Mun mielestä cmx on yks suomen kaikkien aikojen huonoimpia bändejä, se on aivan karsea. Jo nimi on hyvin kauhea ja tekoterhakas. Miksi matkia nollana jotain rooman valtakunnan viemäriverkostoa? Ja miksi ollaan tehty jotain muka progelevyjä, joille nauraa jopa jorma pulkkinen? Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan.
CMX on seisovaa seerumia
9
2104
Vastaukset
- näin valon
Rakkaat ystävät, meitä on kusetettu! Cmx onkin tekotaiteellista!! Nyt nolottaa. Kuka vaihtaisi Cmx-levyni Mikko Kuustoseen?
- vaihtaisko
joku kaikki mun cmx levyt ja sinkut kuustoseen??
Onneksi kaikki ei tykkää samasta musasta, muuten mun levyistä tapeltais:)
- Laura--
"Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan."
No siksi kun Mikko Kuustonen tekee niitä. - ddsss
Arki todellisuus on piilotettu miihin
teksteihin usein.- Magdalan Maria
Todellisen elämän kuvaaminen sanatarkasti on niin kauhean tylsää. Jos olet kaikenlaista koukeroisempaa tekstiä vastaan, hanki ihmeessä kaikki Kuustosen levyt ja itke niiden avulla itsesi uneen tämän maailmoita paikaltaan järkyttävän tekotaiteellisuuden aallonpohjan vuoksi. (miten minusta tuntuu, ettet ymmärtänyt edellistä lausetta?)
Moikka!
- Simsalabim
Eli Yrjänän kannattaisi alkaa käyttämään erinäisiä taikasanoja biiseissä, kuten esimerkiksi abrakadabra? Jeah, rokkenroll. Jalat alta vei tulimaan tango.
- sanna
Mun mielestä toi Ruoste-kappale kuvaa hyvin tällä hetkellä mun elämää. Talo homeessa ja kaikki irtaimisto on saastunut. Ei muuta kun hävittää kaiken. Tekis mieli kerätä kaikki pihalle ja polttaa....
- pink.triangle
Kuka jaksaa vaan aina kuunnella jotakin paskaa (kuten kuustonen) jossa lauletaan suurinpiirteen sanatarkasti miten jonkun ihmisen elämä kulkee. Asiat on kuitenkin aika naurettavasti ilmastu ja sitärataa.. CMX saa asian sentäs kuulostaa jännittävältä. Ja vertauskuvat on mielenkiintoisia..
- Tolemak
"miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen"
Juuri siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867