      Tee kansalaisaloite asiasta.

    • Anonyymi

      Kuinkas nämä itänaapurin kaalinpurijat , löytyy jo joka talosta ja kaali haisee....

    • Anonyymi

      Dacia voitti Yariksen ja valittiin Euroopan parhaaksi taloudellisten pikkuautojen sarjassa ja tämä harmittaa niin Toyotan omapoikaa ettei pää enää pelaa ja se suoltaa lapsellisia aloituksia ja juttuja 24/7.

    • Anonyymi

      Olen aloittajan linjalla. Nämä kaalivankkurit pitäisi lailla kieltää. Ovat turvattomia ja rumia.

      • Anonyymi

        Höpöttäjä vastaa itselleen


      • Anonyymi

        Sinun tarvitsee kerätä vain 50000 nimeä ja voit tehdä aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tarvitsee kerätä vain 50000 nimeä ja voit tehdä aloitteen.

        Ei se uskalla olla ihmisten kanssa tekemisissä. Huutelee vaan puskista.


    • Anonyymi

      Kyllähän täällä palstalla on havaittavissa suurta pettyneisyyttä daciaa kohtaan. Varmaankin tusinan verran saisi nimiä listaan että kaalivankkurilla ei ole asiaa tänne pohjolaan!!

      • Anonyymi

        Ne "pettyneet" eivät koskaan ole edes ajaneet Dacialla. Saattaa olla etteivät ole millään muullakaan autolla ajaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne "pettyneet" eivät koskaan ole edes ajaneet Dacialla. Saattaa olla etteivät ole millään muullakaan autolla ajaneet.

        Autottomat ihmiset eivät autopalstoilla heilu vaikka kuinka koittaisit niin kuvitella. Ei ole niin mitään syytä tai motivaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autottomat ihmiset eivät autopalstoilla heilu vaikka kuinka koittaisit niin kuvitella. Ei ole niin mitään syytä tai motivaatiota.

        Se syy voi olla vaikkapa "peräkammarinpojan" yksinäisyys.


    • Anonyymi

      Daciakuskit hoi. Oletteko ikinä miettineet että muutaman tontun lisäpanostuksella saisitte rellun mikä on jo huomattavasti uskottavampi auto. Miettikää!

      • Anonyymi

        Edellinen autoni oli Renault. Hyvä auto, mutta levyjarrut takana aiheuttivat ongelmia melkein joka vuosi. Nyt alla Dacia ja rummut takana, jotka ovat paremmat vähäisessä käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen autoni oli Renault. Hyvä auto, mutta levyjarrut takana aiheuttivat ongelmia melkein joka vuosi. Nyt alla Dacia ja rummut takana, jotka ovat paremmat vähäisessä käytössä.

        Kaalivankkuri on kaalivankkuri eikä se siitä mihinkään muutu. Rellu on oikea auto. Miksi siis sortua daciaan kun kaupasta saa hyviäkin autoja. Niin, miettikäähän sitä.


    • Anonyymi

      Dacia on kuitenkin parempi kuin Toyotat.

    • Kerroin jo kauan sitten, että naapurimarkkinoilla, jotka kuitenkin lienevät aivan eri suuruusluokkaa kuin Suomessa, kaikki Daciat myydään Renaulteina!
      Siis esim. Renault Duster!
      Veli venäläiselle kun ei kelpaa kuin kaikkein paras!
      Tiedossani ei valitettavasti ole, valmistetaanko nämä suureen naapurimaahamme toimitetut autot kenties joltain toiselta tuotantolinjallta, vai perustuuko autojen käytännön ero pelkästään keulamerkkiin.
      En pitäisi lainkaan mahdottomana, että niiden sähkölaitteet esim. olisivat Ranskasta, lue: Ducellier, eikä Romaniasta kuten nyt.

      • Anonyymi

        Kerroin jo kauan sitten, että naapurimarkkinoilla, ..... No et kyllä ole enää kärryillä noissa kommenteissa autoasioissa. Ducellierit,Paris Rhonet ja käsittääkseni vielä Delco Remy hävisivät kun Valeo osti pois kaikki nuo merkit ja tuli vain yksi merkki Valeo jonka laatu on esim. latureissa huippuluokkaa . Romanialaisia latureita eikä startteja ole olemassakaan . Tiedän omastani Loganista että siellä on Valeon tavarat. Siis tietopuolisuutesi ei ole millään tasolla. Nuo Paris Rhonet ja muut oli 80 luvulla


      • Anonyymi

        Kerroin jo kauan sitten, että naapurimarkkinoilla, ...... Kun Renault omistaa suurimmaksi osaksi Ladan tehtaan ja Romanian tehtaan kokonaan niin kai sinun pitäis jo tietää mistä Renault ottaa tavarat autoihinsa. Epäiletkö ehkä' että moottorikin ja vaihteisto olis joku muu kuin Renault, ehkä Warsava ??


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Veli venäläiselle kun ei kelpaa kuin kaikkein paras!!!!!!!


    • Anonyymi

      Harkitsin dacian ostoa mutta tulin toisiin aatoksiin. Mitä mahtaa naapurit ajatella minusta jos olisin sortunut datsiaan. Elikkäs ostin tutun ja turvallisen toyotan.

      • Anonyymi

        Harkitsin Dacian ostoa ja ostin sen, mutta en ymmärtänyt kysyä naapureilta lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkitsin Dacian ostoa ja ostin sen, mutta en ymmärtänyt kysyä naapureilta lupaa.

        Aijajajaj teit pahan virheen kun et kysynyt naapurien mielipidettä. Nyt saat kärvistellä ja selittää miten päädyit moiseen ratkaisuun. Kyllä muakin korpeaisi, niin.


    • Anonyymi

      Mun kaaliin ei mee mitkään datsiat. Halvalla kyhätty auto, itä-euroopasta. Minulle kelpaa vain paras. Siksi MESE. Vaikka sitten käytettynä niin silti.

      • Anonyymi

        Olet sitä mieltä, että autosi on parempi kuin minun autoni. Entä sitten? Minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitä mieltä, että autosi on parempi kuin minun autoni. Entä sitten? Minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi.

        Ja mun munani on vahvempi kuin sinun munasi.


    • Anonyymi

      Ennemmin Dacia kuin toyoda.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe