100 päivää ei alkoholia.

Anonyymi

Nyt alkaa 1. tammikuu alkoholiton 10.huhtikuuta asti.Se on 100 alkoholitonta päivää.Tervetuloa tähän mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.
Tipaton tammikuu on jo hyvä alku tähän.

46

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaan vasta alkaa ryyppäjäiset , tosin jää kerta/viikko tahtiin mutta koitetaan kiriä kesää kohden , tervetuloa joukkoon

      • Anonyymi

        Mukava varmast viettää 25 krapulapäivää.


    • Anonyymi

      Mulla on yli 6200 päivää ilman alkoholia.

      • Anonyymi

        Lasketko oikeasti päiviä? Sehän on kohta parikyt vuotta? Mulla on 14 kuukautta.


      • Anonyymi

        Hyvä saavutus ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasketko oikeasti päiviä? Sehän on kohta parikyt vuotta? Mulla on 14 kuukautta.

        Mie lakkasin laskemasta noin viiden vuoden kohdalla,nyt olen vaan päivän kerrallaan.Toki aluksi meikäläisen historiassa yksikin päivä ilman viinaa tuntui vuodelta,mutta raittiuteenkin tottuu.Sitä huomaa ,että ilman viinaakin pärjää ja jopa paremminkin.


    • Anonyymi

      Tänään on sitten 1/100.

    • Anonyymi

      Minä aloitan maanantaina kun viini ja konjakki pullonpohjat ja sekalaiset tölkit on tyhjennetty. Ainakin tammikuu vaan usein on lipsahtanut maaliskuulle asti tuo raittius. Positiivisina vaikutuksina aiemmin olen havainnut, paino putoaa pari kiloa, uni paranee ja verenpaine laskee hiukan. Eturauhas vaivat myös helpottuu ja säästyyhän sitä muutama eurokin.

      • Anonyymi

        Hyvä päätös.


    • Anonyymi

      4/31.Spurgut ei pysty tähän.

    • Anonyymi

      5/100.

    • Anonyymi

      Ainoastaan alkoholistit pitää tipattomia. Vittuako tuota tässä hullussa maailmassa selvinpäin olemaan, joka viikonloppu tullu tähän mennessä juotua viimesen 20 vuoden aikana kunnon känniin. Siltikään en ole päivääkään ollut töistä pois krapulan tai muun viinaan liittyvän vaivan vuoksi.

      • Anonyymi

        Rupee pikkuhiljaa näkymään tuo 20v juopottelu terveydessä. Verenpaine alkaa kohota hissuksin mutta varmasti, suolistoon tule polympeja jotka myös hissuksii muuttu syöväksi, eturauhanen alkaa vaivata vuosi vuodelta enempi, nukahtaminen vaikeutuu , mielialaan tulee mörköjä jotka saa pikkuasiat vaivaamaan aina vaan enemmän ja enemmän, ahdistus kasvaa, juominen on aina mielessä............................................ Sillee se menee..........................


    • Anonyymi

      Haudassa ehtii olla tipattomalla. Tylsää hommaa.

      Tänään otetaan häppää kavereiden kanssa.

    • Anonyymi

      100 kaljaa päivässä, siihen vielä matkaa. En tänään ole juonut ku 5pulloo viinaa(niitä ei lasketa) ja vasta ekaa kaljaa maistelen.

    • Anonyymi

      2 viikkoa tipatonta nyt.

    • Anonyymi

      17/100.

      • Anonyymi

        Spurgut miten sujuu tipaton tammikuu?


    • Anonyymi

      Nyt alkaa jo nenän väri muuttua 18.päivä.

    • Anonyymi

      Itse join viimeksi alkoholia 16.5.2020, sitä ennen suurkuluttaja 40vuotta, ei tee enää mieli juoda.

      • Anonyymi

        Tämä on jo hyvä saavutus.


      • Anonyymi

        Minä join viimeksi 22.10.2020, sitä ennen vähän alle 30-vuotta suurkuluttaja. Enää ei tee mieli juoda, mutta vaikeaa oli, varsinkin ensimmäiset 6-8 kk.


      • Anonyymi

        Itse join viimeksi 22.10.2020 sitä ennen suurkuluttaja 30 vuotta. Ei myöskään tee enää mieli.


    • Anonyymi

      Spurgut miten teillä?Täällä tipaton 22.päivä.

      • Anonyymi

        Join 1 oluen 7. elokuuta.
        Sen jälkeen tipattomalla.

        tuurijuoppo


    • Anonyymi

      Luin tänään Allen Carren kirjan korkki kiinni, suosittelen vaikka ittestäänhän se lopettaminen on kiinni. Itsellä takana säännöllistä ja viikottaista juopottelua takana yli 40vuotta ja nyt alkaa maitti loppumaan ja tuon kirja vielä avittaa ajatusta että nyt riitti.Toivon että omalla kohdallani on nyt sammio tyhjä.

    • Anonyymi

      Tipaton tammikuu huomenna 31/31.

    • Anonyymi

      Se oli sitten siinä 2022 tipaton tammikuu.

      • Anonyymi

        Kierrekorkit rutajaa ja laulu soi!


    • Anonyymi

      Tammikuu meni tipattomalla.
      Helmikuusta ei vielä tiedä.

    • Anonyymi

      Juomatta voi sinnitellä 100 päivää,raittiina eläminen onkin ihan eri juttu.

    • Anonyymi

      Miten olis koko vuosi tipattomalla?

      T: Herra haimatulehdus

    • Anonyymi

      2,5v takana tipatonta ja edessä loppuelämä raittiina :)

      • Anonyymi

        Alkoholinkäytön lopetus on aina hyvä päätös.


    • Anonyymi

      Alkoholiton 50/100.

    • Anonyymi

      Tipaton tammikuu takana. Humalaton helmikuu eli viikonloppuna lasi punkkua ruuan kanssa ja pari tölkkiä saunakaljaa. Vaikeampaa on tämä kohtuuköyttö ku tipattomuus, nääs tottunut viikonloppuisin humalajuomiseen. Katotaan kunka sujuu.

    • Anonyymi

      Se on nyt 59.päivä tänään.

    • Anonyymi

      Moro spurgut.Se on 59 päivä nyt.

    • Anonyymi

      No,moro toverit.Se on nyt 71/100.

      • Anonyymi

        218 p. tipattomalla.


    • Anonyymi

      No,moro moro 76.päivä nyt.

    • Anonyymi

      Moro.90% nyt saavutettu.

    • Anonyymi

      Moro.Se o 94.Kyll maar mää verä 100 täyteen.

    • Anonyymi

      Se oli sitten siinä 100/100 saavutettu.

    • Anonyymi

      Moro.Alkoholiton jatkuu.

    • Anonyymi

      2023 tähän asti alkoholiton.Nyt 7/100.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1540
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1247
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      84
      841
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      381
      751
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe