Kaikki hotellit buukattu täyteen, eli enää ei ehdi tänne viettämään uutta vuotta tai no ehtii jos ei tarvitse hotellipaikkaa, tarjous on thaimaalaisille 50/50 maksa puolet, ja näe uusi vuosi hua hinissä..
Hua hinissä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko wifi että voi huoneessa maleksia?
- Anonyymi
Hutsulan hotlat on suljettu ja kasvavat köynnöstä, tosin leikut -50 % season sale
näkkileivällä pääsee Aunuksen Radioon - Anonyymi
8 ihmistä saapunut hiniin, hotellit täynnä!!
Kerran olin Hua Hinissa 9 tähden hodellissa 8 bromillen humalassa vielä silloin kun maksasta oli 25 brosenttia jäljellä. Se oli parhaan gatekorian motelli.
Aimo tuli sitten huahiniin ja illemmalla selkääni kuin tulivuori olisi nakannut laavaa.
Myöhemmin aimo tunnusti että se oli juuri mikrosta otettua joulu blögiä mikä siltä kaatui tupakoinnin ja rakastelun aikana selkääni. Sain orgaanin ja kolmannen asteen palo vammoja niin että siihen jouduttiin tekemään nahan siirto aimon päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864