Touran puhaltaa kylmää apukuskin jalkoihin,miksi?

Anonyymi

Mikä on nyt irti kun selkeä kylmä puhallus apukuskin jalkatilaan ja muualle tulee sitä melkein lämmintä ilmaa jota tdi nyt pystyy tuottamaan. Joku osa irronnut vai mikä ?
Milloin nämä viat loppuu vw autostani..Alkaa tympiä ,kun yhden korjaa kaksi ilmestyy tilalle. Mutta talvi on edessä vielä ja tuo kylmys juttu pitöäis isaada korjattua ja joudun ulkona korjaamaan joten siski kysyn josko joku on töärmännyt samaan ja saan nopeaa korjattua kun ei tarvitse etsiä ja itse keksiä,kiitos.

11

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalijärjellä varustettu tutkisi oman autonsa lämmitysjärjestelmän ja korjaisi vian.
      Ei oikean elämän ongelmat ratkea nettikirjoittelulla.

      • Anonyymi

        En ole normaalilla järjellä sitten varustettu koska ajan vw merkkisellä autolla, tunnustan.
        Ulkona on pakkasta ja terveys ei salli enää kynnyksen päällä makaamista. Ihminen vanhenee ja työssä sattuu vahingoittumisia estäen nuorena tekemäni liikkeet . Siinä pari selostusta alkuun typerykselle sinulle.
        Tämä on foorumi jossa voi esittä idoitaan , kysyä asioita,vastata asioihin ja nythän teen juuri sitä etsin tietoa jos joku muukin on samaan törmännyt ja selvittänyt vian ja ystävälliseti kertoo avun tarpeessa olevalle ohjeen. Helpottaisi kovasti jos suoraan voisi korjata vikaa jota aion itse yrittää korjat hampaat irvessä kiuvusta.
        Oikeaa elämää olen varmuudella elänyt pidempään kuin sinä irvokas kersa. HÄPEÄ!


    • Anonyymi

      Aivan vaan mielenkiinosta kysyn. Onko sulla vaimoa tai muuten naista elämässäsi?
      Jos on niin olisi mielenkiintoista kuulla miten selität naisellesi sen että kun auton apukuskin (vaimon) jalkoihin puhalktaa aina kylmää ilmaa niin ainoa asia mitä sinä kykenet tekemäänasian korjaamiseksi on istua tietokoneella ja itkeä siitä netissä.
      Ei kuulosta kovin hyvältä konseptilta hankkia miespisteitä naiseltaan.

      • Anonyymi

        "Aivan vaan mielenkiinosta kysyn. Onko sulla vaimoa tai muuten naista elämässäsi?
        Jos on niin olisi mielenkiintoista kuulla miten selität naisellesi sen että kun auton apukuskin (vaimon) jalkoihin puhalktaa aina kylmää ilmaa niin ainoa asia mitä sinä kykenet tekemäänasian korjaamiseksi on istua tietokoneella ja itkeä siitä netissä.
        Ei kuulosta kovin hyvältä konseptilta hankkia miespisteitä naiseltaan."

        Kuule äpärä , yhden vaimon olen hautaan saattanut ja se on edelleen kova paikka. Uusi vaimo on myös leski mutta emme halunneet elää yksin loppuelämää.

        Kasva äpärä aikuiseksi! Netissä on myös ihan oikeita työssä käyviä ihmisiä . Et varmaan edes tajua miten paljon loukkaat ihmisiä kirjoituksessasi.


      • Anonyymi

        "Mutta talvi on edessä vielä ja tuo kylmys juttu pitöäis isaada korjattua ja joudun ulkona korjaamaan joten siski kysyn josko joku on töärmännyt samaan ja saan nopeaa korjattua kun ei tarvitse etsiä ja itse keksiä,kiitos."

        Et sitten edes ymmärrä kirjoitusta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan vaan mielenkiinosta kysyn. Onko sulla vaimoa tai muuten naista elämässäsi?
        Jos on niin olisi mielenkiintoista kuulla miten selität naisellesi sen että kun auton apukuskin (vaimon) jalkoihin puhalktaa aina kylmää ilmaa niin ainoa asia mitä sinä kykenet tekemäänasian korjaamiseksi on istua tietokoneella ja itkeä siitä netissä.
        Ei kuulosta kovin hyvältä konseptilta hankkia miespisteitä naiseltaan."

        Kuule äpärä , yhden vaimon olen hautaan saattanut ja se on edelleen kova paikka. Uusi vaimo on myös leski mutta emme halunneet elää yksin loppuelämää.

        Kasva äpärä aikuiseksi! Netissä on myös ihan oikeita työssä käyviä ihmisiä . Et varmaan edes tajua miten paljon loukkaat ihmisiä kirjoituksessasi.

        Olisi luullut että tuolla elämänkokemuksella olisi jo valjennut että tällä palstalla on aivan turha kysyä neuvoa. Täysin ajanhukkaa jos oikeasti haluaa ratkaista jonkun ongelman.

        Se on sitten eri juttu jos motiivina on lievittää tylsyyttään höpisemällä tyhjänpäiväisyyksiä netissä.


    • Anonyymi

      laitappa googleen = VW kylmyys

      se on VWskodaudi ominaisuus

    • Anonyymi

      ossss on palannut eloon ja Touranin elämäkin jatkuu, vaikka se on ehkä vikasin ja huonoiten hoidettu kolaroitu auto ikinä.
      Hän on lahja tälle yhteisölle.

    • Anonyymi

      Tuliseinä ruostunut puhki ja ajoviima tulee vaimoparan syliin.

    • Anonyymi

      Ja vika on korjattu! Naapurin mies löi 4000€ käteen riihikuivaa ja möin 3 autoni ! Timpurin hommia tekee eikä autossa muita kuljeta joten mainitsemani vika ei merkinnyt mitään ja arveli sen olevan raitisilma suodattimen kannen olevan raollaan,voi olla mutta vika poistu pihamaaltani.

    • Anonyymi

      Täällä sama vika ja taitaa olla jonkin ilmalukun sulku mekanismi rikki,ei sulje tms. Kylmäputkia näkyy ainakin 5 js purkaa pitäisi kojelautaa. On näissä VAG autoissa paljon ”ominaisuuksia”
      Ompa tuossa yllä ilkeitä vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe