Sain postilaatikkoon viestin, että ovat alueellamme, maksuton remonttiarvio yms . Laitoin viestiä, että keittiö ensimmäisenä menossa remonttiin ja tämän jälkeen kylppäri sauna koko mökki . Herra johtaja soitti ja sopi kanssamme tapaamisen. Kun keittiön arviohinnan kuultuani sanoin nukkuvani yön yli, kysyi johtaja, onko meillä kenties tuttuja remppajätkiä ja vieläpä sanoi kesken neuvottelun, etttä tämä keskustelu on sitten paras lopettaa tähän! Jos päädyn heihin, on minulla heidän puhnro (olin kai liian surkea ostaja saadakseni edes käyntikortin saatika mitään brosaa mitään laattaa, kaakelia tai muutakaan vermettä en saanut edes nähdä)) johtaja on todella kiireinen koko seuraavan viikon.. Olen itse työskennellyt 30 vuotta asiakaspalvelussa ja enpä ole noin ylimielistä käytöstä koskaan nähnyt. Monasti olen nöyrtynyt ja aina ajatellut asiakkaan olevan kuningas. Kannattaisiko Kotikolmosten jonkus katsoa peiliin ja laskeutua asiakkaidensa tasolle? Ylimielisyys kostautuu...
Mainoksia liikkeellä
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214