Ihanan luminen maisema :)

Nyt on meillä Kokkolassa mukavasti lunta :)

Pääsee hiihtämään, jotka siitä tykkäävät, tai luistelemaan, jos vaan pysyy pystyssä. Minä en ole luistellut sitten lapsuuden. Kyllä taatusti makaisin jäällä ketarat levällään, jos sinne menisin :{

Kohta putkahtaa uusi vuosikin meille elettäväksi. Toivotaan, että se on kaikin tavoin parempi tietyissä asioissa, kuin tämä vuosi.
Nyt on kuulemma vatsatauteja ja flunssapöpöjä liikkeellä, joten olkaa varovaisia.

Onko teillä suunnitelmia uudenvuoden viettoon? Raketteja? 💥💫

Edellinen aloitukseni oli jostain syystä poistettu. En ymmärrä syytä, koska se oli ihan vaan tuollaista mukavaa, huumoriperäistä jutustelua. Ja oli kiva, kun muutkin rekatut kävi täällä vanhaa palstaprutkua tervehtimässä. Laitoin oikealle taholle kyllä kyselyn, mutta ilmoitin, ettei sitä tarvitse palauttaa. Kyseenalaistin samalla tietyt ilmikset.

118

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai immeiset vaan rötkötä sohvalla suklaa/ kinkkuähkyssä?? :))

      Makeeta on kyllä tullu mässättyä enemmän kuin laki sallii :{

      • Nautin ruoasta ja limsasta ja ulkoilen


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Nautin ruoasta ja limsasta ja ulkoilen

        Nyt onkin todella mukavat ulkoilusäät :)
        Ei ole liian kylmä, mutta ei plussallakaan.
        Voi, ku olis pysyny näin, mutta vähän jo vihjasivat pakkasen kiristymisestä :(


      • No mä oon ollut pelaamassa skidin kaa lätkää ku Stadin kundi lähti messiin tsiigaileen landee :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon ollut pelaamassa skidin kaa lätkää ku Stadin kundi lähti messiin tsiigaileen landee :)

        Kiva homma. Teillä oli varmasti mukavaa :)


      • Skidi heitti laatat ku ahnehti liikaa nakkei :( Funtsittiin tossa et oisko kuiteskin tuonut muassaan Stadin pöpöi ku tuumaili just et skippaa autorataskaban ja painuu petiin :(


      • artagnan kirjoitti:

        Skidi heitti laatat ku ahnehti liikaa nakkei :( Funtsittiin tossa et oisko kuiteskin tuonut muassaan Stadin pöpöi ku tuumaili just et skippaa autorataskaban ja painuu petiin :(

        Voi ei :((
        Toivotaan nyt, että on jo aamulla kunnossa.
        Harmi, että teidän yhteinen aika menee toisella kipeenä :(

        Noita pöpöjä on kyl liikkeellä, mut toivottavasti ei mitään semmosta.


    • Anonyymi

      Niin on olet täysin oikeassa aivan ihastuttava ilma ulkoilla,olimme roskarukalla laskettelemassa mutta eihän nämä nykyajan muovista valmistetut kertakäyttö liukurit kesta yhtään mitään,joskus ollaan nähty sellainen iso ilmatäytteinen rengas mutta sellainenn varnmaan kallis?

      • Anonyymi

        Monivuotinen ongelma sulla!
        Voimia.


      • Mikä pointti tuos on, ku sama viesti putkahtaa esiin aina silloin tällöin?
        Vähän ku päivä murmelina...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä pointti tuos on, ku sama viesti putkahtaa esiin aina silloin tällöin?
        Vähän ku päivä murmelina...

        Onhan totta että niistä liukureista tulee paljon muoviroskaa kun ne hajoavat ympäristöön,sen takia olisikin enemmän kuin suotavaa ettei niitä ostettaisi eikä annettaisi rahaa kapitalistisile kauppiaille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan totta että niistä liukureista tulee paljon muoviroskaa kun ne hajoavat ympäristöön,sen takia olisikin enemmän kuin suotavaa ettei niitä ostettaisi eikä annettaisi rahaa kapitalistisile kauppiaille

        No se on kyllä totta, että muoviroskaa niistä aikanaan tulee.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No se on kyllä totta, että muoviroskaa niistä aikanaan tulee.

