Mun mielestä cmx on yks suomen kaikkien aikojen huonoimpia bändejä, se on aivan karsea. Jo nimi on hyvin kauhea ja tekoterhakas. Miksi matkia nollana jotain rooman valtakunnan viemäriverkostoa? Ja miksi ollaan tehty jotain muka progelevyjä, joille nauraa jopa jorma pulkkinen? Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan.
CMX on seisovaa seerumia
9
2111
Vastaukset
- näin valon
Rakkaat ystävät, meitä on kusetettu! Cmx onkin tekotaiteellista!! Nyt nolottaa. Kuka vaihtaisi Cmx-levyni Mikko Kuustoseen?
- vaihtaisko
joku kaikki mun cmx levyt ja sinkut kuustoseen??
Onneksi kaikki ei tykkää samasta musasta, muuten mun levyistä tapeltais:)
- Laura--
"Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan."
No siksi kun Mikko Kuustonen tekee niitä. - ddsss
Arki todellisuus on piilotettu miihin
teksteihin usein.- Magdalan Maria
Todellisen elämän kuvaaminen sanatarkasti on niin kauhean tylsää. Jos olet kaikenlaista koukeroisempaa tekstiä vastaan, hanki ihmeessä kaikki Kuustosen levyt ja itke niiden avulla itsesi uneen tämän maailmoita paikaltaan järkyttävän tekotaiteellisuuden aallonpohjan vuoksi. (miten minusta tuntuu, ettet ymmärtänyt edellistä lausetta?)
Moikka!
- Simsalabim
Eli Yrjänän kannattaisi alkaa käyttämään erinäisiä taikasanoja biiseissä, kuten esimerkiksi abrakadabra? Jeah, rokkenroll. Jalat alta vei tulimaan tango.
- sanna
Mun mielestä toi Ruoste-kappale kuvaa hyvin tällä hetkellä mun elämää. Talo homeessa ja kaikki irtaimisto on saastunut. Ei muuta kun hävittää kaiken. Tekis mieli kerätä kaikki pihalle ja polttaa....
- pink.triangle
Kuka jaksaa vaan aina kuunnella jotakin paskaa (kuten kuustonen) jossa lauletaan suurinpiirteen sanatarkasti miten jonkun ihmisen elämä kulkee. Asiat on kuitenkin aika naurettavasti ilmastu ja sitärataa.. CMX saa asian sentäs kuulostaa jännittävältä. Ja vertauskuvat on mielenkiintoisia..
- Tolemak
"miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen"
Juuri siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931