Kissan hävitys

Anonyymi

Hei, saako tuollaisen kissanraadon nakata polttokelpoisen jätteiden joukkoon, useammankin? Meilläpäin kissapopulaatio on riistäytynyt käsistä ja ongelmaksi on nyt muodostunut raatojen suuri määrä pyydystettäessä. Routamaahan paha kaivaa lapiolla isoa monttua.

14

1432

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ota yhteys eläinsuojeliohin. he tulevat ja pyydystävät kissat ja vievät ne mennessään, ihan ilmaiseksi

• Anonyymi

Sinnehän ne menevä vanhat kinkunjämätkin joulun jälkeen. Miksi ei sitten kissanraadot.

• Anonyymi

Margariinitehtaalle kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Margariinitehtaalle kelpaa.

Ja karhut sun muut tulevat pihaa tonkimaan.

• Anonyymi

Tule meidän saunan taakse kenellekään ilmoittamatta niin hoidan päässäsi olevan ongelman pois päiväjärjestyksestä.

• Anonyymi

Uhkauksesi ilmoitettu Poliisiviranomaiselle, tiedoksi.

• Anonyymi

Meilläpäin pistetty katiskaan kalojen syötiksi, tulee mureat haukipullat kun joulun alla nakkaa järveen kolomeksi vuorokaudeksi, edellyttäen että ei ole järvi viellä jäässä.

• Anonyymi

Jop. Ei sittenkään vielä saunan taakse.

• Anonyymi

Muista luetuttaa sirut raadoista niin saadaan valtiolle muhkeesti sakkorahaa kissansa heitteille jättäneiltä eläinsuojelua varten lisää.

• Anonyymi

Sekajätteeseen siellä ne palaa hyvin.

• Anonyymi

Naapurissa vikaa, onko niin tyhjä taskuja ettei eläinlääkärille onnistu kissoja käyttämään kastraatiossa/sterilisaatiossa.

• Anonyymi

Voimalaitoksessa porisee kaikki tuhkaksi ja samalla tullee energiaa, valtakuntaan!!👩‍🚒👩‍🚒

• Anonyymi

Sterilisaatio/kastraatio oikein, eikä vieraita kissoja saa syöttää, koska niitä alkaa kerääntymään samoille ruoka apajille ja alkavat lisääntymään keskenään. Oikea teko on soittaa ja pyytää apua loukuttamaan kissat, jotta pääsevät uusiin koteihin tai ikävässä tapauksissa eutanasiaan.

• Anonyymi

Minä kiikutin pulunraadon biojätteeseen. Ei yksi riitä margariinitehtaaseenkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      773
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      743
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      740
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      441
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe