Oikea Leena Palo löytyi

Anonyymi

Kirjoitinkin jo aikaisempaan ketjuun, että soitin eräälle näkijälle ja siellä oli ”oikea” Leena Palo.
Toimii nimellä Aada Ramsu.
Minulle Leena nähnyt hyvin jo vuosien ajan.

Nyt uusi elämäntilanne itsellä ja kysyin ihmissuhteesta. Näki hyvin tämän hetken.
Minulle ei ole aiemmin juuri ihmissuhteisiin katsonut, joten kiinnostaa miten hän on niihin nähnyt ja onko toteutunut kuten on nähnyt.

35

4081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kiitos Leenalle tiedosta että nimikin vaihtunut...herää kysymys miksi....

      • Anonyymi

        Oletpas ilkeä. Täällä on useita ketjuja, joissa harmitellaan, että erittäin tarkka ja hyvä näkijä LP on lopettanut.
        Edellinen firma, jossa hän oli töissä käyttää edelleen LP nimeä, koska ilmeisesti alkuperäisen tällä nimellä toimineen henkilön palaute oli erittäin hyvä. Nyt numerosta vastaa milloin kukin ei niin vakuuttava näkijä.
        Uudessa firmassa uusi nimi.
        Laitoin viestin, koska itse yllätyin positiivisesti että hän edelleen katsoo. Moni on hänen lopettamistaan harmitellut ja siksi halusin asian täällä kertoa.
        Ei mahda mitään, jos siitä mielesi pahoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas ilkeä. Täällä on useita ketjuja, joissa harmitellaan, että erittäin tarkka ja hyvä näkijä LP on lopettanut.
        Edellinen firma, jossa hän oli töissä käyttää edelleen LP nimeä, koska ilmeisesti alkuperäisen tällä nimellä toimineen henkilön palaute oli erittäin hyvä. Nyt numerosta vastaa milloin kukin ei niin vakuuttava näkijä.
        Uudessa firmassa uusi nimi.
        Laitoin viestin, koska itse yllätyin positiivisesti että hän edelleen katsoo. Moni on hänen lopettamistaan harmitellut ja siksi halusin asian täällä kertoa.
        Ei mahda mitään, jos siitä mielesi pahoitit.

        Kiitti Leenalle tästäki.


    • Anonyymi

      Onko kukaan nyt lähiaikoina soitellut tälle? Palautteita?

      • Anonyymi

        Minä soitin joskus lokakuun alussa. Kertoi, että lokakuussa tapahtuu eräs tapaaminen. Tuntui aivan mahdottomalta. No marraskuun alussa tämä toteutui. Muuta hänen näkemästään ei ole vielä tapahtunut, mutta näki tarkasti tämänhetkisen työtilanteeni ja mitä tilanteesta itse ajattelen. Kertoi myös miten tilanne ratkeaa. Kertoi nämä asiat kyselemättä.


    • Anonyymi

      Olen lukenut hänen olevan numerologi. Käyttääkö numeroita (nimi, syntymäaika yms) myös puhelinennustuksessa? Onko nähnyt aikoja kuinka hyvin? Taitaa toimia Tajunnanvirta-palvelussa, mutta tekeekö sen ohella yksityisesti myös? Numerologinen tulkinta kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Hän kysyy syntymäajan ja sen perusteella katsoo, ja mahdollisesti myös kumppanin syntymäajan jos haluat parisuhteeseen liittyvää. En tiedä onko tämä se numeromoginen tulkinta, mutta minulle on nähnyt hyvin ja ajankohdatkin melko tarkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kysyy syntymäajan ja sen perusteella katsoo, ja mahdollisesti myös kumppanin syntymäajan jos haluat parisuhteeseen liittyvää. En tiedä onko tämä se numeromoginen tulkinta, mutta minulle on nähnyt hyvin ja ajankohdatkin melko tarkasti.

        Soititko Tajunnanvirtaan?
        -edellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soititko Tajunnanvirtaan?
        -edellinen

        Kyllä


    • Anonyymi

      On itsekin kommentoitava.

      Soitin, ja osasi kertoa minusta ja elämästäni täysin oikeita asioita! Niitä ei vain voi arvata.

      Suosittelen!

      • Anonyymi

        Minulla myös vain hyvää sanottavaa hänestä. Osasi sanoittaa asioitani ja tilannettani paremmin kuin minä itse. Sanoin vain aihepiirit, joihin halusin hänen katsovan.


    • Anonyymi

      Soitin Aadalle syksyllä . Näki tilanteeni erittäin hyvin ja selkeästi . Ennusti jouluna tapahtuvaksi erään asian joka tapahtui juuri niinkuin kertoi . En sitä silloin syksyllä uskonut . Suosittelen !

    • Anonyymi

      Minulla hankala mieskuvio menossa, kestänyt jo muutaman vuoden. Olen päättänyt lopettaa koko homman, kun edistystä ei vakavampaan ole näkyvissä. Aada kuitenkin näkee vain tämän miehen elämässäni ja tulevassa. Itse koen, että aika on ajanut tämän suhteen ohi ja tunteet laimentuneet ainakin minun puolelta. Joten ei ainakaan näe sitä, mitä itse toivon- uutta kumppania.

    • Anonyymi

      Soitin Aadalle haastavista taloudellisesta kuvioista. En olisi uskonut, mutta kuvioit toteutuivat myönteisesti ja pelastuin myös ajallaan. Oli tämä Aada kuka tahansa niin hyvin näkee!!

      • Anonyymi

        Minulla myös positiivinen kokemus Aadasta. Työssä oli hankala tilanne esimiehen kanssa. Soitin, koska halusin vaihtaa työpaikkaan pattitilanteen vuoksi. Näki, että työpaikalla tulee haastattelu ja sen perusteella minulle tarjotaan siellä uusi tehtävä. Näin kävi, selvitin asiaa ylemmän johdon kanssa, sain uuden, paremman tehtävän toiselta osastolta. Esimies laitettiin pois koko talosta. Ajallisesti tapahtui varmaan kuukauden /parin sisällä.


    • Anonyymi

      Soitin marraskuussa yhdestä jouluun liittyvästä asiasta. Asia toteutui, kuten Aada ennusti!

      T tyytyväinen

    • Anonyymi

      Soitin alkuvuodesta,halusin eksääni takaisin. Erosta jo pari vuotta mutta mies on elämääni rakkaus. Aada kertoi että olemme yhdessä ennen vappua, ja totta puhui vaikka tilanne näyttänyt haastavalta. Aada ollut mulle täyskymppi. Hyvin tiennyt!!

    • Anonyymi

      Olen soittanut kahdesti. Tammikuusa 2022 ja heinäuussa 2022. Kummallakin kertaa puhui tummasta miehestä ja että ottaa yhteyttä pian. Ei ole vielä ottanut mutta toivon näin🙏

      • Anonyymi

        Minä soitin hänelle ensimmäisen kerran 2014, kun hän toimi vielä Leena Palo nimellä.
        Kysyi silloin, tiedänkö jo että minulle on tulossa eräs asia elämään (ei liittynyt mitenkään parisuhteeseen, tai ihmisiin yleensäkään). Soittelin hänelle usein vuosien varrella ja aina toi tämän saman asian esille - joko niin, että sanoi sen tapahtuvan tai kysyi, että tiedätkö että näin tulee tapahtumaan.
        No syksyllä 2021 tämä asia antoi ensimmäiset merkit ja tapahtui alkuvuodesta 2022. Eli aikaa meni, mutta asia toteutui. Ei ollut mikään tavanomainen asia eikä sellainen, jota olisin itselleni odottanut. Vaikkakin positiivinen asia oli.

        Muidenkin asioiden suhteen minulla on kokemus, että hänen sanomansa tapahtuu, aikaa voi vain mennä vähän kauemmin.
        Odottele siis rauhassa:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä soitin hänelle ensimmäisen kerran 2014, kun hän toimi vielä Leena Palo nimellä.
        Kysyi silloin, tiedänkö jo että minulle on tulossa eräs asia elämään (ei liittynyt mitenkään parisuhteeseen, tai ihmisiin yleensäkään). Soittelin hänelle usein vuosien varrella ja aina toi tämän saman asian esille - joko niin, että sanoi sen tapahtuvan tai kysyi, että tiedätkö että näin tulee tapahtumaan.
        No syksyllä 2021 tämä asia antoi ensimmäiset merkit ja tapahtui alkuvuodesta 2022. Eli aikaa meni, mutta asia toteutui. Ei ollut mikään tavanomainen asia eikä sellainen, jota olisin itselleni odottanut. Vaikkakin positiivinen asia oli.

        Muidenkin asioiden suhteen minulla on kokemus, että hänen sanomansa tapahtuu, aikaa voi vain mennä vähän kauemmin.
        Odottele siis rauhassa:-)

        Juu eipä tässä muuta voi:)


    • Anonyymi

      Minäkin soitin hänelle ja kertoo kyselemättä mitä näkee. Yhden asian tiedustella sanoa josta sainkin uutisen jo heti samalla viikolla. Jännityksellä odotan miten muut asiat toteutuvat. Positiivinen kokemus:)

    • Anonyymi

      Melkonen Palon omakehu palsta. Lienee kaikki ittensä kirjottamia mutta kukas se kissan hännän nostaa jne...

    • Anonyymi

      Hahhah. Aloittaja taitaa olla itse "Aada Ramsu" - nimimerkki. Leena Palo ei todellakaan ole Aada Ramsu. Soitin alkuperäiselle Leena Palolle usein vuosina 2014-15, ja nyt kun näin tämän viestin soitin Aada Ramsulle. Tunsin äänestä heti, että kyseessä ei ole sama henkilö.

      Minulla on tallennettuna joitakin Leena Palon kanssa käymiäni keskusteluja ja olen niitä kuunnellutkin. Senkin vuoksi muistan hyvin miltä Leenan ääni kuulosti.
      Tajunnanvirta-palvelussa Rajatiedossa vastaava Aada Ramsu ei ole Leena Palo.

      Leena Palo - nimimerkillä on toiminut useita henkilöitä sen jälkeen kun alkuperäinen näkijä poistui. Kaikki he vastasivat "Leena Palo" tai "ennustaja Leena". Kysyin silloin aluksi näiltä uusilta missä alkuperäinen Leena Palo on ja palaako hän, ja he eivät tienneet, yksi osasi sanoa että hän ei tee enää näkijäntöitä ja että hän olisi jossain palvelutalossa... Lopettanut siis kokonaan.

      Muistan että kun tunnettu näkijä Svea Richnau oli kuollut, muutama vuosi sen jälkeen ilmestyi lehtiin mainoksia että "kuuluisa näkijä Svea Richter on palannut Ruotsista auttamaan. Vastaa tässä numerossa..." Se oli ihan naurettavaa, ja törkeää. Niitä mainoksia ei kauaa näkynyt, kai ihmiset olivat sen verran fiksuja.



      Minusta tuntuikin oudolta kun katsoin tämän Aada Ramsun esittelysivua ja siinä puhuttiin riimuista, numerologiasta ja sanottiin että hän "saattaa tarvita syntymaikasi." Leena Palo ei kysellyt syntymäaikaa eikä koskaan puhunut riimuista tms.

      • Anonyymi

        Edellinen jatkaa. Nykyisin soitan harvemmin näkijöille mutta kun soitan, niin yleensä Rajatiedon Tiina Kalliolle. Aliisa, Eija Elomaa (ent. Nikko) ja Unilin Sonja myös ovat "listallani". Leena Paloa kaipaan edelleen, koska hän osasi niin hyvin tukea minua vaikeissa elämäntilanteissa.
        Jokaisella näkijällä on oma yksilöllinen tyylinsä... kaikki ei näe kaikille tietenkään myöskään joten varauksella nämä suosittelut. Ja jokainen ennustaa joskus pieleen, ajat heittävät jne. Vastuunsa tuntevan näkijän apu on kuitenkin arvokasta ja sellaiset huijarit ja huijarifirmat jotka toimivat toisen nimimerkillä pilaavat muidenkin maineen.


      • Anonyymi

        Väärin, Aada Ramsu on 100,% varmuudella Leena Palo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, Aada Ramsu on 100,% varmuudella Leena Palo.

        Olen samaa mieltä. Minulla äänitettynä Molempien katsannot ja aivan sama ihminen - paras näkijä minulle vuosien varrella.


    • Anonyymi

      Kannattaako sellatteelle näkijälle paljon pyrkiä jos ei tiedä mikä on nimi ja mistä löytää. Vähän epämääräseltä vaikuttaa että ei oikein luottamusta ainakaan minus herätä...

      • Anonyymi

        Tällä näkijällä Leena Palo näkijänimi edellisessä firmassa missä työskenteli. Oli järjettömän hyvä, siksi firma ssa edelleen näkijä Leena Palo, mutta ne jotka ko. Nimellä katsovat ovat surkeita. Nimi houkuttaa soittamaan.
        Näkijä siirtynyt toiseen firmaan töihin ja siksi hänellä nyt uusi nimikin. Ei mitään mystistä tai epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä näkijällä Leena Palo näkijänimi edellisessä firmassa missä työskenteli. Oli järjettömän hyvä, siksi firma ssa edelleen näkijä Leena Palo, mutta ne jotka ko. Nimellä katsovat ovat surkeita. Nimi houkuttaa soittamaan.
        Näkijä siirtynyt toiseen firmaan töihin ja siksi hänellä nyt uusi nimikin. Ei mitään mystistä tai epäselvää.

        Rajatiedon "Aada Ramsu" ei ole se Leena Palo, joka oli minullekin "järjettömän hyvä" ennustaja (tosin eihän kukaan ole täydellinen, kyllä hänkin muutamassa kohtaa erehtyi kuten ajoissa esim.), vaan eri henkilö . Soitin Leena Palolle usein niinä viimeisinä vuosina kun hän vielä työskenteli. Jos tietäisin että hän on jossain vielä töissä ja ottaa puheluja vastaan, tai pitäisi kotivastaanottoa, niin soittaisin kyllä hänelle.
        Varmaan tämäkin innostaa uusia yrittäjiä... kohta varmaan ilmaantuu jonnekin ties-minkä firmaan mainos, että täällä on nyt Leena Palo!


    • Anonyymi

      Soitin eilen Aadalle ja näki kyllä erään miehen aivan älyttömän hyvin.

      • Anonyymi

        Aadako tuli tänne asti kertomaan on nähnyt jossain miehen, ja vielä hyvin, mahtoi olla lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadako tuli tänne asti kertomaan on nähnyt jossain miehen, ja vielä hyvin, mahtoi olla lähellä.

        Älä oo nii kade N....:)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo nii kade N....:)))))

        N**** haluaa kaikki asiakkaat,sitähän tämä selvästi on. Haukkuu muita tuntematta heitä. Kertoo hänestä jo ihmisenä aika paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo nii kade N....:)))))

        Ihan ei nyt aukene mikä N? mutta jos on mennyt väkevätä aamupuuron kanssa niin se selittää. Jos nyt nimeeni viittaat niin alkaa kyllä edelleen kirjaimella A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N**** haluaa kaikki asiakkaat,sitähän tämä selvästi on. Haukkuu muita tuntematta heitä. Kertoo hänestä jo ihmisenä aika paljon

        Täällä on näköjään taas Naomin stalkkaaja oikein urakalla ketjujen kimpussa. Joka ketjussa on N-kirjainta ja purnaamista.
        On hämmästyttävää miten paljon kateutta herättää feikki-leikkinäkijöitten keskuudessa näkijä, jolla on lahja työhönsä ja asiakkaita ettei tarvitse täällä käydä muita haukkumassa ja kadehtimassa.

        Kyllä teillä palstahirmukkeillakin olisi varmaan asiakkaita, jos olisi näkemiseen kyvyt ja lahja annettu. Kertoo kyllä häntä haukkuvasta, ilmeisen sama joka ketjussa, ihmisenä aika paljon. Ei ihme ettei asikkaita kun ei ole lahjoin, vaan noin negatiivisella ja myrkyllisellä energialla varustettu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe