HIM

HIMFAN

Keskustellaan HIMI:n historiasta. Siitä on aina niin mukava keskustella :) Siis niiltä ajoilt kun oli kappalein: The phantom gate, borellus, serpent ride, stigmata diaboli.

13

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIM_FOREVER

Mitä haluaisin näistä keskustella?

• HIM_FOREVER

Mitä HALUAISIT näistä keskustella?

• hahha!
        HIM_FOREVER kirjoitti:

tajusit varmaan..

• HIMFAN
        HIM_FOREVER kirjoitti:

No jotain minkälainen bändi oli, kappaleist. Niin että NOISTA haluaisin keskustella.

• For You

Mitä niistä?

• HIMFAN

Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P

• For You
        HIMFAN kirjoitti:

Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P

Mitä siitä haluat puhua?
        Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :)

• ...
        For You kirjoitti:

Mitä siitä haluat puhua?
        Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :)

Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!

• For You
        ... kirjoitti:

Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!

Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...

• himvalo
        ... kirjoitti:

Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!

• himfan777
        himvalo kirjoitti:

Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!

Mulla on synniin viemää ja oon sama henkilö mikä on toi HIMFAN
        vaihdoin vaan nimeni!

• himfan777
        For You kirjoitti:

Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...

The phantom gatea ei saa mistään levyltä.

• rock

No mitäs siitä keskusteltaisiin? No, noihin aikoina ryypättiin Villen kanssa ja hän sai olla harvinaisen rauhassa baareissa. Nykyään häntä näkee harvoin ja silloinkin usein piiritettynä.

Voi niitä aikoija kun ei ollut bändi tunnettu ja soittivat pojat jokaisessa Helsingin räkälässä palkkana muutama tuoppi kaljaa. Nostalgiaa...

( Kiva tietenkin, että jätkät ovat menestyneet maailmalla)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe