Onko jollakin kokemuksia? Onko kallista? Kannattaako viedä muualle kissa hoitoon?
Kiitos
Viikin eläinsairaala kokemuksia
5
993
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä kunnallinen eläinlääkäri johon pätee tuo "kunnallinen eläinlääkäritaksa 1.1.2019"?
- Anonyymi
Vie muualle,on kallis ja ammattitaitokin on huono.lääkärin mielestä koira pitää lopettaa kun on hänen mielestään ristiside paskana.tosin fyssäri on sitä mieltä et ei ole.koira ei valita ei tee muutakun nilkuttaa vaan sitä jalkaa,kipeehän se on siitä päätellen.mut ton takii lopettaa vai,vittu haloooo !!!!!!!
- Anonyymi
No meinasitko sinä idiootti, että ristari yksistään paranee? Jollet maksa koiralle kallista leikkausta, niin sitten se on todennäköisesti lopetus. Ristariongelma on ihan helvetin kipeä, joten jotain sille on tehtävä välittömästi.
- Anonyymi
Erittäin hyvä.Tänä päivänä samat hinnat kuin yksityisellä lääkäri asemilla.Jos rotukissa ja paperit,saat sille eläin vakuutukset joka kattaa vuodessa tietyyn rahan asti eläinlääkäri kulut.Kissan eläin läkäri kulut ihan sama kuin koiran.Et pääse yhtään Halvemalla vaikka on Kissa.25.4.23.
- Anonyymi
Koirat kisamme siellä käytetty.Kallista on mutta ei haukuttavaa lääkärit ,ei hoitajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988