Kaikki hotellit buukattu täyteen, eli enää ei ehdi tänne viettämään uutta vuotta tai no ehtii jos ei tarvitse hotellipaikkaa, tarjous on thaimaalaisille 50/50 maksa puolet, ja näe uusi vuosi hua hinissä..
Hua hinissä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko wifi että voi huoneessa maleksia?
- Anonyymi
Hutsulan hotlat on suljettu ja kasvavat köynnöstä, tosin leikut -50 % season sale
näkkileivällä pääsee Aunuksen Radioon - Anonyymi
8 ihmistä saapunut hiniin, hotellit täynnä!!
Kerran olin Hua Hinissa 9 tähden hodellissa 8 bromillen humalassa vielä silloin kun maksasta oli 25 brosenttia jäljellä. Se oli parhaan gatekorian motelli.
Aimo tuli sitten huahiniin ja illemmalla selkääni kuin tulivuori olisi nakannut laavaa.
Myöhemmin aimo tunnusti että se oli juuri mikrosta otettua joulu blögiä mikä siltä kaatui tupakoinnin ja rakastelun aikana selkääni. Sain orgaanin ja kolmannen asteen palo vammoja niin että siihen jouduttiin tekemään nahan siirto aimon päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762424Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2792086Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi991032Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58953- 70878
- 68809
- 71795
- 106788
- 65787
- 54784