Itselläni on vain älypuhelin, ei siis ole lankapuhelinta. Katsoin laskustani, että ainakin minun liittymästäni on saman hintaista soittaa matkapuhelimiin ja lankapuhelimiin (paitsi yritysnumeroihin tietty kalliimpaa).
Yhdellä tuttavalla on vain lankapuhelin. Olin kerran päivällä nokosille, kun heräsin johonkin. Huomasin puhelimestani, että tuo lankapuhelintyyppi oli soittanut. En ole sikeäuninen, joten epäilen, että tyyppi oli kerran antanut hälyttää sillä ajatuksella, että minä heti soittaisin hänelle takaisin. En kuitenkaan soittanut. Hän itse soitti myöhemmin, eikä tuosta haamusoitosta ollut puhetta.
Mutta kiinnostaisi tietää, että tuleeko puhelu paljon kalliimmaksi, jos soittaa lankapuhelimesta matkapuhelimeen?
Onko lankapuhelimesta soittaminen älypuhelimeen kallista?
Anonyymi
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
On kallista nykypäivänä.
- Anonyymi
Paljon per,/minuutti noin suunnilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon per,/minuutti noin suunnilleen.
Se selviää operaattorin sivuilta. Jokaisella mikä vielä ylläpitää lankapuhelinliittymiä löytyy hinnat.
- Anonyymi
No yhten lankaliittymän tarjoajan löysin (MPY), maksaa 12,9032 senttiä minuutilta kaikkien operaattorien liittymiin.
- Anonyymi
Lankaliittymät loppuu päivän päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403834
- 1001809
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa641716- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301072Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021