Kummasti alkaa löytymään näillä aluevaaleissa ehdolla olevilla henkilöillä asiaa kerrottavaksi lehtien mielipidekirjoituksiin. Osa näistä ehdokkaista ollut jo kymmeniä vuosia mukana politiikassa. Voi kysyä miksi he eivät ole hoitaneet näitä ongelmia kuntoon jo aikaisemmin.
Aluevaalit lähestyy
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen ei ole ollut hyvinvointi alue vaaleja
- Anonyymi
Sulla ei oo ollu asiaa missään kirjotuksessa.
- Anonyymi
SDPn asetelmat vaaleissa näyttävät erinomaisilta niin että sieltä vaan ehdokasta hakemaan oikein joukolla.
- Anonyymi
Älyäisit sinähi pysyä siellä metässä etkä täällä jakamassa mäntyäyriäsen aiheuttamaa pahaa oloasi, varmaan rasite sille eläköityvälle kans, älysihi jo jäädä pois!!! 👍
- Anonyymi
Mielestäni on hyvä, kun kommentoi hyvällä äidinkielellä silloin, kun on asiaa. Kauhulla olen lukenut erään "persuihin" lukeutuvan vanhan naisen kirjallisia tuotoksia. Niitä on liian usein ja kieliopillisesti ne ovat heikkoja ja sisällöltään tyhjiä. Viimeisin tuotos oli aluevaalimainos. Olipa siinä taas kerran mielikuvitus saanut siivet. Minä en usko siihen "hapatukseen" pätkän vertaa. Joillekin se näkyy olevan katkera pala, kun ei ole koulutusta. Pitää koettaa keksiä vaikka mitä. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä joskus niitä opintotodistuksia, mutta niitä ei taida olla olemassakaan.
- Anonyymi
Ei varmasti ole, kyllä olisi pöytään läväyttänyt ne, mikäli hänen hehkuttamat opinnut pitävät paikkansa. Kyllä on itsetunto ”kohdillaan” kun pitää itsensä itse ylentää.
- Anonyymi
Kuvastaa epävarmuutta ja heikkoa itsetuntoa. Jollainhan sitä on koitettava pönkittää. Kun antaa väärän kuvan julkisesti sehän on äänestjien pettämistä..no itse kun tulee petetyksi niin varmasti menee pasmat sekaisin. Se kehen luotat ja uskot..ja selviääkin, että asiat ovat olleetkin vain harhaa
- Anonyymi
Kiitos tittelistä. Mielelläni otan sen vastaan. Sain aikoinaan äidinkielen opinnoistani stipendin ja tämä "kielpolliisi" -ilmaisu tuntuu lähes yhtä hyvältä.
- Anonyymi
Meneppäs lapsi jo nukkumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sattui kohdalleen😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä ja näe niitä Sanna unia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1233047Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki52976Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242724Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452598Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv842474PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462422Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801942Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971796- 1341705