        Asiasta pitää tehdä ilmoitus Pohjanmaan poliisille ne tutkii ja ottaa syylliset kiinni ja vie pudkaan voivat tehdä ohessa muutakin


    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan kokoomuskansanedustaja, nainen :" on se kumma, että vaikka metsurit saavat työskennellä kauniissa, lumisessa metsässä, kehtaavat pyytää vielä palkkaa siitä"

      • Onko oikeasti sanonut noin??


    • Täällä Treella on myös kunnolla lunta.

      En osta raketteja uudeksi vuodeksi, ollaan vaan kotosalla ja syödään jotain herkkuja.

      Flunssa ei anna periksi..

      • Nyt on varmasti koko maassa lunta...?

        Monet varmasti tykkää noista raketeista, mut mun mielestä ne on rahanhukkaa.

        Onko se sun flunssa yhtään parempi?
        Joskus on nuoki pöpöt sitkeitä, varsinkin sitten se yskä :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on varmasti koko maassa lunta...?

        Monet varmasti tykkää noista raketeista, mut mun mielestä ne on rahanhukkaa.

        Onko se sun flunssa yhtään parempi?
        Joskus on nuoki pöpöt sitkeitä, varsinkin sitten se yskä :(

        No samoilla oireilla mennään, Ventti/kipeä olo ja eilen illalla taas oli paha yskän kohtaus, laattaa lensi...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No samoilla oireilla mennään, Ventti/kipeä olo ja eilen illalla taas oli paha yskän kohtaus, laattaa lensi...

        Joskus ku yskänpuuskan mukana ykä tulee, nii se alkaa pikkuhiljaa parantumaa. Se ykä poistaa enimmät sieltä rööreistä pois.
        Käytätkö mitää flunssalääkkeitä? Oon todennu tuon Burana-C:n hyväks, jos on vilustunu.


      • Harmi että oot flunssassa


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No samoilla oireilla mennään, Ventti/kipeä olo ja eilen illalla taas oli paha yskän kohtaus, laattaa lensi...

        Miten olisi, jos kävisit koronatestissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi, jos kävisit koronatestissä?

        Olen ottanut testin, ei ollut koronaa.


      • En kyllä osaa sanoa.. Sellaista nesteen oloista oli.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Harmi että oot flunssassa

        Niinpä, edelleen olen kipeänä kotona...


      • Äly hoi, älä jätä!
        Kukaan kirjottanu, että ykä keuhkoputkista tulis!

        Kun ihminen yökkii ykää, niin kyllä sieltä keuhkoputkista lähtee samalla tavara irtoamaan. Aika monellakin ihmisellä on kovassa räkäflunssassa tarvetta ykätä, kun limaa on liikaa. Lapset varsinkin oksentaa aika herkästi limaisessa flunssassa!

        Ihmiset voivat puhua ihan kokemuksesta ilman lääkäreitä. Se ei ole mitään lääketieteeseen sekaantumista.

        Et taida itse edes nenääs niistää ilman, että lääkäri käskee.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No samoilla oireilla mennään, Ventti/kipeä olo ja eilen illalla taas oli paha yskän kohtaus, laattaa lensi...

        Tota noin... Oisko toi jokin flunssan jälkitauti? Keuhkoputkentulehdus? Mä en näistä niin tiedä mut mutsi ja systeri on hoitsui ja heidän kaa jutskataan monesti kaiken maailman keisseistä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä, edelleen olen kipeänä kotona...

        Paranemisii kuiteski Artsi-sedältä :)


      • artagnan kirjoitti:

        Paranemisii kuiteski Artsi-sedältä :)

        Kiitos!


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Oisko toi jokin flunssan jälkitauti? Keuhkoputkentulehdus? Mä en näistä niin tiedä mut mutsi ja systeri on hoitsui ja heidän kaa jutskataan monesti kaiken maailman keisseistä.

        En osaa kyllä sanoa,.


    • Anonyymi

      Ois ihkua nähdä tinttu jäällä ketarat levällään. Muutenki asiallinen kirjoittaja, toisin ku tuo yks tyhjän nauraja.

      • Anonyymi

        Onhan se asiallista haukkua ja mollata muita ihmisiä. Sitten uhriutumista ei saa unohtaa.


      • Kiitos kohteliaisuudesta :)

        Tiedätkö, mun ajatus oli kyllä se, että kintut pystyssä siellä jäällä, eikä levällään :))))
        Meinasin oikoa, mut se jäi sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se asiallista haukkua ja mollata muita ihmisiä. Sitten uhriutumista ei saa unohtaa.

        Vihreä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se asiallista haukkua ja mollata muita ihmisiä. Sitten uhriutumista ei saa unohtaa.

        Onhan se asiallista jankuttaa häiriöksi asti täällä, menes ulos luomaan lunta ja rauhoitu..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan se asiallista jankuttaa häiriöksi asti täällä, menes ulos luomaan lunta ja rauhoitu..

        :)))))


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan se asiallista jankuttaa häiriöksi asti täällä, menes ulos luomaan lunta ja rauhoitu..

        Soitin asianajajalle ja kysyin miten prosessi etenee. Hiljaa hyvä tulee. Poliisi tutkii ensin kiireelliset rikosilmoitukset ja sitten muut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitin asianajajalle ja kysyin miten prosessi etenee. Hiljaa hyvä tulee. Poliisi tutkii ensin kiireelliset rikosilmoitukset ja sitten muut.

        Täällä ei ole esiintynyt ketään omalla nimellä!

        Ja oikeasti mitä ihmiset pitävät sinun käytöksestä aspa? Otit herneen nenään kun joku ei vastaa kuten halusit. Sitten roikut kuin peffakärpänen täällä häiriöksi asti..

        Halusit anteeksi pyynnön, sen sait, ei riittänyt. Jatkat vaan täällä oloa, häiritset.. Oikeasti, ei ole tervettä käyttäytymisesi..

        Tee tämä uuden vuoden päätös: En tulee enää tänne, jos tulet, niin et enää sekaannu meidän rekattujen ketjuun! Kiitos!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Täällä ei ole esiintynyt ketään omalla nimellä!

        Ja oikeasti mitä ihmiset pitävät sinun käytöksestä aspa? Otit herneen nenään kun joku ei vastaa kuten halusit. Sitten roikut kuin peffakärpänen täällä häiriöksi asti..

        Halusit anteeksi pyynnön, sen sait, ei riittänyt. Jatkat vaan täällä oloa, häiritset.. Oikeasti, ei ole tervettä käyttäytymisesi..

        Tee tämä uuden vuoden päätös: En tulee enää tänne, jos tulet, niin et enää sekaannu meidän rekattujen ketjuun! Kiitos!

        Älä Kittie välitä tuon uhkailuista. Jokainen järkevä tajuaa, ettei tuolla mitään lakimiestä ole tai juttua vireillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitin asianajajalle ja kysyin miten prosessi etenee. Hiljaa hyvä tulee. Poliisi tutkii ensin kiireelliset rikosilmoitukset ja sitten muut.

        Ai et on tippunut keissi mappi ööhön :) Sä kuules kerkeet pahastuu viel moneen otteeseen :D


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä Kittie välitä tuon uhkailuista. Jokainen järkevä tajuaa, ettei tuolla mitään lakimiestä ole tai juttua vireillä.

        Ei ole uhkailua jos kertoo miten asiat on.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Ai et on tippunut keissi mappi ööhön :) Sä kuules kerkeet pahastuu viel moneen otteeseen :D

        Siellä se odottaa tutkintaan pääsyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uhkailua jos kertoo miten asiat on.

        Vaa unissas...


    • Luin juttua parista julkkiksesta, joilla on tatuointeja. Hämmästelen kyllä suuresti monien mielipiteitä, kun oli kyse tatuoiduista ihmisistä.

      Tatuoinnit ei välttämättä miellytä kaikkia, mutta miksi sen takia kirjoittaa ihmisistä rumasti, jos ovat tuollaisia ottaneet?

      Ei minullakaan ole yhtään, mutta ei mua vois mitenkää haitata, jos muilla on. Miks pitäis kiinnostaa mitä muiden iholla on??
      Miks ihmeessä jonku vieraan ihmisen tatuointi aiheuttaa niin kauhean reaktion, että alkavat jo ihmisiä haukkumaan vajavaisiks ja muilla rumilla nimityksillä.
      En vaan ymmärrä...

      • Anonyymi

        Sanoppa muuta..


      • Anonyymi

        No kyllä nainen on tatuoituna halvan pubiruusun näköinen, näin on vaan näreet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä nainen on tatuoituna halvan pubiruusun näköinen, näin on vaan näreet!

        Tsekatkaapa aikanne kuluksi natalia salmela, siinä on nainen kuin pala tapettia, tatuoitu naamaa myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä nainen on tatuoituna halvan pubiruusun näköinen, näin on vaan näreet!

        Tatuoitua muikkelia p. Ane. E paremman puutteessa silmät kiinni, ei ole vaimo-ainesta kummiskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä nainen on tatuoituna halvan pubiruusun näköinen, näin on vaan näreet!

        No minä en kyllä näe ihmistä halvana, vaikka tatskoja onkin.
        Ei muutenkaan kannata ihmisiä arvioida ulkonäön mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsekatkaapa aikanne kuluksi natalia salmela, siinä on nainen kuin pala tapettia, tatuoitu naamaa myöten.

        Tuon kaulan tatuoiminen kyllä varmaan sattuu :{

        Minusta tatuoinnit on nättejä, kun niitä on kohtuullisesti. Joskus sellainen erivärinen sekamelska näyttää vähän "likaiselta".
        Toisaalta se ihminen itse tietää jokaisen merkkinsä tarinan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tatuoitua muikkelia p. Ane. E paremman puutteessa silmät kiinni, ei ole vaimo-ainesta kummiskaan.

        Siis tatuointi tekee ihmisestä kelpaamattoman...

        Eihän sitä tiedä, kuinka ihana ihminen se muuten on.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis tatuointi tekee ihmisestä kelpaamattoman...

        Eihän sitä tiedä, kuinka ihana ihminen se muuten on.

        Tekee, tekee! Jotain on karannut päänupissa radaltaan jos pitää töhrätä ihonsa pilalle.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuon kaulan tatuoiminen kyllä varmaan sattuu :{

        Minusta tatuoinnit on nättejä, kun niitä on kohtuullisesti. Joskus sellainen erivärinen sekamelska näyttää vähän "likaiselta".
        Toisaalta se ihminen itse tietää jokaisen merkkinsä tarinan :)

        Niitäkin löytyy jotka ovat vaan sotkeneet kroppaansa sotkemisen ilosta, kokokäsivarsitatuoinnit tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekee, tekee! Jotain on karannut päänupissa radaltaan jos pitää töhrätä ihonsa pilalle.

        No minä en kyllä tekis tuollasia päätelmiä yksien tatuointien takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkin löytyy jotka ovat vaan sotkeneet kroppaansa sotkemisen ilosta, kokokäsivarsitatuoinnit tms.

        Tunnen ihmisiä, joilla on tatuointeja. Kyllä ne otetaan yleensä pitkän harkinnan jälkeen ja tarkkaan suunniteltuna.

        Ei ole mitään halpaa lystiä.


      • No en mäkään tatskoista lämpene mut kukin tyylillään :)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mäkään tatskoista lämpene mut kukin tyylillään :)

        Nii, sitä ajoinki takaa, että miksi ketään vaivaa mitä kukin ihollaan tai kropalleen muutoin tekee.
        Jokainen eläköö tyylillään, pääasia että on itse tyytyväinen :)


    • Teettekös uuden vuoden lupauksia?

      • En yleensä. Nyt voisin tehdä sellaisen lupauksen, että olen samanlainen ku ennenkin.

        Tuon lupauksen voi tehdä, kun se taatusti toteutuu ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En yleensä. Nyt voisin tehdä sellaisen lupauksen, että olen samanlainen ku ennenkin.

        Tuon lupauksen voi tehdä, kun se taatusti toteutuu ;))

        No tuo kuulostaa hyvältä. En itsekään keksi nyt mitään uuden vuoden lupauksia.


      • Mä viel funtsin noita lupauksii ;)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No tuo kuulostaa hyvältä. En itsekään keksi nyt mitään uuden vuoden lupauksia.

        Tee niinku minä, että lupaat sellasta itsestään selvää ;)


      • Mun uudenvuodenlupaus voisi olla sellainen, että mikäli korona hellittää, matkustan VIIMEINKIN käymään mun synnyinseudulle... (◕‿◕✿)


      • En tee


    • Kyl jengi juhlii ku vuosi vaihtuu :) Ammutaan rakettei ja pidetään hauskaa ku on nii ankee koronavuosi takana.

      • Niin sitä pitää! Olkaa vaan varovaisia niitte paukkujen kaa, että on simmut ja kädet tallessa vielä huomennakin :)


    • Mä toivotan kaikille ihanille ihmisille HYVÄÄ ALKAVAA UUTTA VUOTTA 2022! 💥💫💥💫💥💫

      Toivotaan, että uusi vuosi on meille ja meidän läheisille turvallinen ja hyvä vuosi! ❤❤❤❤

      • Kiitos!! ❤


      • ♡✩°。⋆゚✧♡ Onnellista Uutta Vuotta ihan jokaiselle!!! ♡✩°。⋆゚✧♡


      • Teil iltiksessä testin, että kuka olis hyvä uudenvuoden avec...

        Hah, tuli Arttu Wiskari. Ei muutes yhtään hullumpi tyyppi :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        ♡✩°。⋆゚✧♡ Onnellista Uutta Vuotta ihan jokaiselle!!! ♡✩°。⋆゚✧♡

        Kiitos Ariel!! 😊


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        ♡✩°。⋆゚✧♡ Onnellista Uutta Vuotta ihan jokaiselle!!! ♡✩°。⋆゚✧♡

        Ollos tervehditty sinä neito kassarapäinen!

        Palstan kuningattaren uskollinen alamainen


      • Hyvää uutta vuotta kaikille!

        Nauttikaa ku pimeys vähenee ja kohti kesää mennään


      • Oikein mageeta uutta vuotta -22 Artsi-sedältä vai toivotinkos mä jo? Nää ilotulitteet tosta Arielilta :)°。⋆゚✧ °。⋆゚✧ °。⋆゚


      • artagnan kirjoitti:

        Oikein mageeta uutta vuotta -22 Artsi-sedältä vai toivotinkos mä jo? Nää ilotulitteet tosta Arielilta :)°。⋆゚✧ °。⋆゚✧ °。⋆゚

        En mä muista, mut passaahan tuota toivotella vaikka useammastikkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollos tervehditty sinä neito kassarapäinen!

        Palstan kuningattaren uskollinen alamainen

        Kassarapäinen? Mikä se on? Kassara = vesuri?


    • Opin muuten luistelemaan jo kaksivuotiaana mun kummisedän opastuksella, sillä hän osasi kaikki mahdolliset temput tehtyään elämäntyönsä sirkuksessa. Mulla on jäänyt mieleen, miten hän komensi mua aina sanomalla, että "инициатива" eli "oma-aloitteisuus", kun jäin kaaduttuani jäälle makaamaan ja odotin hänen nostavan minut takaisin jaloilleni... (◠‿◠✿)

      • No tuo neuvo on hyvä moneenkin asiaan, joten hyvän ohjeen antoi kummisetäsi :)

        Luisteletko vielä nykyäänkin? Jos, niin olet varmasti jo taitava. Niinku alotuksessa kerroinkin, niin minä en ole pistäny luistimia jalkaan vuosiin :)


      • Ariel-the-Wondergirl
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tuo neuvo on hyvä moneenkin asiaan, joten hyvän ohjeen antoi kummisetäsi :)

        Luisteletko vielä nykyäänkin? Jos, niin olet varmasti jo taitava. Niinku alotuksessa kerroinkin, niin minä en ole pistäny luistimia jalkaan vuosiin :)

        Siis joo... Luistelen edelleen, mutten enää mitenkään tavoitteellisesti. Olen siihen puuhaan jo liian vanha. Hänen sanansa kaikuvat muuten mun korvissa aina, kun mun tekisi mieli turvautua jonkun toisen apuun sen sijaan, että yrittäisin itse... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis joo... Luistelen edelleen, mutten enää mitenkään tavoitteellisesti. Olen siihen puuhaan jo liian vanha. Hänen sanansa kaikuvat muuten mun korvissa aina, kun mun tekisi mieli turvautua jonkun toisen apuun sen sijaan, että yrittäisin itse... (◕‿◕✿)

        No ohje siis jäi isoksi elämänohjeeksi sulle kummisedältäsi...

        On jotenkin niin upeeta, että jonkin ihmisen sanat voi jäädä liki loppuelämäks kulkemaan mukana. Ja kuinka paljon siitä on elämänvarrella hyötyä.
        Ei siis mennyt kummisetäsi sanat hukkaan 💞


    • Anonyymi

      Vallan mainiota uutta vuotta palstan kuningattarelle & muille alamaisille!

      Uskollinen alamaisesi

      • Kiitos kiitos alamainen 😊
        Jatka samaan malliin ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos kiitos alamainen 😊
        Jatka samaan malliin ;)

        Nöyränä uuteen vuoteen, sitä se vaimokin tuumi kun patisti alamaisen ulos tamppaamaan mattoja.

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyränä uuteen vuoteen, sitä se vaimokin tuumi kun patisti alamaisen ulos tamppaamaan mattoja.

        Uskollinen alamaisesi

        Hah, heti iski mielikuva vaimosta, joka kaulin kädessä tiukkana tuijottaa, että pieninkin pölypallero saa piiskalla kyytiä ;))

        Ajattele positiivisesti...
        Joko sinä tamppaat mattoja tai vaimo tamppaa sua sillä vehkeellä :)))


    • Kulunut vuosi on ollut mulle yksi elämäni parhaimpia, olen saanut jakaa sen hyvin läheisesti rakkaan Arielini seurassa. Tulevalta vuodelta en osaa oikeastaan muuta toivoa kuin sen että tämä ihana nainen jakaa myös sen kanssani...♡♡♡♡♡♡

      Hyvää uutta vuotta palstan porukalle, varsinkin Tintulle, Kittielle ja Artsille. Olette sisukkaasti pitäneet juttua yllä piittaamatta kaiken maailman häiriköistä, jatkakaa samaan malliin:)

      • Kiitos Tonttu! :)

        Mä oon tosi iloinen, että sun mennyt vuosi oli onnellinen. Ja uskon vakaasti, että sama meno jatkuu :)

        Kyllä me varmasti jatketaan juttua täällä, jos vaan henki pihisee.
        Meitähän ei hetkauta perskärpäset, jotka täällä kitisee perässä :))


      • Siis onko tämä "herrasmies" oikeasti ehdokkaana jossain vaaleissa????

        Jos on niin puolueen jonka nimissä hän on, tulisi miettiä ainakin kaksi kertaa minkä tason älyn jättiläisiä listoilleen ottavat...


      • Anonyymi

        Rikosilmoitus tehty. Aspa ei taida olla ainut joka niitä tekee... hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikosilmoitus tehty. Aspa ei taida olla ainut joka niitä tekee... hah hah haaa!!!...

        Naurunalaiseksi itsenne teette, kun täällä jatkuvasti hoette tuota rikosilmoitusasiaa.

        Pysykää pois minun aloituksistani, nii ei tartte loukkaantua. Kukaan kun ei pakota avaamaan mun juttuja, saati vastaamaan.
        Tuliko selväks?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos Tonttu! :)

        Mä oon tosi iloinen, että sun mennyt vuosi oli onnellinen. Ja uskon vakaasti, että sama meno jatkuu :)

        Kyllä me varmasti jatketaan juttua täällä, jos vaan henki pihisee.
        Meitähän ei hetkauta perskärpäset, jotka täällä kitisee perässä :))

        Siis tuo söpö ja ihana partanaama on kaikin tavoin mun unelmien mies potenssiin tsiljardi... ♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis tuo söpö ja ihana partanaama on kaikin tavoin mun unelmien mies potenssiin tsiljardi... ♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡

        Ihan samoin voin sanoa susta hupsu tyttöni....♡♡♡

        Paitsi että sulla ei onnekseni ole partaa ja tuo potenssi mun suunnalta on tsiljardi 1...;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis tuo söpö ja ihana partanaama on kaikin tavoin mun unelmien mies potenssiin tsiljardi... ♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡

        No ei ole kyllä tontulla pelkoa, etteikö tämäkin vuosi menisi yhtä rakastuneena ja onnellisesti ku edellisvuosikin ;))

        Täällähän on sydämet lennelly ihan hurjana :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Naurunalaiseksi itsenne teette, kun täällä jatkuvasti hoette tuota rikosilmoitusasiaa.

        Pysykää pois minun aloituksistani, nii ei tartte loukkaantua. Kukaan kun ei pakota avaamaan mun juttuja, saati vastaamaan.
        Tuliko selväks?

        Toi homma on jo kipeetä :D


      • artagnan kirjoitti:

        Toi homma on jo kipeetä :D

        On se.
        En vaan ymmärrä, että tullaan tieten tahtoen toisen aloitukseen vinkumaan, ja sitten kun saa takaisin, niin uhkaillaan ties millä.
        Ymmärtäisin jotenkin enemmän, jos vaikkapa käytäisiin heidän aloituksissaan häiritsemässä, mutta kun ei häiritä heidän juttujaan mitenkään.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        On se.
        En vaan ymmärrä, että tullaan tieten tahtoen toisen aloitukseen vinkumaan, ja sitten kun saa takaisin, niin uhkaillaan ties millä.
        Ymmärtäisin jotenkin enemmän, jos vaikkapa käytäisiin heidän aloituksissaan häiritsemässä, mutta kun ei häiritä heidän juttujaan mitenkään.

        Te tulette tieten tahtoen toisen aloitukseen aukomaan päätä ja provosoimaan, ja sitten kun sanoo takaisin, niin uhriudutaan ja ties mitä. Sairas ihminen monen eri nimimerkin takana... hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te tulette tieten tahtoen toisen aloitukseen aukomaan päätä ja provosoimaan, ja sitten kun sanoo takaisin, niin uhriudutaan ja ties mitä. Sairas ihminen monen eri nimimerkin takana... hah hah haaa!!!...

        No missä aloituksessa olet nähnyt rekattua nimimerkkiä ketään mollaamassa?

        Et missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te tulette tieten tahtoen toisen aloitukseen aukomaan päätä ja provosoimaan, ja sitten kun sanoo takaisin, niin uhriudutaan ja ties mitä. Sairas ihminen monen eri nimimerkin takana... hah hah haaa!!!...

        Voi kiesus kanssasi...


      • Ei saa naurattaa, kun rupeaa yskittämään... 😆


      • Kiitos!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei saa naurattaa, kun rupeaa yskittämään... 😆

        Just eilen aattelin sua, että ookkohan mitenkä parantunu flunssasta..

        Joko tauti antaa periks?


    • Hyvää uutta vuotta kaikille ja kohti kesää mennään.

      • Kiitos Ilmannimi.

        Nyt todellakin lähdetään kesää kohti, vaikka vielä on talvea edessä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos Ilmannimi.

        Nyt todellakin lähdetään kesää kohti, vaikka vielä on talvea edessä.

        Joo. Kohti valoa mennään.


    • Jos jotain tuo joulunaika opetti, niin sen, etten enää ikinä heitä kauppakuittia ennenaikasesti roskiin.

      Ei todella voi yhtään luottaa, että ostamasi tavara on virheetön, ei sitten niin missään tuotteessa.
      Tietty kalleimmissa ostoksissa joissa on takuu, niin tuleekin kuitti säästettyä, mut jos ostat vaikkapa kotiin ihan vaa jotain, nii kuitti yleensä lentää roskiin.

      • Anonyymi

        Tämän on oppinut alamainenkin kantapään kautta, kiitos vaimon ahkeran opastuksen. Jälkeläisen tuore nelivetotraktori meni oitis vaihtoon oven saranavian takia, mitä semmoisella pelillä tekee jota joutuu ajamaan ovi auki, sitä poika tuumasi.

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän on oppinut alamainenkin kantapään kautta, kiitos vaimon ahkeran opastuksen. Jälkeläisen tuore nelivetotraktori meni oitis vaihtoon oven saranavian takia, mitä semmoisella pelillä tekee jota joutuu ajamaan ovi auki, sitä poika tuumasi.

        Uskollinen alamaisesi

        Fiksu poika. Sitähän voi tippua kyydistä kesken matkan, jos ovet levällään ajelee ;)


      • Anonyymi

        Ei hemmetti soikoon, nyt tälle häiskälle hoitopaikka ja avain kaivoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti soikoon, nyt tälle häiskälle hoitopaikka ja avain kaivoon!

        Hah, osui ja upposi, hah hah haaa!!!...


      • Nyt olisi sinunkin viimeistään varattava aika jollekki nuppitohtorille.

        Ei tervettä.


      • Anonyymi

        Jos täältä joku lähtee, se olet sinä. Ja syyn voit lukea omasta viestistäsi. Niska-perce-otteella tuommoiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos täältä joku lähtee, se olet sinä. Ja syyn voit lukea omasta viestistäsi. Niska-perce-otteella tuommoiset.

        Jos tasapaksusta vaan saa otteen 😂😂


    • Huomenna taas arki alkaa. Kello herättää kukonlaulun aikaan, ja mielessä on kaikki maailman rumimmat sanat :[

      Vaan ei se mitään auta. Tukka pystyssä, silmät ristissä sitä haahuillaan kuin aave keittiöön kahvinkeittoon.
      Voiko ihanammin päivä enää alkaa....

      Kaikesta huolimatta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ⚘

    • Miks murjottaa ku kohti kesää mennään? Lämmin koti on ja ulkoilla voi. Miks murjottaisin?

      • Myönteisiä asioita, mutta joskus sitä vaan nyppii kaikesta huolimatta.

        Kun sitä pystyisikin aina ajattelemaan positiivisesti, mutta kyllä arjen harmitukset sun muut vaan joskus saa valtaansa.

        Kaippa se sitten kumminkin on sitä normaalia ihmisen elämää ylä/ alamäkineen.


    • Sen verran pakko sanoa koronasta, että enpä haluais olla tällaisena aikana rokottamaton :{

      Ne ihmiset, jotka eivät terveydellisistä syistä voi ottaa rokotetta, niin toivon säästyvän tartunnalta.

      • Anonyymi

        Tuohon asiaan en ota luonnollollisestikaan kantaa mutta siihen otan että nyt järjestetään adressi johon kaikki raapustaa puumerkkinsäSellainen adressi jolla ehkäistään muoviroskan kertymistä sillä muovi saastuttaa luontoa yhyy tee asialle jotakin


    • Anonyymi

      Lämmin koti on ihana asia. Onnellinen olen kun saan kotona nukkua eikä tarvi kylässä olla, kun on on oma koti eikä tarvi nukkua kenenkään toisen kodin lattialla patjan päällä.

      • Anonyymi

        Menen pohjanmaan poliisilaitokselle nukkumaan he tarjovat minulle ruoan ja juoman ilmaiseksi ja katon pään päälle,kyllä he sen ovat minulle velkaa


      • Katoin kerran ohjelman, jossa toimittaja seurasi kodittomien yötä.

        Kyllä silloin aattelin, että olis se hirveetä, jos ei olis paikkaa minne mennä. Ilta pimeni ja sää kylmeni, niin nämä asunnottomat hakeutuivat mitä erilaisimpiin paikkoihin yöpymään.
        Illalla ensin haahuilivat ostoskeskuksessa niin kauan ku mahdollista, ja sen jälkeen kylmästi ulos odottamaan aamua :(

        Kyllä lämmin koti on todella suuri asia.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe