Keskustellaan HIMI:n historiasta. Siitä on aina niin mukava keskustella :) Siis niiltä ajoilt kun oli kappalein: The phantom gate, borellus, serpent ride, stigmata diaboli.
HIM
13
1394
Vastaukset
- HIM_FOREVER
Mitä haluaisin näistä keskustella?
- HIM_FOREVER
Mitä HALUAISIT näistä keskustella?
- hahha!
HIM_FOREVER kirjoitti:
tajusit varmaan..
- HIMFAN
HIM_FOREVER kirjoitti:
No jotain minkälainen bändi oli, kappaleist. Niin että NOISTA haluaisin keskustella.
- For You
Mitä niistä?
- HIMFAN
Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P
- For You
HIMFAN kirjoitti:
Mitä tarkoitat?? Haluan puhua HIM:in historiasta :P
Mitä siitä haluat puhua?
Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :) - ...
For You kirjoitti:
Mitä siitä haluat puhua?
Minusta ainakin nuo luettelemasi kappaleet ovat hyviä :)Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!
- For You
... kirjoitti:
Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!
Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...
- himvalo
... kirjoitti:
Siis mistä tarkalleen vois löytää noi sun luettelemat biisit! mä haluun tietää! en oo laiska,siis tää ei oo sitä et en ite jaksais ettii tietoo, en vaan löydä! Mun on pakko saada tietää mistä ne löytyy! auttakaa plis,oon epätoivoinen!!!
Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!
- himfan777
himvalo kirjoitti:
Hanki itsellesi HIM:n Synnin viemää -teos, niin siitä teoksesta saat kyllä tarvitsemasi tiedot ja on muutenkin hauskaa luettavaa!!
Mulla on synniin viemää ja oon sama henkilö mikä on toi HIMFAN
vaihdoin vaan nimeni! - himfan777
For You kirjoitti:
Noita kappaleita tuskin saa mistään, koska levyä 666 Ways To Love ei myydä enään, ainakaan halvalla. Hinta yleensä jotain 200 euroa...
The phantom gatea ei saa mistään levyltä.
- rock
No mitäs siitä keskusteltaisiin? No, noihin aikoina ryypättiin Villen kanssa ja hän sai olla harvinaisen rauhassa baareissa. Nykyään häntä näkee harvoin ja silloinkin usein piiritettynä.
Voi niitä aikoija kun ei ollut bändi tunnettu ja soittivat pojat jokaisessa Helsingin räkälässä palkkana muutama tuoppi kaljaa. Nostalgiaa...
( Kiva tietenkin, että jätkät ovat menestyneet maailmalla)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019