Onko kokemuksia kekkilän kotikompostorista. Toimiiko hyvin talvella?
Pitääkö haittaeläimet poissa?
Kekkilä kotikompostori
7
8941
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkilä 230 kompostori ei pidä haittaeläimiä loitolla, koska luukun saavat pettävät itsestään. Myöskään kansi ei pysy paikallaan, vaan lähtee lentoon kovemmalla tuulella.
- Anonyymi
Biolanin vastaava ECO220 pitää tuhoeläimet loitolla, mutta ei toimi talvella. Toimii kyllä pitkälle syksyyn, mutta ei ainakaan meillä ole pysynyt pakkasilla plussan puolella.
Keväällä kompostorin voi herättää kuumalla vedellä ja herätteellä. Jos noita ei käytä, menee meillä ainakin tosi pitkään, kunnes herää.- Anonyymi
laita lämpöpuhallin kompostorin viereen. rakenna suoja ympärille, ettei lämpö karkaa harakoille. ehkä kannattaa myös olla yöllä vartiossa, parin tunnin välein tarkastaa, pitääkö lisätä lämpöä tai rakentaa suurempi suojarakenne kompostitin ympärille….
tai vaihtoehtoisesti odotella, että iso valo alkaa vaikuttamaan js luonto hoitaa hommansa. pitää olla riittävästi tilaa astiassa ja ehkä useampi astia, yhdessä biomassan lisäämisvaihe, toisessa prosessi käynnissä, kolmannessa prossi valmiina.
- Anonyymi
Kekkilän kompostori 230l turoksinen, kansi niin jäässä ettei kantta saa auki, ulkona pakkasta muutama aste, nolla asteessa vielä toimi hyvin,
Ei anna todellakaan hyvää kuvaa kekkilän kompostorista. Kokemusta kompostoinnista on yli kaksikymmentä vuotta, 2023 kesällä hankittu uusi kompostori ei vaan toimi.- Anonyymi
Aivan samaa mieltä, susi kompostori talvikäyttöön. Kantta sekä tyhjennysluukkua mahdotonta saada talvella auki, jäätyy helposti kiinni. Toimii kyllä kesällä ja sillokn kun on pluskelit. Itselläkin kokemusta kompostoinnista , eri firma n kompostorilla tosin, ja siinä ei ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samaa mieltä, susi kompostori talvikäyttöön. Kantta sekä tyhjennysluukkua mahdotonta saada talvella auki, jäätyy helposti kiinni. Toimii kyllä kesällä ja sillokn kun on pluskelit. Itselläkin kokemusta kompostoinnista , eri firma n kompostorilla tosin, ja siinä ei ongelmaa.
Rättiin pakkasnestettä, siis glygolia ja pyyhkäisee sillä kompostorin kannen tiivisteen, niin ei jäädy enää.
- Anonyymi
Kansi on hankala käyttää koska siitä puuttuu saranat, joten se on aina nostettava sivuun. Lisäksi kansi jäätyy aina pakkasella ja kompostori on talvella käyttökelvoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443