Kaivatullasi on joku toinen?
Miltä se tuntuu kun
16
1559
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä siitä mitään. Voin rauhassa kuvitella että se rakastaa vain mua. Tuskin vaan koskaan tietää enempää.
- Anonyymi
Melko sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko sairasta
Höpö höpö. Sehän voi olla tottakin että rakastaa mua. Rakastellaan kun sinä kiukuttelet täällä palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Sehän voi olla tottakin että rakastaa mua. Rakastellaan kun sinä kiukuttelet täällä palstoilla.
Naisena esiintyminen ei kyllä luo sellaista turvallisuuden fiilistä mitä toi tarvii.
- Anonyymi
Sä olet todella vastenmielinen
- Anonyymi
Ei miltään. Hänellä oli koko ajan muitakin ja tiesin sen.
- Anonyymi
Helpompi unohtaa ja päästää irti tunteesta.
- Anonyymi
Pahalta tietenkin. Mutta asia olisi vaan hyväksyttävä silloin. Suru olisi surtava pois.
- Anonyymi
😄👍🏻
- Anonyymi
Tosi ärsyttävän muijan saanut. Ei käy kateeksi.
- Anonyymi
Tumma ja tulinen ulkomaalainen kaunotar 💃
- Anonyymi
Älä enemmän ja koe asioita itse. V*ttuako täällä kyselet.
- Anonyymi
Hänellä on useita naisia.
- Anonyymi
Näin on. Puoli vuotta asiaa makusteltuani totean, ettei liene onnellinen heistä yhdenkään kanssa. Mutta mitäpä ne hänen naisensa tai asiansa mulle kuuluu.
- Anonyymi
Kaivattuni varmaan arvostaa että kerrot sen täällä kaikille.
- Anonyymi
Ihan kamalalta😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918355
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968012Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736170- 145393
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585208En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234265Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54010- 384003
- 373809
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..573674