Menen ensimmäistä kertaa vuokra-asunnon välittäjälle haastatteluun. Kellään kokemuksia mitä siellä kysellään?
Vuokralaisehdokkaan haastattelu
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kysytään mm. että oletko tehnyt Suomi24:lle paljonkin palstojen aktivointialoituksia
- Anonyymi
Varmaan kysytään, mistä ja millaisen asunnon haluat. Millainen sakki kanssasi muuttaa? Vuokranmaksukyky voidaan haluta tietää. Asumishistoria voi kiinnostaa eli ei saa olla maksamattomia vuokria entisistä asunnoista. Tarkistetaan luottotiedot. Suostumus takuuvuokraan. Ei lemmikkejä, ei tupakointia.
Jos alat näyttää kelpo vuokralaiselta, kysytään, milloin haluaisit muuttaa. - Anonyymi
Ei tupakointia, kirkossa pitää käydä, ei alkoholia ja kravattia pitää käyttää.
- Anonyymi
Eihän sinua haittaa jos vuokranantaja kokee sinun olevan hänellä holhouksessa?
- Anonyymi
Kyseessä siis narsisti vuokranantaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118