Nyt alkaa 1. tammikuu alkoholiton 10.huhtikuuta asti.Se on 100 alkoholitonta päivää.Tervetuloa tähän mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.
Tipaton tammikuu on jo hyvä alku tähän.
100 päivää ei alkoholia.
46
1879
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaan vasta alkaa ryyppäjäiset , tosin jää kerta/viikko tahtiin mutta koitetaan kiriä kesää kohden , tervetuloa joukkoon
- Anonyymi
Mukava varmast viettää 25 krapulapäivää.
- Anonyymi
Mulla on yli 6200 päivää ilman alkoholia.
- Anonyymi
Lasketko oikeasti päiviä? Sehän on kohta parikyt vuotta? Mulla on 14 kuukautta.
- Anonyymi
Hyvä saavutus ehdottomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasketko oikeasti päiviä? Sehän on kohta parikyt vuotta? Mulla on 14 kuukautta.
Mie lakkasin laskemasta noin viiden vuoden kohdalla,nyt olen vaan päivän kerrallaan.Toki aluksi meikäläisen historiassa yksikin päivä ilman viinaa tuntui vuodelta,mutta raittiuteenkin tottuu.Sitä huomaa ,että ilman viinaakin pärjää ja jopa paremminkin.
- Anonyymi
Tänään on sitten 1/100.
- Anonyymi
Minä aloitan maanantaina kun viini ja konjakki pullonpohjat ja sekalaiset tölkit on tyhjennetty. Ainakin tammikuu vaan usein on lipsahtanut maaliskuulle asti tuo raittius. Positiivisina vaikutuksina aiemmin olen havainnut, paino putoaa pari kiloa, uni paranee ja verenpaine laskee hiukan. Eturauhas vaivat myös helpottuu ja säästyyhän sitä muutama eurokin.
- Anonyymi
Hyvä päätös.
- Anonyymi
4/31.Spurgut ei pysty tähän.
- Anonyymi
5/100.
- Anonyymi
Ainoastaan alkoholistit pitää tipattomia. Vittuako tuota tässä hullussa maailmassa selvinpäin olemaan, joka viikonloppu tullu tähän mennessä juotua viimesen 20 vuoden aikana kunnon känniin. Siltikään en ole päivääkään ollut töistä pois krapulan tai muun viinaan liittyvän vaivan vuoksi.
- Anonyymi
Rupee pikkuhiljaa näkymään tuo 20v juopottelu terveydessä. Verenpaine alkaa kohota hissuksin mutta varmasti, suolistoon tule polympeja jotka myös hissuksii muuttu syöväksi, eturauhanen alkaa vaivata vuosi vuodelta enempi, nukahtaminen vaikeutuu , mielialaan tulee mörköjä jotka saa pikkuasiat vaivaamaan aina vaan enemmän ja enemmän, ahdistus kasvaa, juominen on aina mielessä............................................ Sillee se menee..........................
- Anonyymi
Haudassa ehtii olla tipattomalla. Tylsää hommaa.
Tänään otetaan häppää kavereiden kanssa. - Anonyymi
100 kaljaa päivässä, siihen vielä matkaa. En tänään ole juonut ku 5pulloo viinaa(niitä ei lasketa) ja vasta ekaa kaljaa maistelen.
- Anonyymi
2 viikkoa tipatonta nyt.
- Anonyymi
17/100.
- Anonyymi
Spurgut miten sujuu tipaton tammikuu?
- Anonyymi
Nyt alkaa jo nenän väri muuttua 18.päivä.
- Anonyymi
Itse join viimeksi alkoholia 16.5.2020, sitä ennen suurkuluttaja 40vuotta, ei tee enää mieli juoda.
- Anonyymi
Tämä on jo hyvä saavutus.
- Anonyymi
Minä join viimeksi 22.10.2020, sitä ennen vähän alle 30-vuotta suurkuluttaja. Enää ei tee mieli juoda, mutta vaikeaa oli, varsinkin ensimmäiset 6-8 kk.
- Anonyymi
Itse join viimeksi 22.10.2020 sitä ennen suurkuluttaja 30 vuotta. Ei myöskään tee enää mieli.
- Anonyymi
Spurgut miten teillä?Täällä tipaton 22.päivä.
- Anonyymi
Join 1 oluen 7. elokuuta.
Sen jälkeen tipattomalla.
tuurijuoppo
- Anonyymi
Luin tänään Allen Carren kirjan korkki kiinni, suosittelen vaikka ittestäänhän se lopettaminen on kiinni. Itsellä takana säännöllistä ja viikottaista juopottelua takana yli 40vuotta ja nyt alkaa maitti loppumaan ja tuon kirja vielä avittaa ajatusta että nyt riitti.Toivon että omalla kohdallani on nyt sammio tyhjä.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu huomenna 31/31.
- Anonyymi
Se oli sitten siinä 2022 tipaton tammikuu.
- Anonyymi
Kierrekorkit rutajaa ja laulu soi!
- Anonyymi
Tammikuu meni tipattomalla.
Helmikuusta ei vielä tiedä. - Anonyymi
Juomatta voi sinnitellä 100 päivää,raittiina eläminen onkin ihan eri juttu.
- Anonyymi
Miten olis koko vuosi tipattomalla?
T: Herra haimatulehdus - Anonyymi
2,5v takana tipatonta ja edessä loppuelämä raittiina :)
- Anonyymi
Alkoholinkäytön lopetus on aina hyvä päätös.
- Anonyymi
Alkoholiton 50/100.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu takana. Humalaton helmikuu eli viikonloppuna lasi punkkua ruuan kanssa ja pari tölkkiä saunakaljaa. Vaikeampaa on tämä kohtuuköyttö ku tipattomuus, nääs tottunut viikonloppuisin humalajuomiseen. Katotaan kunka sujuu.
- Anonyymi
Se on nyt 59.päivä tänään.
- Anonyymi
Moro spurgut.Se on 59 päivä nyt.
- Anonyymi
No,moro toverit.Se on nyt 71/100.
- Anonyymi
218 p. tipattomalla.
- Anonyymi
No,moro moro 76.päivä nyt.
- Anonyymi
Moro.90% nyt saavutettu.
- Anonyymi
Moro.Se o 94.Kyll maar mää verä 100 täyteen.
- Anonyymi
Se oli sitten siinä 100/100 saavutettu.
- Anonyymi
Moro.Alkoholiton jatkuu.
- Anonyymi
2023 tähän asti alkoholiton.Nyt 7/100.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019