Mul on ollu menkat jo 3kertaa mutta ahistaa kun en tiedä missä asennossa nukkua. Olen kattonut googlesta eri asentoja joissa nukkua kuukautisien aikana ja kaikki jutut kertovat että sikiö asennossa on paras nukkua.itse nukun normaalisti mahalleen mutta kuukautisten aikana sikiö asennossa, joka tuntuu hirveälle asennolle. Voisiko joku kertoa hyvän asennon kuukautisten aikana.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kuukautisten aikana voi nukkua ihan samassa asennossa kuin muulloinkin.
Miksi menkkojen aikana pitäsi muuttaa nukkuma-asentoa? Kipujen takiako? - Anonyymi
Reilu yöside pöksyyn ja voit nukkua ihan mieleisessäsi asennossa!
Minulla on ollut kuukautiset melkein 40 vuotta, koskaan ei ole juolahtanut mieleenkään, että pitäisi nukkua jossain tietyssä asennossa kuukautisten aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34913322 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk65786- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä164721Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma27678Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62647- 47644
- 57638
- 49607