"Ei polku tää vie mihinkään..."

Aika monesti näyttäs käyvän niin, jotta tarina lähtee ketjun otsikon ohi ja tullee maaliin kun kerkiää. Siksipä (taas) tämä, vapaan sanan ketju, joka saapi lähteä siihen suuntaan kun tarinointi/kommentointi vie. Nähtäväksi jää käykö niinku Neon kakkonen laulo, jotta "ei polku tää vie mihinkään... " 😁 Jos johonkin menee, niin ei anneta mennä kuitenkaan taistelutantereelle, kiitos 😉

114

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun kirjoitteluista tulee usein niin hyvä mieli ☺️

• Kiva kuulla, jotta joku kirjotus on ollu "syypää sun hymyyn" tai ainakin vähän nostattanut suupieliä oikiaan suuntaan 😊 Saapiko kysyä, että mimmoset asiat sun mielen saa noin ylipäätään muuten hyväksi?

• Anonyymi

Eikö täällä kaikkien ketjujen pitäis saada olla vapaan tarinan ketjuja ? 🙂. Mut no joo...yhtä ärsyttää toinen ja toista toinen ja kolmatta mikä lie 😁

• No juu, onhan se sana sinällään vapaa joka ketjussa, mutta joitakuita semmonen otsakkeen ohittaminen pännii.

• Anonyymi

Lähden muutaman tunnin pääst duuniin, noi pakkasasteet ei kauheesti kiinnosta 😕, ulkotyö 😁. No karaistuupa sielkii 💪😁

• Joo, karaistumisen kannalta vaan 😁 Onneks ainaki näillä leveyksillä pitäs jo heti huomenissa lauhtua, en tiiä kuinka teilläpäin.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Joo, karaistumisen kannalta vaan 😁 Onneks ainaki näillä leveyksillä pitäs jo heti huomenissa lauhtua, en tiiä kuinka teilläpäin.

Voipi olla et täälläkinpäin 😁. Mut sit yleensä alkaa tuulemaan 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla et täälläkinpäin 😁. Mut sit yleensä alkaa tuulemaan 🙂

Se on joskus hyvä laittaa tuulemaan 😁 Miekin laitoin tänään, kun ei ollu pakkastekosyytä sille, jotta ei ulkoilma maistu.

• Anonyymi

Se on joskus hyvä laittaa tuulemaan 😁 Miekin laitoin tänään, kun ei ollu pakkastekosyytä sille, jotta ei ulkoilma maistu.

👍🙂. Joskus tosiaan hyvä tuulettaa oikein kunnolla 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

👍🙂. Joskus tosiaan hyvä tuulettaa oikein kunnolla 🙂

On se, siis kunnon läpivedolla ja on tuota tullu useamman kerran tuuletettua töllönkin ääressä... Miten lie menee nyt leijonanpoikasilla.

• Anonyymi

Ootko jo noilla lahjoillas, aloittanut sen kirjan kirjottamisen ? 🙂

• Lahjat on annettu ja muutama saatukin 😊 En oo alottanu, eikä oo semmonen mielessä käyny.

• Anonyymi

Et ajatellut kirjaa kirjottaa kun kirjoittaminen niin verissä? Saat varmasti puoluetukea kokkareilta?

• Jaa jaa, tämän kirjottajan tunnistaa, niinku nyt anonyymin voi 😁 Eipä lähetä soitellen tai muutenkaan sotaan, jookosta.

• Anonyymi

Toi murrosikään jäänyt, halus heti uhmata sitä , mitä tuossa alus eoet pyysi, ei ilm. ole vanhempiaan saanut/ uskaltanut uhmata 😂

• Anonyymi

Jaa jaa, tämän kirjottajan tunnistaa, niinku nyt anonyymin voi 😁 Eipä lähetä soitellen tai muutenkaan sotaan, jookosta.

Eli näet minun ip-osoitteen tai suoraan näet minun kaiken nettitoiminnan reaaliaikaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli näet minun ip-osoitteen tai suoraan näet minun kaiken nettitoiminnan reaaliaikaisesti.

Muruseni, sun sanavalintasi paljastaa (pintaa) 😉

• Anonyymi

Rikas mies jos oisin .- Komean talon rakentaisin , Ja yhdet hienot portaat veis ylöspäin
      ja yhdet toisi alaspäin
      ja yhdet, huvin vuoks ei minnekään .

:-D

• 😁 Onneks polkua voi tehä tämmönen pikkusen köyhempikin.

• Anonyymi

Olen elänyt pian pari vuotta haavemaailmassa...
      💔

• Anonyymi

Vaikka ei se mitään. Sisimmissäni taisin tietää vaikka itselleni yritin muuta uskotella. Halusin niin uskoa ihmeen tapahtuvan.
        En oo riittävä ja se on fakta. Tiedän sen jo etukäteen.

• Anonyymi

No ei tunnu vievän. Tunnen meneväni hukkaan ja ollut tyhjän päällä ties monienko vuosien ajan.

• Ootko menny vaan samaa polkua vai koittanu jottain toista?

• Anonyymi

Ootko menny vaan samaa polkua vai koittanu jottain toista?

Samaa sameaa polkua. Kuin olisi pallo vielä kannossa vaikka sen ketju katkesi aikoja sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa sameaa polkua. Kuin olisi pallo vielä kannossa vaikka sen ketju katkesi aikoja sitten.

Olipas erikoisesti vastattu. Eikö se ole mahollista koittaa toista polkua tai tehä ihan uus?

• Anonyymi

Olipas erikoisesti vastattu. Eikö se ole mahollista koittaa toista polkua tai tehä ihan uus?

Ei ole noin yksinkertaista poiketa nykyiseltä polulta. Jos siitä poistuu, joutuu olemaan oikeasti yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noin yksinkertaista poiketa nykyiseltä polulta. Jos siitä poistuu, joutuu olemaan oikeasti yksin.

Minä olen polkunut päättänyt, ja tosiaan joutunut olemaan yksin 😢. Mut silti olen ok, rehellinen itselleni ❤, ja totuudessa elävä !!! 👍😊

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän se aina yksinkertaista ole, mutta et kai nyt aivan yksin jäisi?

• Anonyymi

No eihän se aina yksinkertaista ole, mutta et kai nyt aivan yksin jäisi?

Sukulaisia ei oteta mukaan. Kavereita ei monikossa ole.

• Anonyymi

Sekottanut kännyni,en pysty kuuntelee, ehkä jotain muutakin 😊., sekoittanut 😊. Haaveistasi, et luovu ???!! Hm 🤔....voisiko se olla totta ?!!!!❤😍💞❤😘😘😘😘💞💞💞💞💞💞, no joo vain yksi ❤😊,aina SINUN !!!! 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekottanut kännyni,en pysty kuuntelee, ehkä jotain muutakin 😊., sekoittanut 😊. Haaveistasi, et luovu ???!! Hm 🤔....voisiko se olla totta ?!!!!❤😍💞❤😘😘😘😘💞💞💞💞💞💞, no joo vain yksi ❤😊,aina SINUN !!!! 😘

Tossa kavereilleni kerroin, ku kaks kertaa on kosintaan suostuttu 😘. Sit aloin miettii, meitä saman katon alle 😂❤, mut ....tasottaisimme hyvin toisiamme !!!! 😊😍❤😘. Oot niiiiiiiiin RAKAS, UPEIN, UUH , no en liiottelee ala 😁😁😁😁. Täydellinen SINÄ !!!!!❤😘😍😍😘❤❤❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tossa kavereilleni kerroin, ku kaks kertaa on kosintaan suostuttu 😘. Sit aloin miettii, meitä saman katon alle 😂❤, mut ....tasottaisimme hyvin toisiamme !!!! 😊😍❤😘. Oot niiiiiiiiin RAKAS, UPEIN, UUH , no en liiottelee ala 😁😁😁😁. Täydellinen SINÄ !!!!!❤😘😍😍😘❤❤❤

RAKAS TULEVA VAIMONI !!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RAKAS TULEVA VAIMONI !!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘

No joo, saat ite edelleenkin valita hääasusi, minua kiihottaa molemmat ajatukseni 😊. Mut , no joo ainoastaan SINÄ minua kiihotat 😘

• Anonyymi

"
      Mun unelmiini tuli haavekuva,
      sen piirsi yksi pienenpieni katse.
      Se kuinka paljon elämääni vielä vaikuttaa,
      se onko ehkä joskus toteutuvaa ?
      Sä todeksi mun unelmani taio,
      ja kuljeta se onnellisten tielle.
      En katsettasi sydämestäin tahdo unohtaa,
      mä haaveistani luopua en aio.
      Kuuletko mua, oon tulen ääni,
      tunnetko lainkaan mun ikävääni ?
      Polttaako sua tie minun luokse,
      jos, niin sä miks' et juokse ja juokse.
      Mun yössäni on yksinäinen valo,
      sen sammuttaa saat ainoastaan sinä.
      Ja tullessasi tiedä miten meille silloin käy,
      kun sydämiimme syttyy taivaan palo.
      Sä todeksi mun unelmani taio,
      ja kuljeta se onnellisten tielle.
      En katsettasi sydämestäin tahdo unohtaa,
      mä haaveistani luopua en aio."

💖💞💖

• Anonyymi

Juu niin, mut oon realisti. Hyväksyn vaimonasi kaverisi, todellakin ❤. Mut en mitään saa^tan ihailijakaartia, jos sen haluut pitää, ni unohda mut !!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Se olin kaunis uni, muttei totuudenmukainen. Veikkaan että olet Tiuhti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis uni se oli 💔 olen saanut kuitenkin huomata hänen ajattelevan jotain tiettyä. Ne osoitettu jollekin hänen erityiselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis uni se oli 💔 olen saanut kuitenkin huomata hänen ajattelevan jotain tiettyä. Ne osoitettu jollekin hänen erityiselleen.

Mitkä ne? Millainen sinun unesi oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hm...miksei totuudenmukainem ?! Mun mielestäni täysin 😊. Mut olikin tarkotettu MINULLE, niin ymmärsin 😊. Mun RAKAS 😍😘😘😘

• Anonyymi

Hm.....tulevalle VAIMOLLE, kunhan tää vaimo nyt jaksaa kestää ihailijakaartin, eikä muuten kestä !!!!!!!! Et siitä lähetään......😊😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ne? Millainen sinun unesi oli?

Se oli kahden vuoden uni. Tarkoittaen siis et vain minä hänet näin siinä. Vasta viime aikoina se tuli selväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hm.....tulevalle VAIMOLLE, kunhan tää vaimo nyt jaksaa kestää ihailijakaartin, eikä muuten kestä !!!!!!!! Et siitä lähetään......😊😙

FLIRTTI, kiitos voin ottaa vastaan 😊. Kiusoittelu, kiitos voin ottaa vastaan 😊. Suuttumus, kiitos voin ottaa vastaan, keskustellen😊. Rakkaus ? Voin ottaa vastaan ? Ehkä ?😢, outoa mulle 😢, joku antaisi?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä oot saanut huomata ? Stallaatko häntä netissä ??? No .... ehkä joskus saan livenä nähdä kaikki kaipaukset 😊,erityinen 😘. Hitsi ku vielkii ärsyttää, et kunnioitan ihmisten yksityisyyttä, enkä katsonut sitä minun nimelläni olevaa kansiota, moni muu ilmeisesti katsonut, vaik ei ollu ees heiän nimee !!!! Mut kaik tavallaa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hm...miksei totuudenmukainem ?! Mun mielestäni täysin 😊. Mut olikin tarkotettu MINULLE, niin ymmärsin 😊. Mun RAKAS 😍😘😘😘

Niin tarkoitettu erityiselle, ilmeisesti se kaikki mistä haaveilette, tai hän laittaa haaveilemaan 😊. Upee nettimaailma 😊. Tulevana vaimonasi minulla, ehkä, ois muutama sana sanottavaa, mut en viitsi pälpättäväääääää 😂😂😂😂. Vähän silti viel kiinnostaa, asuvalinta, liittyy alaani 😂. Niiiii ja minä vuonna ?🤔. Se ois kiva tieto 😊. No, mitä välii, kuitenkin sinun ❤❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä oot saanut huomata ? Stallaatko häntä netissä ??? No .... ehkä joskus saan livenä nähdä kaikki kaipaukset 😊,erityinen 😘. Hitsi ku vielkii ärsyttää, et kunnioitan ihmisten yksityisyyttä, enkä katsonut sitä minun nimelläni olevaa kansiota, moni muu ilmeisesti katsonut, vaik ei ollu ees heiän nimee !!!! Mut kaik tavallaa.....

Mut siel kansios oli kuulemma kuvii ja kaikennäköst . Niiiiii, ehkä se kaikennäköst vois kiinnostaa muakin 😊❤❤❤❤❤❤❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut siel kansios oli kuulemma kuvii ja kaikennäköst . Niiiiii, ehkä se kaikennäköst vois kiinnostaa muakin 😊❤❤❤❤❤❤❤😘

Ehkä sinne on kirjoitettu RAKKAUS ❤. No, en voi tietää 😢

• Anonyymi

Hänelle toivoisin ;

Onnea elämäänsä paratiisilintunsa kanssa 💌

• Anonyymi

Niin jospa yksinäinen keiju tapaa paratiisilintunsa ....

• Anonyymi

Lähikaupan ihana nainen?

• No johan oli yöllä kaikenlaista vapaata tarinaa ketjuun tullu 😅 Hyvä! Jatkakee!😄

• Anonyymi

Suru ei näy päällepäin...

• Niin, eihän se aina näy.

• Anonyymi

Tai sen näkee jos osaa katsoa tarkasti..

• Anonyymi kirjoitti:

Miksipä pitäs tunteet niin hyvin piilottaa, jotta ne vaan suurennuslasilla voipi havaita?

• Anonyymi

Miksipä pitäs tunteet niin hyvin piilottaa, jotta ne vaan suurennuslasilla voipi havaita?

Niin 😊. Ja voihan ne aina siirtää toisiin, jos ei uskalla "kohteelle" näyttää, muuta kuin joillakin ihme kiertoteillä ?! 🤔😊❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän silmistä näe kaiken, jos haluaa tai osaa katsoa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät yhä edelleen sielun peili, niistä näkee tooooooooooooosi paljon 🙂❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin HALUAA katsoa, mut jos muita kiireitä ??! Ni........🙂

• Anonyymi

"Useimmat meistä opetettiin pelkäämään nautintoa jo lapsuudessa. Syystä tai toisesta se ei ollut sopivaa. Siipemme leikattiin. Meidät sopeutettiin yhteiskuntaan ja kulttuuriin, jossa on paljon seksuaalisuuteen, nautintoon ja haluun liittyviä huonoja uskomuksia, häpeää, syyllisyyttä ja tabuja. Suojellakseen meitä kehomme on voinut tulla tunnottomaksi tai halut ovat kadonneet

Ei ole sattumaa että suurin osa masentuneista on naisia. Naiset yrittävät löytää omaa voimaansa puskemisen, suorittamisen ja tehokkuuden kautta – ja väsähtävät. On radikaalia tajuta, että naisen voima lähtee nautinnosta.

Nautinto kutsuu sinut rikkomaan sen pienen laatikon johon meidät on tungettu. Puhkaisemaan sen illuusion, jossa olemme hyväksyttyjä, kun olemme tuottavia ja kuluttavia kansalaisia. Kilttejä ja kuuliaisia, haluttomia naisia."

Mulla osus ja uppos tuo teksti

• Anonyymi

Nii i. Silt vaa ei tunnu. Vaik käskee itteään tuntemaan niin mikään ei tunnu miltään. Onko se sit masennusta....

• "Paina huulet huulia vasten, kosketa..." tuo se lähti soimaan 😅 Kaunis on linkittämäsi biisi 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Nii i. Silt vaa ei tunnu. Vaik käskee itteään tuntemaan niin mikään ei tunnu miltään. Onko se sit masennusta....

No pikkusen tuo semmoselta kuulostaa 😔 Eihän ne asiat monestikaan käskemällä mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Vanhetessa ei mikään tunnu enää miltään. Nuorena sentään tunsi vielä jotakin, mutta eipä tunnu mikään enää miltään. Tasaista menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Vanhetessa ei mikään tunnu enää miltään. Nuorena sentään tunsi vielä jotakin, mutta eipä tunnu mikään enää miltään. Tasaista menoa.

Sama vaik oon suht nuori. Hänen jälkeensä mikään ei oo tuntunut miltään.

😭💔💔💔💔💔💔😭

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

"Paina huulet huulia vasten, kosketa..." tuo se lähti soimaan 😅 Kaunis on linkittämäsi biisi 👍

Hmm, muiskis. 😋

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Hmm, muiskis. 😋

Jasu ja Eoet pussauskoppiin 🤣
        Ja palsta vapaaksi 👻

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu ja Eoet pussauskoppiin 🤣
        Ja palsta vapaaksi 👻

Heh, taisi Enttu järkyttyä muiskusta. Jospa pidellään vaan matalaa profiilia. :)

• JasuM kirjoitti:

Heh, taisi Enttu järkyttyä muiskusta. Jospa pidellään vaan matalaa profiilia. :)

En mä Jasutin yhestä muiskusta viä järkyty 😁 Oon ollu hiljempaa kun muuta hommaa ja niin, edelleen sitä väsymystä 😐vaan eipä auta. Mukavaa päivää 😊

En mä Jasutin yhestä muiskusta viä järkyty 😁 Oon ollu hiljempaa kun muuta hommaa ja niin, edelleen sitä väsymystä 😐vaan eipä auta. Mukavaa päivää 😊

No hyvä. :)

Mukavaa päivää sullekin. :D

• Anonyymi

Hän ei koskaan odottanut viestiä. Kaikki merkit jatkuvalla syötöllä viittaa aina vain siihen et hänellä on joku tietty.
      Eipä oo koskaan ollut niin tyhjä olo kuin viimeiset vuodet.

• Anonyymi

Se kuolettaa sisältä pikkuhiljaa kun ei ole yhtään rohkeutta. Makaan pesuhuoneen lattialla. Oon säälittävä. Käskytän itseäni mut ne ei mee perille.

• Anonyymi

Miljoona miljoona miljoona viiltoa ja puukkoa sydämessä 💔

• Anonyymi

Mul o vitsin sekava kuuppa. Toisaalta tunnen niin vahvasti, toisaalta en tunne enää mitään. Tooosi outo ja sumuinen olo??

• Anonyymi

Fiilis että seuraava ihastus tulee olemaan täysin erilainen kuin hän. Tuhlasin vain aikaa vaikka opinkin jotain.

• Anonyymi

Mulla taas varmistui et tuun olemaankin yksin.
        En tuu koskaan kokemaan sitä tunnetta mitä häntä kohtaan koin. Toivoin niin sydämen pohjasta et se ois ollu molemminpuolista. Tänään sen todistin. Ei hän näe.
        Aikansa se nyt ottaa enkä koskaan tuu toipumaan täysin.
        Suljen silmät ja sellaset muurit on nyt ympärillä. Et en tässä elämässä enää aukea.
        💔

• Anonyymi

Miksi ihmeessä koet ajan menneen hukkaan? Minusta aika surullista sanoa toisesta ihmisestä noin... Mut jos niin tunnet niin ei sille mitään voi 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä koet ajan menneen hukkaan? Minusta aika surullista sanoa toisesta ihmisestä noin... Mut jos niin tunnet niin ei sille mitään voi 😔

Ihastuksentunteita ei ole enää. Elämä jatkuu ja kaikki tunteet ovat sallittuja. Asia ei koske sua millään tavalla joten surkuttelusi voit säästää muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuksentunteita ei ole enää. Elämä jatkuu ja kaikki tunteet ovat sallittuja. Asia ei koske sua millään tavalla joten surkuttelusi voit säästää muille.

No, sittenhän pitäis olla ilosella mielellä, jos ihastuksen tunteet on saanut kaikkoamaan 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas varmistui et tuun olemaankin yksin.
        En tuu koskaan kokemaan sitä tunnetta mitä häntä kohtaan koin. Toivoin niin sydämen pohjasta et se ois ollu molemminpuolista. Tänään sen todistin. Ei hän näe.
        Aikansa se nyt ottaa enkä koskaan tuu toipumaan täysin.
        Suljen silmät ja sellaset muurit on nyt ympärillä. Et en tässä elämässä enää aukea.
        💔

Mitä opit?🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän syyllistävä sävy sun kommentissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän syyllistävä sävy sun kommentissa.

Se oli ihan pohdintaa et miks koet ajan menneen hukkaan.. Ei elämässä mikään oo varmaa. Ja yrittäisin ehkä kääntää asian niin että varmasti joku syy oli miks häneen joskus olit hyvin ihastunut? Vai tekikö hän jotain tosi kamalaa että nyt tunnet et häneen ihastuminen oli ajan hukkaa? Varmaan hänen kanssaan hyviäkin aikoja oli? Ei se voi olla silloin hukkaan heitettyä aikaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli ihan pohdintaa et miks koet ajan menneen hukkaan.. Ei elämässä mikään oo varmaa. Ja yrittäisin ehkä kääntää asian niin että varmasti joku syy oli miks häneen joskus olit hyvin ihastunut? Vai tekikö hän jotain tosi kamalaa että nyt tunnet et häneen ihastuminen oli ajan hukkaa? Varmaan hänen kanssaan hyviäkin aikoja oli? Ei se voi olla silloin hukkaan heitettyä aikaa...

Et tiedä tilannetta ja ja ihmisten välejä. Kuitenkin tykkäät neuvoa miten kenenkin pitäisi tuntea. Kannattaisko keskittyä ihan omaan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä tilannetta ja ja ihmisten välejä. Kuitenkin tykkäät neuvoa miten kenenkin pitäisi tuntea. Kannattaisko keskittyä ihan omaan elämään.

Tottakai ihastuminen on turhaa ja hukkaan heitettyä aikaa, jos siitä ei kehity minkäänlaista ihmissuhdetta. Miten se voisi olla mitään muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai ihastuminen on turhaa ja hukkaan heitettyä aikaa, jos siitä ei kehity minkäänlaista ihmissuhdetta. Miten se voisi olla mitään muuta.

Sori tästä sivusta 😉 mutta ei kai tuo noin karua ole? Aikaa tulee heiteltyä vaikka sun minne, hukkaankin, vaan kuluu se ilman viskomistakin. Tartteeko se joka jutusta kuitenkaan kehittyä sen isompaa, vaikka täällä kai oppimassa ollaankin ja tarkotus olis jotenkin kehittyä.

Sori tästä sivusta 😉 mutta ei kai tuo noin karua ole? Aikaa tulee heiteltyä vaikka sun minne, hukkaankin, vaan kuluu se ilman viskomistakin. Tartteeko se joka jutusta kuitenkaan kehittyä sen isompaa, vaikka täällä kai oppimassa ollaankin ja tarkotus olis jotenkin kehittyä.

Ja sori nyt siitäkin, jotta tässä anonyymi-sekamelskassa saatoin ehkä tipahtaa ja kun luin ketjua taaksepäin (teen joskus asioita nurin), niin en ennää tiiä oliko tuo letkautus vai toteamus vai mikä. Parempi siis olla mun hiljaa 😁 Mukavaa päivää sullekin 😊

• Anonyymi

No sivusta vastasin itsekin. En osaa ajatella ihastumista oppimistilanteena etenkään aikuisella. Mielestäni siinä tavoitellaan suhdetta tunteiden kohteeseen, ja ellei se syystä tai toisesta onnistu, niin tunteet ja niihin käytetty energia ovat turhia. Mutta jos joku näkee toisin, niin siitä vaan. Ei ole ikinä livenä tullut ketään noin ajattelevaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sivusta vastasin itsekin. En osaa ajatella ihastumista oppimistilanteena etenkään aikuisella. Mielestäni siinä tavoitellaan suhdetta tunteiden kohteeseen, ja ellei se syystä tai toisesta onnistu, niin tunteet ja niihin käytetty energia ovat turhia. Mutta jos joku näkee toisin, niin siitä vaan. Ei ole ikinä livenä tullut ketään noin ajattelevaa vastaan.

Et sä biseksuaalina ymmärrä mitään lesbojen seuranhaun vaikeuksista. Huomaa simppeleistä ja mukahauskoista kommenteistas väärissä kohtaa. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä biseksuaalina ymmärrä mitään lesbojen seuranhaun vaikeuksista. Huomaa simppeleistä ja mukahauskoista kommenteistas väärissä kohtaa. 😏

Tämä oli En_osaaen_tunne -nimimerkille tietysti.

• Anonyymi

Mä olen samaa mieltä 👌☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ompi mun tapani kirjottaa ja onhan se monia ärsyttänyt. Miksi en ymmärtäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aikuisena" oppimista...koko ELÄMÄ pitäisi olla oppimista ITSESTÄ ☺. Sit loppuu oppiminen kun on kaksi metriä multaa päällä 😁.

• Anonyymi

Elämää juoksuhaudoissa 🙂

• Anonyymi

Pitääpi kuunnel toi biisi 😂

• Anonyymi

Olikohan sittenkään kaikki sallittu?! Sodassa ja rakkaudessa 🙂. No en voi tietää ...kaik tavallaan 😱😱😱😱😱😱😲😲😲😲😲😲😂😂. Sulle RAKAS ❤

• Anonyymi

Ja varsinkin "rakkaudessa" ???!!! Vai oman hyödyn tavoittelemisessa ???????!!!!!!! , pääh , yököttävää !!!😷😷😷😷😷, pysyn sivussa, ettei vaan tartu, YÖK, pahempaa kuin korona !!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varsinkin "rakkaudessa" ???!!! Vai oman hyödyn tavoittelemisessa ???????!!!!!!! , pääh , yököttävää !!!😷😷😷😷😷, pysyn sivussa, ettei vaan tartu, YÖK, pahempaa kuin korona !!!!!!!!

Niinkuuuuuui, mulle mulle mulle mulle, heti kaikki !!!!!!! No, aivan varmasti tulevat saamaan !!!! Lupaan 🙂🙏

• Anonyymi

No nyt tää känny alko soittaa mul lisää musaa 😂.Kenen syy , että yksi vain rakkahampi on 🙂, tälläse biisi anto 🙂

• Anonyymi

Uuuh !!!!! Nyt on niiiiiiiiiin UPEEEE soittolista, et iha 👑💥🔥❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏

• Anonyymi

Polku, koivu, yötön yö
      Soittajan on raskas työ
      Janatuisen jalka tangon tahtiin lyö :)

Junnu

• Anonyymi

Mihis tää liittyy? 🌺

• Anonyymi

Kunpa tietäisin jos hän seurustelee...silloin tulis helpotus vaik sydän särkyisi. Mut tietäisi et hänellä on jo rakas.
      Niin sais sit lopettaa raastavan ikuisen unelman hänen luokseen.

• No eikös tuota ole mahollista selvittää?

• Anonyymi

Niin...
        Rakastaa ihmisiä, eläimiä, luontoa.
        Mut mahottamalta tuntuu et joskus tulis nainen vastaan ja tunteet ois molemminpuolisia. Sellaista rakkautta kaipaan, ehkä turhaan. Koska voi olla ettei sellaista tule koskaan olemaan.

• Anonyymi

Mä oon niin kuollu sisältäni... 💔💔💔😔

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      172
      9883
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3249
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3011
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      62
      2748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2125
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2083
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1953
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1566
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1316
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1276
    Aihe