Kaivatullasi on joku toinen?
Miltä se tuntuu kun
16
1536
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä siitä mitään. Voin rauhassa kuvitella että se rakastaa vain mua. Tuskin vaan koskaan tietää enempää.
- Anonyymi
Melko sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko sairasta
Höpö höpö. Sehän voi olla tottakin että rakastaa mua. Rakastellaan kun sinä kiukuttelet täällä palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Sehän voi olla tottakin että rakastaa mua. Rakastellaan kun sinä kiukuttelet täällä palstoilla.
Naisena esiintyminen ei kyllä luo sellaista turvallisuuden fiilistä mitä toi tarvii.
- Anonyymi
Sä olet todella vastenmielinen
- Anonyymi
Ei miltään. Hänellä oli koko ajan muitakin ja tiesin sen.
- Anonyymi
Helpompi unohtaa ja päästää irti tunteesta.
- Anonyymi
Pahalta tietenkin. Mutta asia olisi vaan hyväksyttävä silloin. Suru olisi surtava pois.
- Anonyymi
😄👍🏻
- Anonyymi
Tosi ärsyttävän muijan saanut. Ei käy kateeksi.
- Anonyymi
Tumma ja tulinen ulkomaalainen kaunotar 💃
- Anonyymi
Älä enemmän ja koe asioita itse. V*ttuako täällä kyselet.
- Anonyymi
Hänellä on useita naisia.
- Anonyymi
Näin on. Puoli vuotta asiaa makusteltuani totean, ettei liene onnellinen heistä yhdenkään kanssa. Mutta mitäpä ne hänen naisensa tai asiansa mulle kuuluu.
- Anonyymi
Kaivattuni varmaan arvostaa että kerrot sen täällä kaikille.
- Anonyymi
Ihan kamalalta😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906