Omaishoitajalleni Aimolle
Kun tulin Jorvist´ olit poissa,
oli kamina kylmillään
Ikkunoissa tyhjän huoneen
näin vain kukkasia jään
Nahkalippis päässä seisoin,
eessä jäisen ikkunan
ja painoin käden kylmään ruutuun
nyt vasta kaiken tajuan
Mä olin kova ja olin kylmä,
ilmaisen rakkautes tuhlasin
Sä annoit mulle omaishoitajuuden,
sua muistin jääkukkasin
Kultaa ja paateroita
antaa rakkaat lumpuilleen
Mä mietin: kuksan saisit multa,
jos voisin alkaa uudelleen
Ja kirkas kusinoro juoksi
lahkeessa lailla kyynelten
Kun tunsin kämmeneni alla
sulavan jääkukkasen
https://www.youtube.com/watch?v=HTUWkGbpPx8
Aimon jääkukkasia
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä biisi, J.Karjalainen on myös sen vetänyt keikoillaan joskus. Mika Sundqvistin näin livenä yhden kerran poikieni kummisedän häissä. Vuosi oli jotakuinkin 1995.
Sukkela seuramies, moniosaaja ja tietäjä, mutta vaatimattomana miehenä ei tuonut itseään esille, vaikka oli monien tunnetuimpien artistien takana puuhaamassa kaikkea mikä vaan alaan liittyi.
T 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810189K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2305888Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735374PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *905003Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot163290Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52662- 2142562
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172394- 282204
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3812171