Olen ollut pari vuotta parisuhteessa miehen kanssa. Meillä on omat kodit ja aikuiset lapset. Välimatkaa 10 km. Näemme parikertaa viikossa minun elinympäristössäni ja minun asioiden parissa.
Suhde on sinänsä Ok, mutta minulle syntyy negatiivisia ajatuksia siitä ettei mies ole esitellyt minua yhdellekään
rakentajakaverilleen. Hän on erityisen läheinen vanhempiensa kanssa. Vaikuttaa sellaiselta, ettei napanuora ole vielä katkennut äidin kanssa. Samankaltainen kuvio on oman jälkeläisen kanssa. Ensimmäisen vuoden aikana sanoi että sitten näen vanhemmat kun Korona on ohi. Silloin vielä asian uskoinkin. En ole oikein saanut selvää onko miehellä liiemmin kavereita. Kaksi ainakin on nimeltä mainittu.
Homo rakennusliikkeessä
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006