HIM

HIMFAN

Keskustellaan HIMI:n historiasta. Siitä on aina niin mukava keskustella :) Siis niiltä ajoilt kun oli kappalein: The phantom gate, borellus, serpent ride, stigmata diaboli.

13

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIM_FOREVER

      Mitä haluaisin näistä keskustella?

      • HIM_FOREVER

        Mitä HALUAISIT näistä keskustella?


      • hahha!
        HIM_FOREVER kirjoitti:

        Mitä HALUAISIT näistä keskustella?

        tajusit varmaan..


      • HIMFAN
        HIM_FOREVER kirjoitti:

        Mitä HALUAISIT näistä keskustella?

        No jotain minkälainen bändi oli, kappaleist. Niin että NOISTA haluaisin keskustella.


    • For You

      Mitä niistä?

      • HIMFAN

        Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P


      • For You
        HIMFAN kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P

        Mitä siitä haluat puhua?
        Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :)


      • ...
        For You kirjoitti:

        Mitä siitä haluat puhua?
        Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :)

        Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!


      • For You
        ... kirjoitti:

        Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!

        Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...


      • himvalo
        ... kirjoitti:

        Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!

        Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!


      • himfan777
        himvalo kirjoitti:

        Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!

        Mulla on synniin viemää ja oon sama henkilö mikä on toi HIMFAN
        vaihdoin vaan nimeni!


      • himfan777
        For You kirjoitti:

        Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...

        The phantom gatea ei saa mistään levyltä.


    • rock

      No mitäs siitä keskusteltaisiin? No, noihin aikoina ryypättiin Villen kanssa ja hän sai olla harvinaisen rauhassa baareissa. Nykyään häntä näkee harvoin ja silloinkin usein piiritettynä.

      Voi niitä aikoija kun ei ollut bändi tunnettu ja soittivat pojat jokaisessa Helsingin räkälässä palkkana muutama tuoppi kaljaa. Nostalgiaa...

      ( Kiva tietenkin, että jätkät ovat menestyneet maailmalla)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe