Talonyhtiömme jäteastiat ovat tupaten täynnä ja roskasäkkejä joutuu laittamaan astioiden viereen. Miksi jätehuolto ei hoida hommiaan. Piha kohta kuin kaatopaikka.
Maskun jätehuolto
10
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko että pyhien aikana olisi pitänyt tyhjentäjä käydä vai? Kyllä se on teidän talonyhtiön tehtävä hoitaa niitä jäteastioita siihen asti kunnes tyhjentäjä saapuu.
- Anonyymi
Aloittaja on dorka ja ei osaa omia paskaisia kalsareitaan pestä kun uskoo sen jätehuollon tulevan pyykkäämään.
- Anonyymi
Eipä ole myöskään Tammenahjossa roska-astioita vieläkään tyhjennetty.
- Anonyymi
Kiinteistöhuolto hoitaa roskisten tyhjennykset eikä se kuulu mitenkään jätehuoltoon.
- Anonyymi
Joo pikkuroskikset hoitaa kiinteistöhuolto, mutta isojen jäteastioiden tyhjennys on
Lounais-Suomen Jätehuollon homma :)
- Anonyymi
Mahtaakohan jätehuollon tehtäviin kuulua myös pihojen auraus?
- Anonyymi
Ei kuulu, vaan kuuluu kiinteistöhuollolle (tai asukkaille, millainen sopimus taloyhtiöllä nyt on). Ja aloittajalle: eiköhän jätehuolto hoida hommansa, mutta pyhien takia mahdollisesti viiveellä ja myös joulun takia roskaa on enemmän. Ja jos ei mahdu, niin ei edes pitäisi jättää astian viereen houkuttelemaan eläimiä vaan viedä takaisin kotiin ja kysellä vaikka isännöitsijältä onko tyhjennys pian tulossa ja astioita tarpeeksi jos on toistuvaa.
- Anonyymi
Voiko ilotulitteiden jätteitä laittaa roskiin vai pitääkö ne laittaa johonkin erilliseen paikkaan?
- Anonyymi
https://www.lsjh.fi/fi/jatteiden-abc/ilotulite/
Toimita käyttämättä jääneet hätäraketit ja ilotulitteet ensisijaisesti myyjille. Ellei tämä ole mahdollista, ota yhteyttä poliisiin. Ammuttujen rakettien jäänteet kuuluvat sekajätteesseen tai polttokelpoiseen jätteeseen.
- Anonyymi
Niin ne asiat vaan muuttuu hienosti Suomessa! Vai muistatko oliko koskaan mahdollista, että kapakoista valomerkin jälkeen pääsi kotimatkalla käymään suoraan avoinna olevaan alkoon kossua ostamaan? Tuskinpa, mutta nykyään se on mahdollista! : Anniskeluravintoloiden on tiistaista asti pitänyt lakata tarjoilemasta kello 17 ja sulkea ovensa kello 18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443