Epäilen, että jotkut opettajani tietävät. Edellisen vuoden luokanopettaja tiesi lähes varmasti, mutta ei koskaan tehnyt mitään. Nyt kun menin yläasteelle niin ajattelin että kiinnijääminen on hankalampaa. No ei sitten. Yks opettaja on aika usein samaan aikaan ruokailussa ja se on nähnyt mut monta kertaa syömässä. Käyn siis koulussa ruokailussa rekvisiittana napostelemassa yhden porkkanan/juomassa vettä. Tää opettaja aina välillä tulee syömään mun kanssa ja kerran kysy että eikö kannattas syödä enemmän ja alko kertoo jostain haitoista. Vaikka ei söisikään aina kanssani niin ”tarkistaa” lautaseni ruokailussa vaivihkaa. Se, miksi kuitenkin uskon jääneeni kiinni tapahtui muutama viikko sitten. Hän jakoi luokassa karkkia jostain syystä, mutta mun kohdalla pysähtyi eikä antanutkaan. Hän vain sanoi että ”eikun ainiin, sähän et syökään”. Outoa tässä on se että en ollut kertonut etten syö karkkia. Tän jälkeen opettaja katto mua aika pitkään sellasella vähän tutkivalla katseella ennen kuin käänsi katseen. Sama opettaja on myös luultavasti nähnyt viiltojäljet, ainakin katsonut niihin päin ja kysynyt kerran kun olin vähän verinen yhestä kohtaa. Voiko se tehdä mitään? Muuta kuin laittaa vanhemmilleni viestiä. Tiedän, että sitä hän ei nimittäin tee. Pelkään vaan että kertoo terkkarille tai jotain…
Olenko jäänyt kiinni?
Anonyymi
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3892772Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762209Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121755- 771472
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861465- 1091435
- 271427
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191303- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401226