Onko jollakin kokemuksia? Onko kallista? Kannattaako viedä muualle kissa hoitoon?
Kiitos
Viikin eläinsairaala kokemuksia
5
856
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä kunnallinen eläinlääkäri johon pätee tuo "kunnallinen eläinlääkäritaksa 1.1.2019"?
- Anonyymi
Vie muualle,on kallis ja ammattitaitokin on huono.lääkärin mielestä koira pitää lopettaa kun on hänen mielestään ristiside paskana.tosin fyssäri on sitä mieltä et ei ole.koira ei valita ei tee muutakun nilkuttaa vaan sitä jalkaa,kipeehän se on siitä päätellen.mut ton takii lopettaa vai,vittu haloooo !!!!!!!
- Anonyymi
No meinasitko sinä idiootti, että ristari yksistään paranee? Jollet maksa koiralle kallista leikkausta, niin sitten se on todennäköisesti lopetus. Ristariongelma on ihan helvetin kipeä, joten jotain sille on tehtävä välittömästi.
- Anonyymi
Erittäin hyvä.Tänä päivänä samat hinnat kuin yksityisellä lääkäri asemilla.Jos rotukissa ja paperit,saat sille eläin vakuutukset joka kattaa vuodessa tietyyn rahan asti eläinlääkäri kulut.Kissan eläin läkäri kulut ihan sama kuin koiran.Et pääse yhtään Halvemalla vaikka on Kissa.25.4.23.
- Anonyymi
Koirat kisamme siellä käytetty.Kallista on mutta ei haukuttavaa lääkärit ,ei hoitajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829