Tilasin aatoksi perussuomalaisen pukin. Maksu etukäteen. Eipähän pukkia näkynyt. Olisiko pitänyt poliisin suojista kysellä?
Ajattelin tukea persuja.
Anonyymi
2272
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 22
Vanhimmat
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, olin äijien kaa matujahdissa, en millään ehtinyt teillä käymään.
Hyvä että edes joku tekee jotakin pitääkseen maturaiskaajat kurissa.
Mitään ei löytyny, mutta baarissa kyllä käytiin, tai meinattiin käydä, koska ei päästy sisälle kun ei ollu jotain natsipassia. Rokotteita en oo koskaan tarvinnu, enkä tartte nytkään. Mokomat lampaat.
Suvakin pitää tukea omia poikijaan, tee sopimus ettei ainakaan syö sinua.
https://www.partisaani.com/news/replacement/2021/02/01/afrikkalainen-sotarikollinen-oikeuden-eteen-tampereella/
Vakiotrolli hölöttää joka joka ketjussa asiaan kuulumattomia.
Ei vosut määrää mitä täällä kerrotaan, kova on viherasuilla aikomus hyökätä päälle.
https://www.suomenuutiset.fi/tappamiseen-ja-vakivaltaan-yllyttaminen-somessa-ei-ollut-rikos-valtakunnansyyttaja-toiviainen-ei-nosta-syytetta-vasemmistoliiton-ex-toiminnanjohtajalle-vihakirjoituksista/
olisit tilannut mamu pukin 🤣
Siemeniä lahjaksi mamu-pukilta. Jos ei muuten niin väkisin.
kiitti, älä viitti enempää paljastaa henkistä köyhyyttäsi...
Mamu pukki on jo naimisissa batiikkinoidan kanssa ja heti kun kansalaisuus irtoaa niin ottaa avioeron 🤣
On siinä tilastollinen riski vasuvihreelle.
https://yle.fi/uutiset/3-12124244
Antipersun joulu meni sitten suomi24 palstalla persujen perään itkemisen parissa saman parkumisen jatkuessa edelleen.
on se hienoa kuinka on olemassa perussuomalaiset joiden perään voi kaikki avohoitopotilaat lapsuuden traumojaan purkaa kun eivät saa kipeästi kaipaamaansa apua mielenterveysongelmiinsa, Ihmetyttää vain kuinka kaikki mielenterveysongelmaiset ovat antipersuja??
Hyvälaatuinen kopio. Mustetta riittää?
Persuille on kiva nauraa, miten tylsää elämä olisikaan jos persuja ei olisi hauskuttamassa valtaväestöä.
Samalla kadulla asuva demari setä aikoi tulla pukiksi lapsille ja tulikin, puoli tuntia etuajassa ja kaameassa kiljusoossissa, kaatuili aikansa pihalla kiljupönttönsä kansa pukin naamari otsalla ja persevako näkyen. Taluttelin demaripukin kotiinsa lepäämään.
Tuosta sen taas näkee etteivät persut ole läheskään niin töykeitä mitä puhutaan, auttavaisia ovat nuo persut.
Ehkä pukki tekee rikosilmoituksen, persu puhalsi siihen asti tienatut rahat.
Siinä touhussa sitten unohtui mukaan pukin kiljupänikkä ja lompakko.
Olisit mielummin tilannut viheranarkistihenkiset rienapojat, ei tuollaisia kuvitteellisia hahmoja kannata yrittää. Maksuinkin voisit varmasti suorittaa luonnossa. Pukkia et ehkä pääsisi näkemään, mutta tähtiä sitäkin enemmän. Kynän voit pitää taskussa, niiltä tähdiltä ei nimmareita saa. Poliisin suojissa voit sitten ihmetellä mikä, missä ja milloin ja ennen kaikkea kuka!
Siellä on demuakan tuoma toistaiseksi säilössä, kohta on miljoonia rikkaampi kun vapauteen pääsee samoin sen asijanajajat, vosut ilakoivat päätöstä.
https://yle.fi/uutiset/3-11765686
Mites tää liittyy joulupukkiin?