Tässä Kamuttajan asunto?

Anonyymi

Kamuttaja asuu keskustan kerrostalossa, ja kävelee sauvojen kanssa. Muutti Lieksaan tämän vuoden aikana. Kysyin suoraan kun aloin epäillä kyseistä vanhusta. Hän myönsi käyttäneensä kyseistä nimimerkkiä. Kova juttumies ja aivan selväpäinen. On eläkkeellä oleva lukenut ukko. Lupasin etten kerro nimeä.

56

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tissit time stampilla tai ei tapahtunut

    • Anonyymi

      Joko saa ribuloida?

      • Anonyymi

        Saa ja pitää! Loput kinkut ja lanttulaatikot alkaa kerätä painetta mukavasti... pian on taideteos kämpän seinillä.


    • Anonyymi

      Kiitos, eipä kannata paluumuuttaa Lieksaan. Olette liian uteliasta sakkia.

    • Anonyymi

      Montakohan kertaa täällä on kerrottu Kamun löytyneen.

      • Anonyymi

        Laskin joskus oli yli 30 kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin joskus oli yli 30 kertaa.

        Vaan eivät ole yksikään osoittautunut oikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan eivät ole yksikään osoittautunut oikeaksi.

        Mutta tämä on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä on totta.

        Tänään näin kamun aivan kaatokännissä keskustassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin kamun aivan kaatokännissä keskustassa.

        Se on todellisuudessa entinen lyseon opettaja ja nyt eläkkeellä ja aivan rappiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todellisuudessa entinen lyseon opettaja ja nyt eläkkeellä ja aivan rappiolla.

        Mitä ainetta opetti ja koska?


    • Anonyymi

      Kamuttaja istuu päivittäin pulipenkillä nauttien KÖFF olutta. Oikeen mukava mies.

      • Anonyymi

        Joo, kuulu pulipenkkien vakiokalustoon.


    • Anonyymi

      Avaajaa on nyt huijattu pahasti. Lieksalla kulkee feikkikamuttaja mutta minä olen se oikea. Enkä asu keskustassa, olen nimittäin luontoihmisiä ja se keskustan hirveä hulina ja liikenne on minulle ihan liikoo.

      • Näin on juttu kuten edellä sanotaan.
        Olen asunut ammoisista ajoista Piiroislouhilla.


    • Anonyymi

      Joku höhlä ilmeisesi on keksinyt esiintyä Kamuttajana. Ei se eläkeukko Espoosta ole sinne muuttanut, en usko alkuunkaan.

    • Anonyymi

      Maksan 500 ekeä sille joka kertoo Kamuttajan nimen, ja järjestää jotenkin kontaktin häneen.
      Hänellä on ilmeisesti erittäin tärkeää tietoa sukuni vaiheista, ja eräästä kadoksissa olevasta sukulaisesta, johon haluaisimme yhteyden, jos hän on vielä elossa.

      • Anonyymi

        Minnekkä ilmoitettaisiin ja miten varmistettaisiin maksu.


      • Anonyymi

        Minä tiedän, tule huomenna klo 16 Kären leipomolle rahan kanssa. Minut tunnet sinisestä takista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, tule huomenna klo 16 Kären leipomolle rahan kanssa. Minut tunnet sinisestä takista.

        olet huijari sen näkee sokeeki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, tule huomenna klo 16 Kären leipomolle rahan kanssa. Minut tunnet sinisestä takista.

        Eipä näkynyt ketään sinitakkista.


    • Anonyymi

      Kai te ymmärrätte että yksityisyyden loukkaamisesta ja stalkkaamisesta on helppo saada tuomiolle. Tässä keskustelussa on jo näyttöä tarpeeksi. Kamuttaja, vie tyypeiltä rahat. Ne ansaitsee sen. Ihan sairasta tämä meininki...

      • Anonyymi

        Olet kuule aika naurettava jos luulet tuomittavan siitä kun joku kysyy tietoja sukulaisensa löytämiseksi.


    • Anonyymi

      Se kamu-ukkol asuu Piiroislouhen luolassa. Joulun aikaan näky kynttelin valo kun se sitä siellä poltti. JOulun jäläkeen ei ole enää ruahtinut polttoo kun tulitikut on niin kalliita.

      • Anonyymi

        Sille tulloo kaasuputki Puttiinilta jotta kyllä on kommee liekki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille tulloo kaasuputki Puttiinilta jotta kyllä on kommee liekki.

        Onkohan se Puttiinin akentti ja liittää Piiroeslouhet Venäjjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se Puttiinin akentti ja liittää Piiroeslouhet Venäjjään.

        Eikö Kamua tunnu vaan löytyvän.


    • Anonyymi

      Kamu tulee huomenna Kären kahvilaan.

    • Tuskin tulee Kären kahvilaan mutta minä siellä kävin joku viikko sitten ja istuksin yhden tunnetun lieksalaisen kanssa. Kamu asustelee edelleenkin tuossa naapurikaupungissa,Espoossa.

      • Anonyymi

        Oletko sinä sellainen pieni piippua polttava äijänkäppyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sellainen pieni piippua polttava äijänkäppyrä.

        Ei polta piippua vaan khatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sellainen pieni piippua polttava äijänkäppyrä.

        kamuttajaa on piippua polttava äihänkäppyrä


    • Anonyymi

      Kamuttaja palasi Lieksaan, kun hänellä on AIDS. Kamuttaja ei ole huolissaan sairaudesta, kun sen pystyy nykyään pitämään hyvin kurissa. Aidsin sai yhdeltä somaliparasiitiltä.

    • Anonyymi

      Te ette usko kamuutti asuu aivan varmasti Liekassa

      • Anonyymi

        Kyllä se ukkoo väittää olevansa Kamuttaja. Voiko olla joku joka tekeytyy häneksi ja yrittää hyötyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ukkoo väittää olevansa Kamuttaja. Voiko olla joku joka tekeytyy häneksi ja yrittää hyötyä

        Nyt pitäisi saada oikealta Espoon Kamuttajalta mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitäisi saada oikealta Espoon Kamuttajalta mielipide.

        Taitaa tosi harvoin vierailla täällä.


    • Anonyymi

      Tänään se Lieksan Kamuttaja kertoi ampuneensa kymmenen vuoden sisällä monta sutta.

      • Anonyymi

        Valehtelija se on kun oikea Kamuttaja asuu tuossa naapurikaupungissa Espoossa.


    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja pani kamuttajaa perseeseen GFN:n laitoksen takana. Molemmat olivat panoon tyytyväisiä. Kaupunginjohtaja lupasi kamuttajalle peräti kaupungin kunnia mitalin.

    • Anonyymi

      Kyllä Kamuttaja ja muut rekatut ovat häipässeet aikaa sitten.

      • Anonyymi

        Saisivat tulla takaisin olivat niin hyviä heidän kirjoituksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisivat tulla takaisin olivat niin hyviä heidän kirjoituksensa.

        Ovat tainneet häipyä lopullisesti.


    • Anonyymi

      Rotesti vielä joskus vierailee muita ei taida enää nkyä.

      • Kävin viime viikonloppuna pikavierailulla. Ehdin juuri etelään myrskyn alta pois.


      • Anonyymi
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Kävin viime viikonloppuna pikavierailulla. Ehdin juuri etelään myrskyn alta pois.

        Joskus kerroit tuntevasi Kamuttajan tai oliko se sinun äitisi joka tuntee. Missä Kamuttaja asui Lieksassa asuessaan tai mitä työtä teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kerroit tuntevasi Kamuttajan tai oliko se sinun äitisi joka tuntee. Missä Kamuttaja asui Lieksassa asuessaan tai mitä työtä teki?

        Ei se töitä tehnyt kun on Maurojen sukua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kerroit tuntevasi Kamuttajan tai oliko se sinun äitisi joka tuntee. Missä Kamuttaja asui Lieksassa asuessaan tai mitä työtä teki?

        En tunne mutta nähnyt olen silloin kun kantatietä päällystettiin -60 luvulla. Hän kertoi olleensa Asfaltorilla töissä niin väkisin olen nähnyt kun poikasena pyörittiin katsomassa päällystystöitä ja saatiin jokunen markka kun pumpattiin vettä työkoneiden säiliöihin. Sen verran on selvinnyt että olemme jotain sukua toisillemme mutta se siitä. Äiti ei tiennyt kun kyselin joskus.


    • Anonyymi

      Kamuttaja asuu keskustassa uskokaa nyt.

    • Anonyymi

      Minä bongasin kamun tänään luistelemassa Kevätlahdella kun itsekin siellä olin. Juteltiin niitä näitä.

      • Anonyymi

        Olisit tehnyt avannon ja painanut sen sinne.


    • Anonyymi

      Näitä kun lukee. On pakko todeta, että sisäsiittoisuus on tehnyt Lieksassa tehtävänsä. Älyllinen kapasiteetti rajallinen. Onneksi ei tarvitse käydä Lieksassa koskaan. Käytetäänkö siellä viittomakieltä tai jotain? Ei tämä kirjoittaminen ainakaan suju. Lukeminen ei varmuudella kulje.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe