Hinnat pielessä :(

Anonyymi

Prismassa huolimatonta porukkaa. Nyt aivan liian usein hinta kassalla ollut korkeampi, kuin hyllylapussa.!
Kun niiden vihannespuolen vaaka kerran näytti selkeästi korkeampaa kilohintaa kun piti olla. Piti sitten ruveta muissakin ostoksissa tarkemmaksi :(
Tämä "hinnoittelu" sitten näytti jatkuvan
muissakin tuotteissa, eli KORKEAMPI kassalla mitä lapussa oli.? Tarkoituksellista vai huolimattomuutta.?
Luottamus on nyt koetuksella :(

24

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää👆aiheesta niin hyllyjen välissä paras 🤣😅😂

    • Anonyymi

      Siitä pitää tehdä huomautus, tekevät hyvityksen

    • Anonyymi

      Samoin on itsellenikin käynyt ja sen verran usein,
      että vaihdoin ostospaikkaa. Nyt on kaikki hinnat
      olleet kuten pitää :)
      Vaihtamalla paranee...

    • Anonyymi

      Cittarissa kaikki kalliimpaa oli hinta oikein tai väärin. Lidlissä halvempaa, mut tuotemerkit outoja ja laatu vaihtelee. Prismassa tuotteet kiertää, joten takuuvarmasti tuoretta ja hinta loppupeleissä halvin.

    • Anonyymi

      Joo, olen saman kyllä Prismassa huomannut ja saanut sitten kuittien kanssa siihen neuvontaan mennä kertomaan, tosin vasta seuraavana päivänä. Hyvittivät sitten pienen "painin" jälkeen.
      Mutta aika ärsyttävää, kun heidän paksu, ohut, paksu ei sitten kassslla ollutkaan sitä mitä piti.? Tosi harmi kun vasta himassa huomaa, että eihän tämän hinta ollut kuten piti.?
      Outoa.,? Vielä kun puodin pitäisi olla se halvin.?

      Olkaapa täällä tarkkna, mitä ne sinulta sitten
      siinä kassan liukuhihnalla todellisuudssa veloittavat! Tosi harmillista mutta totta. Ruuan minäkin ostan hyvin pitkästi tarjoustnkin perusteella. Mutta tässä puodissa hinta on kassalla sitten ihan jotain muuta..

      • Anonyymi

        Koskeeko tämä ongelma enemmän tarjouksia vai muitakin tuotteita? Toivottavasti ongelma kumminkin marginaalinen, ja luulen kyse olevan inhimillisestä virheestä eli esimerkiksi hyllyn reunaan on merkitty ale, mutta ei ole päivitetty kassajärjestelmään. Mä olen aina saanut kaikki käyttötavara-alennukset, mutta mun murkinat ei ole juuri koskaan alessa eikä ko. ole vastaan tullut. Juhla-Mokka oli ihan kivassa alessa, muuta ei nyt muistu mieleen.

        En mä edes juurikaan seuraa hintoja, vaan tavarat kärryyn ja kassalle. Rahaa on! No ei oo, vaan mä olen muuten suunnitelmallinen ostoksissani ja muulla tavoi tarkka rahan kanssa. Melkein taloushallinnon expertti, joten miksikäs ei, mutta muuten sitä ollaankin ihan täysi pölkkypää😁 Mä katsoan ns. isoa kuvaa, ja tässä suhteessa Prisma on kokonaisedullisin, monessa tuotteessa halvin ja Cittari on tosiaan kallis (kuin myös Puistokadun kauppa, tottakai) mutta ei se Lidl:kään mikään halpa ole muuten kuin rasva-ja hiilarimössöt!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Prisma on kyl ollut halvin tähän saakka mut on siellä moni tuote kallistunut monta kymmentä senttiä. En silti kauppaa vaihda, sittarissa on vielä kalliimpaa

    • Anonyymi

      Joo, eilen viimeks jouduin kassalla sanoon, että tämän juuston hinta ei ollut näin :( Siinä sitten reilu vartti vierähti kun asia tarkistettiin ja oikeassa olin. Hinta sitten korjattiin huh huh. Sitten yks kassa on vissiin peilin edessä harjoitellut sen "ihanaa päivää" toivotuksensa. Tulee niin ilmeettömällä naamalla, että yäk.
      Nyt jos satun siellä asioimaan niin tarkistan ettei tämä vain kassalla ole...

      • Anonyymi

        Harmillista ja vähän tökeröö tommonen kaupan puolelta!

        Mä katsoin omiani äsken pistotyyppisesti ja sentään kahvista olin saanut alennuksen ja muutama muukin hinta oli oikein, mutta kaipa minunkin kohdalle sitten on tullut vääriä hintoja. Seurantaa haittaa vielä se, että mä otan keräilynä ehkä 2/3 ja hintojen vertaaminen jälkikäteen vaikeaa, koska hinta voinut muuttua (pitäisi heti verrata netti vs. kuitti). Tuplaveloituksia on joskus ollut, kun kassa vetää useamman kerran koodinlukijan ohi tahallaan tai tahattomasti.

        Vaikuttaa siltä, että on joku järjestelmällinen virhe hintojen päivityksen suhteen, ja ainakin haluan uskoa ettei kyse ole tahallisesta välinpitämättömyydestä tai peräti huijaamisesta 😓

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Turuntien kmarket on tosi kallis. taidan kan vähän alkaa katsella niitä hintoja. Olen vaan suurinpiirtein tarkistanut kuitin että on oikein. Mut en ole mitään hintoja hyllyn reunoista tarkistanut

    • Anonyymi

      En ole Prismassa huomannut moista ongelmaa, mutta Cittarissa useinkin. Liekö sattumaa?

      • Anonyymi

        Juu, mäkin siellä pari kertaa. Ne oli käyttötavaroita, ja siellähän alet merkitään kuitin loppupäähän, mut eipä ollut minkä huomasin kotona. Kyse oli 10-15 eurosta enkä jaksanut mennä valittaan, mutta eipä paha, ja olenhan saanut kumminkin varmaan tonnin edestä etuja.

        Mutta tänään mä hokasin (kehtaako tunnustaa😳), että olen vissiin tehnyt "karmean" (huolimattomuus ja ei oikein kiinnosta)mokan, ja verkko-ostoista jäänyt bonukset saamatta, kun olen luullut, että tottahan toki se S-D/C-kortilla maksu automaattisesti bonusta kerryttää - ilmeisesti ei, vaan pitää olla kirjautunut! Voi hemmetin hemmetti, kun on jo S-kanavaa ja muuta, ja ei voi olla vaikea synkronoida S-kaupat noiden kanssa - prkle ainaisia kirjautumisia ja tunnuksia😠 Noin 3 kk:n 1 hlön päivittäisostot eli nyt paljon, mutta vaikka oma moka, pidän epäreiluna ellei bonusta. Bonuksiakaan en seuraa kuin korkeintaan vuositasolla, vaan ne menee suoraan S-rahastoon.Pitääpä tutustua, mut jos todella näin, niin olisivat kyllä voineet vinkata kaupan puolelta, "että herätys näinkö todella meinasit..."

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mäkin siellä pari kertaa. Ne oli käyttötavaroita, ja siellähän alet merkitään kuitin loppupäähän, mut eipä ollut minkä huomasin kotona. Kyse oli 10-15 eurosta enkä jaksanut mennä valittaan, mutta eipä paha, ja olenhan saanut kumminkin varmaan tonnin edestä etuja.

        Mutta tänään mä hokasin (kehtaako tunnustaa😳), että olen vissiin tehnyt "karmean" (huolimattomuus ja ei oikein kiinnosta)mokan, ja verkko-ostoista jäänyt bonukset saamatta, kun olen luullut, että tottahan toki se S-D/C-kortilla maksu automaattisesti bonusta kerryttää - ilmeisesti ei, vaan pitää olla kirjautunut! Voi hemmetin hemmetti, kun on jo S-kanavaa ja muuta, ja ei voi olla vaikea synkronoida S-kaupat noiden kanssa - prkle ainaisia kirjautumisia ja tunnuksia😠 Noin 3 kk:n 1 hlön päivittäisostot eli nyt paljon, mutta vaikka oma moka, pidän epäreiluna ellei bonusta. Bonuksiakaan en seuraa kuin korkeintaan vuositasolla, vaan ne menee suoraan S-rahastoon.Pitääpä tutustua, mut jos todella näin, niin olisivat kyllä voineet vinkata kaupan puolelta, "että herätys näinkö todella meinasit..."

        lajijasuris

        Yritin ottaa selvää mikä tuossa bonusten kytkennässä on se ongelma maksettaessa S-kortilla Prisman ostoja mitkä vielä pankkitunnuksilla varmennetaan eli siis maksaja on kortin haltija
        On naurettavaa väittää ettei voida identifioida tällöin ostoksia ja bonuksia! On älyllistä laiskuutta ellei ole järjestelmiä saatu näin yhdistää tietoja. Mä en vaan millään usko, että tämä on koko totuus. Sama se, en mä nyt esim. rupee bonareista kiukuttelee enempää.

        Se kirjautuminen S-kauppoihin on minusta aika heikko ja kesy identifioinnin ja turvallisuuden suhteen ottaen huomioon, että käsitellään rahaan liittyviä asioita. Mutta onpa sitä vielä mm verkkokauppoja(suom.) missä ei maksuissa vahvaa tunnistusta!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Olin ostamassa perunoita ja jostain syystä painoin jotain väärää painiketta ja hinta oli viisinkertainen verrattuna perunaan. Itsellä olisi mennyt asia ohi, mutta fiksu nainen kasalla huomasi virheen, tai sanoi ettei perunat maksa noin paljoa.

      Menin siis uudelleen punnitsemaan perunat ja asia oli sillä korjattu. Kiitos meni jo tuolloin perille, mutta vielä kerran Kiitos ihanalle kassan naiselle.

      • Anonyymi

        👍tälle, hienoo kun ei ole vaan lukenut koodia. Loistohomma myös, kun on tuotu pari vaakaa hevi-osastosta katsottuna kauimpien kassojen lähettyville, kun itse kukin välillä ei huomaa punnita heti 😊

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Samoin kävi itselle,painoin väärää nappia,kassakorjasi,muutenkaan en mitään vilunkia ole huomannut,tarkastan kotona kuitit.


      • Anonyymi

        Loimaan Prisman perunoista puheenollen, niin siellä myynnissä olevat perunat ovat aina paleltuneita, makean makuisia, aina. Loimaan Prisman perunavasrastot ovat joko liian kylmiä tai perunoista vastaava ehnkilö ei tiedä mitään perunoiden säilytyslämpötiloista. Loimaan Citymarketissa osaavat kyllä säilyttää perunansa oikein. Sieltä ei paletuneita perunoista saa, mutt Prisamasta kyllä AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loimaan Prisman perunoista puheenollen, niin siellä myynnissä olevat perunat ovat aina paleltuneita, makean makuisia, aina. Loimaan Prisman perunavasrastot ovat joko liian kylmiä tai perunoista vastaava ehnkilö ei tiedä mitään perunoiden säilytyslämpötiloista. Loimaan Citymarketissa osaavat kyllä säilyttää perunansa oikein. Sieltä ei paletuneita perunoista saa, mutt Prisamasta kyllä AINA.

        Annabellet ei ole, ei ainakaan mulla ja eniten olen ostanut niitä Kitolan pussitettuja. En edes muista,koska viimeks oli paleltuneita mutta ikävän vetisiä on monista perunoista tullut.
        Ei ole Annabelletkaan enää muutamaan viikkoon olleet niin hyviä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annabellet ei ole, ei ainakaan mulla ja eniten olen ostanut niitä Kitolan pussitettuja. En edes muista,koska viimeks oli paleltuneita mutta ikävän vetisiä on monista perunoista tullut.
        Ei ole Annabelletkaan enää muutamaan viikkoon olleet niin hyviä.

        lajijasuris

        On kai se peruna vetistä kun se sisältää noin 79 % vettä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai se peruna vetistä kun se sisältää noin 79 % vettä !

        👌😂 Ai perunassakin niin paljon! Mut oikeesti kaikki muut Prismasta ostamani perunat paitsi annabelle on maistunut tosi vetiseltä ja nekin viime aikoina.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      hinnat jotka ova hyllyissä pitäis kyl pitää paikkaansa, ja kassalla olla sama hinta

    • Anonyymi

      Tässä "välipäivinä" kaksi hintaa kalliimmat kassalla kuin lapussa oli ja toinen vihannes, joka oli "valmiiksi" hinnoiteltu.! Taitaa se edullisuus tosiaan olla vain silmänlumetta..
      Taidan jatkossa hakea vain muutaman "tarjoustuotteen" kerralla, että hinnan muistan. En kyllä tykkää ja kassalla korjaillessa aikaa vain kuluu :(

      Tapsa

    • Anonyymi

      Ota kameralla kuva tuotteen hinnasta hyllyssä on sit helppo tarkistaa kuitista
      Ja kuitti kannattaa tarkastaa heti kaupassa kun tulee kassalta

    • Anonyymi

      Voi ve, minä en ainakaan ala kuvaileen muutaman sentin takia, aikakin on rahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe