Sain tänään 30.12.2021 Ekoroskin asiakaslehden, "kansalaisilla on ollut mahdollisuus jättää mielipiteensä koskien taksaehdotusta viimeistään 12.12.2021. Yhtään mielipidettä ei jätetty."
Eli roskaa, miten voi lähettää mielipidettä asiasta josta ei ole ollut tieto.
Kirjoittavat puuta heinää, roskaa ja paskaa.
Hyötykäyttöasemalle tuotu jäte tavara on arvokasta sitä jalostetaan sellaiseen muotoon, että sen arvo kattaa kaikki kustannukset ja jää vielä voittoa.
EKOROSK ei ole rehellinen
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin tuosta jo pitkän avauksen hetki sitten. Myös kokkolan energia nostaa kaikkia hintoja.
- Anonyymi
Niinpä molemmista käy ilmi, että valehtelevat päin jäteastiaa.
Arvatenkin Reijo tietää ja minä osaan.
Yritykset kiipeilevät koronan siivellä, lisäävät perusteettomia kustannuksia asiakkaille.
Muutetaan kiinaan siellä koijarit viedään muurien sisälle harjoittelemaan kansalais tottelevaisuutta.
Taas tulee vaalit ja valitaan tyhjäntoimittajia Vituu kun reijo ei ole ehdolla tulisi meidän suvulta 28 ääntä.
- Anonyymi
Eihän kukaan ruotsinkielinen osaa kertoa totuutta.
Yrityksen Ab Ekorosk Oy liikevaihto oli 11,5 miljoonaa euroa 2020 ja työllisti 41 henkilöä. Liikevaihto nousi 2,3 prosenttia. Tilikauden tulos oli 71000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 1,5. Yhtiön omavaraisuusaste oli 45,2 prosenttia.- Anonyymi
Piilotettua rahaa (tasetta) on viety ruotsiin tienaamaan.
Voitto on on ollut yli 1/2 miljoonaa.
- Anonyymi
Joo ei mitään tietoa ole ollut että olisi ollut mahdollisuus mielipiteen antamiseen, mutta tietävät että sillä ei ole mitään vaikutusta nostavat joka tapauksessa. Ehkä muuten niihin kohteiden sijaintiin yms. olivat mielipiteet esitetty.
- Anonyymi
Ekoroskin palvelutaso on paskaa, olen yli 80 vuotias ja minua pyydettiin nousemasta autosta ja tyhjentämään kuormaa kun samaan aikaan muutama eko roska mies jutteli keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713