Mitä mieltä olette?

Anonyymi

Mitä mieltä miehet ovat siitä että naisella on pömppömaha? Onko pömppis kiihottava vai jotakin aivan päinvastaista? Onko pömppömahan koolla merkitystä?

31

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en ainakaan miehenä pistä pahaksi jos naisella on pömppömaha, olettaen siis että se pömppö on pieni eikä kyseinen nainen ole muuten merkittävästi ylipainoinen.

    • Anonyymi

      Kyllä meikäläinen tykkää. Isompi parempi ;)

    • Itse tykkään kun naisella on vähintään pyöreä pehmeä pömppis ja isompi masu on seksikäs :) Haluaisin sellaisen tyttöystävän jolla olisi pyöreä pehmeä masu, ei häpeilisi tätä ja nauttisi herkuttelusta.

      Olisi kiva mikäli kyseistä naista ei haitaisi vaikka miehellä olisi masua ja tämä masu tuppaa kasvamaan aina talvisin.

      Itselläni on masua ja masu pyöristyy aina talvisin entistä isommaksi.

      • Anonyymi

        Täältä saattaisi vaikka löytyäkin juuri sellainen nainen jollaisista pidät. Minulla on melko isokin pömppis ja tykkään myös herkutella. Minua ei myöskään haittaa jos kumppanilta löytyy vatsaa.

        Täyttyy kyllä myöntää että välillä minä häpeilen ja yritän jopa piilottella pömppistäni, koska itsetuntoni on hieman heikko. Useimmat miehet eivät arvosta lainkaan, jos naisella on hieman tavallista suurempi maha. Toisaalta tämä ketju on osoittanut sen että miehiä, jotka arvostavat pömppiksiä löytyy myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä saattaisi vaikka löytyäkin juuri sellainen nainen jollaisista pidät. Minulla on melko isokin pömppis ja tykkään myös herkutella. Minua ei myöskään haittaa jos kumppanilta löytyy vatsaa.

        Täyttyy kyllä myöntää että välillä minä häpeilen ja yritän jopa piilottella pömppistäni, koska itsetuntoni on hieman heikko. Useimmat miehet eivät arvosta lainkaan, jos naisella on hieman tavallista suurempi maha. Toisaalta tämä ketju on osoittanut sen että miehiä, jotka arvostavat pömppiksiä löytyy myös.

        Kuulostaa ihanalta, kuinka iso pömpis sinulla on?

        Mielestäni on ihanaa kun nainen nauttiin herkuttelusta ja tämä näkyy myös pömppiksen koossa. Kuinka pömppis paisuu pyöreämmäksi, pehmeäksi ja lämpöiseksi herkkujen ansiosta :)

        Kuinka iso masu miehellä on mielestäsi liian iso, jos saan kysyä? Minulla vaihtelee paino ja masun koko hyvin paljon vuodessa. Kesäisin masu on yleensä 85cm mutta talvella saattaa paisua 100cm, erityisesti joulun jälkeen..

        Täytyy myöntää että myös nautin kun oma masuni on pehmoinen ja pullea.


      • Anonyymi
        Crisium kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta, kuinka iso pömpis sinulla on?

        Mielestäni on ihanaa kun nainen nauttiin herkuttelusta ja tämä näkyy myös pömppiksen koossa. Kuinka pömppis paisuu pyöreämmäksi, pehmeäksi ja lämpöiseksi herkkujen ansiosta :)

        Kuinka iso masu miehellä on mielestäsi liian iso, jos saan kysyä? Minulla vaihtelee paino ja masun koko hyvin paljon vuodessa. Kesäisin masu on yleensä 85cm mutta talvella saattaa paisua 100cm, erityisesti joulun jälkeen..

        Täytyy myöntää että myös nautin kun oma masuni on pehmoinen ja pullea.

        Vaikea sanoa että kuinka iso tuo nyt oikein on. Mikään sellainen pieni vatsapömppö tuo masuni ei ole, mutta toisaalta se ei ole mikään valtavan suurikaan. Jotakin tuolta väliltä :)

        Minua ei haittaa jos mies ja hänen mahansa on pulskea, mutta liian iso ei saa olla, rajansa kaikella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa että kuinka iso tuo nyt oikein on. Mikään sellainen pieni vatsapömppö tuo masuni ei ole, mutta toisaalta se ei ole mikään valtavan suurikaan. Jotakin tuolta väliltä :)

        Minua ei haittaa jos mies ja hänen mahansa on pulskea, mutta liian iso ei saa olla, rajansa kaikella.

        Meinaatteko mahtua samaan sänkyyn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa että kuinka iso tuo nyt oikein on. Mikään sellainen pieni vatsapömppö tuo masuni ei ole, mutta toisaalta se ei ole mikään valtavan suurikaan. Jotakin tuolta väliltä :)

        Minua ei haittaa jos mies ja hänen mahansa on pulskea, mutta liian iso ei saa olla, rajansa kaikella.

        Pömppiksen ja masun ero on siinä että pömppis ei roiku kun taas masu roikkuu jo. Pömppis kasvaa hyvin helposti masuksi kun painoa kerääntyy vyötärölle.

        Kuulostaa kuitenkin seksikkäältä ja söpöltä sinun masu :)

        Oletko mitannut masun kokoa mittanauhalla?

        Kiva kun ajattelet että miehen masu voi olla pullea, harva nainen tykkää kun miehellä on masua tai että masu kasvaa,


      • Anonyymi
        Crisium kirjoitti:

        Pömppiksen ja masun ero on siinä että pömppis ei roiku kun taas masu roikkuu jo. Pömppis kasvaa hyvin helposti masuksi kun painoa kerääntyy vyötärölle.

        Kuulostaa kuitenkin seksikkäältä ja söpöltä sinun masu :)

        Oletko mitannut masun kokoa mittanauhalla?

        Kiva kun ajattelet että miehen masu voi olla pullea, harva nainen tykkää kun miehellä on masua tai että masu kasvaa,

        Minun mahani ei roiku, joten se on siis selkeästi aivan tavallinen pömppis. En ole koskaan mitannut mahani kokoa, mutta ehkäpä kokeilen jos onnistun löytämään mittanauhan.

        Ja kyllähän pullea maha näyttää hyvältä miehellä, mutta lian suuri se ei saa silti olla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun mahani ei roiku, joten se on siis selkeästi aivan tavallinen pömppis. En ole koskaan mitannut mahani kokoa, mutta ehkäpä kokeilen jos onnistun löytämään mittanauhan.

        Ja kyllähän pullea maha näyttää hyvältä miehellä, mutta lian suuri se ei saa silti olla :)

        Kuulostaa pehmoiselta pömppikseltä :) Olisi kyllä kiva tietää kuinka iso pömppis sinulla on, helpompi kuvitella ja saada mittakaavaa.

        Todela kiva kun ajattelet että pullea masu miehellä näyttää hyvältä, olet harvinainen nainen tässä mielessä :) Harvat naiset tykkäävät miehen pulleasta masusta ja ovat heti laittamassa miestä laihdutuskuurille tämän takia.


      • Anonyymi
        Crisium kirjoitti:

        Kuulostaa pehmoiselta pömppikseltä :) Olisi kyllä kiva tietää kuinka iso pömppis sinulla on, helpompi kuvitella ja saada mittakaavaa.

        Todela kiva kun ajattelet että pullea masu miehellä näyttää hyvältä, olet harvinainen nainen tässä mielessä :) Harvat naiset tykkäävät miehen pulleasta masusta ja ovat heti laittamassa miestä laihdutuskuurille tämän takia.

        Juuri mittasin vyötärönympäryksen navan kohdalta ja tulokseksi sain noin 90 cm. Olen kuitenkin syönyt vain hetki sitten, joten se on voinut vaikuttaa tulokseen hieman.

        En usko olevani niinkään harvinainen tapaus. Usko pois moni pitää pyöreämmistä miehistä ja ns. dad bodit ovat monien ihailun kohteena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri mittasin vyötärönympäryksen navan kohdalta ja tulokseksi sain noin 90 cm. Olen kuitenkin syönyt vain hetki sitten, joten se on voinut vaikuttaa tulokseen hieman.

        En usko olevani niinkään harvinainen tapaus. Usko pois moni pitää pyöreämmistä miehistä ja ns. dad bodit ovat monien ihailun kohteena.

        Pömppis vaikuttaa ihanan pyöreältä kun mittaa on tuon 90cm tai vähän alle :) Uskon että on myös kivan pehmoinen.

        Olisi kiva kyllä vaihtaa ajatuksia ja kirjoitella jos haluat?

        Kiitos kauniista sanoista koskien että moni tykkää pyöreämmistä miehistä. Nosti kivasti itsetuntoa kun olen tuohon törmännyt niin harvoin.


      • Anonyymi
        Crisium kirjoitti:

        Pömppis vaikuttaa ihanan pyöreältä kun mittaa on tuon 90cm tai vähän alle :) Uskon että on myös kivan pehmoinen.

        Olisi kiva kyllä vaihtaa ajatuksia ja kirjoitella jos haluat?

        Kiitos kauniista sanoista koskien että moni tykkää pyöreämmistä miehistä. Nosti kivasti itsetuntoa kun olen tuohon törmännyt niin harvoin.

        Se kyllä on mukavan pyöreä ja pehmeäkin!

        Ja kyllä kaikenlainen ajatusten vaihto onnistuu myös. On kivaa jutella samanmielisten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä on mukavan pyöreä ja pehmeäkin!

        Ja kyllä kaikenlainen ajatusten vaihto onnistuu myös. On kivaa jutella samanmielisten kanssa.

        Jos haluat kirjoitella / vaihtaa ajatuksia niin sähköposti on: crisium_(ät)outlook.com


    • Anonyymi

      Kaikenlaista pilailua täällä onkin.

      • Anonyymi

        Mutta eihän tämä mitään pilailua ole.

        ap


    • Anonyymi

      Pieni pömppö on hyvin naisellinen. Litteä lauta on karu.

    • Anonyymi

      Kiva jos naisella on pömppis, kyllä se on kiihottava katsella, vielä mukavampaa jos sitä saa koskeakkin :)
      Koosta hieman vaikeampi sanoa, tämä vain oma mielipiteeni mutta pömppis ei ehkä ole mikään ihan valtava, vaan sellainen söpön pyöreä.

      • Anonyymi

        Kauheaa katella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheaa katella.

        Silloin kun rakastaa pömppävatsalla tai sen puuttumisellakaan ei ole merkitystä. Sinua käy sääliksi, kun et ole saanut tilaisuutta plla aidosti rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun rakastaa pömppävatsalla tai sen puuttumisellakaan ei ole merkitystä. Sinua käy sääliksi, kun et ole saanut tilaisuutta plla aidosti rakastunut.

        Pömppömahat on kauheita katsella. Onko ne kalliita hankkia?


    • Anonyymi

      Kiihottava? Miksi ihmeessä kaljamaha olisi kiihottava?

      • Anonyymi

        No mutta eihän nyt naisen pömppis mikään kaljamaha ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän nyt naisen pömppis mikään kaljamaha ole.

        Ätmikäiset eivät taas ymmärrä että naisten anatomia on erilainen kuin miesten. Naisilla on luonnostaan enemmän rasvaa kropassa, tai siis oli..nämä nykyiset sukupolvet ovat niin hormonihäiriöisiä ettei naturellia naista taida enää syntyä, kaikki paikataan muovipalloilla ja naiset esittelevät maskuliinivatsaa. Mutta asiaan, ,monilla naisilla myös kohdun koko vaikuttaa asiaan. Esim minulla, tavallista suurempi aiheuttaa minulle pysyvän pömppiksen vaikka olisin hoikka. Voi voi, asian kanssa pitää vain elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmikäiset eivät taas ymmärrä että naisten anatomia on erilainen kuin miesten. Naisilla on luonnostaan enemmän rasvaa kropassa, tai siis oli..nämä nykyiset sukupolvet ovat niin hormonihäiriöisiä ettei naturellia naista taida enää syntyä, kaikki paikataan muovipalloilla ja naiset esittelevät maskuliinivatsaa. Mutta asiaan, ,monilla naisilla myös kohdun koko vaikuttaa asiaan. Esim minulla, tavallista suurempi aiheuttaa minulle pysyvän pömppiksen vaikka olisin hoikka. Voi voi, asian kanssa pitää vain elää.

        Kauhea läskimaha, tullut oluesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea läskimaha, tullut oluesta.

        Oletko joku autisti? Kaikki eivät edes juo mitään alkoholia saati limuja huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku autisti? Kaikki eivät edes juo mitään alkoholia saati limuja huoh.

        Miksi haukut autisteja, siis otit vertailukohdaksi? Haukutko samalla tavalla kehitysvammaisia tai kuulovammaisia? Onko vain sinulla oikeus kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Jotakin ihan päinvastaista, kun kerran kysyt.

    • Kyllä se on ihan plussaa että naisella on pyöreyttä. Itelläkin on pyöree maha, niin se on vaan sitä tasavertaisuutta. ;)

      • Anonyymi

        ...ja vielä jatkona, että on kyllä todellakin hot. :)


      • Anonyymi

        Suomessa 2/3 aikuisista on läskejä. Kyllähän silloin pakosti läskit kohtaa toisensa ja pakko on pitää läskistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe