!TW! syömishäiriöstä puhuminen, mainintaa painonlaskusta !TW!
Hei, on aijemminkin tullut tänne avauduttua joten teen sen nytkin..
Olen syömishäiriöstä toipuva 13v. tyttö, aina alipainon ylärajoilla mennyt, sh ajatusten kanssa olen kesästä -20 asti ollut ja painoa tippunut kevät-kesän välillä yli 11 kiloa, paino on pysynyt samassa lokakuuhun asti kunnes sain halua toipua.
Olen edelleen alipainoinen mutta 5kg kuitenkin nyt tullut lisää, tiedostan tarvitsevani lisää painoa. En niinkään enää pelkää painon ja kehoni palaamista ”entiseen”(ennen tarkkaillut jalkoja, erityisesti reisiä) mutta nyt jotenkin kehon muutokset käsiin, käsivarsiin, kasvoihin ja rintakehään ovat kasvaneet, taidan ikävöidä todella sairasta kehoani? Kasvot ovat eniten mielessä…
Monilla normaalipainoisilla tai kehosta tukevilla esim. tiktokissa tai koulussani on tosi luiseva kasvot, miksei minulla?? Olen yrittänyt etsiä tapoja kaventamiseen. Kun katson kuvia minusta normaalipainoisena niin kasvoni näyttävät ihan ylipainoisen kasvoilta ja melkein turvonneilta.
Siitä olen yllättynyt että kun vertaan vanhaa kuvaa kropastani tilanteeseen missä olen samoissa painoissa kun tällähetkellä, näytän nyt hoikemmalta?? 😳
Saan nyt lääkärin mukaan harrastaa jotain urheiluakin, MUTTA saan tietää (isäni mukaan) vasta päätöksen tilanteeseen poliklinikan porukan mielipiteen jälkeen. Tyhmää, eikö lääkärin sana ole tarpeen!? Haluaisin harrastaa CrossFittiä, tiedän kuulostaa sh valitsemalta mutta ei. Haluan enemmän voimaa! Lihasta käsiin ja jalkoihin. On muuten aika kallista, mikähän siinä maksaa??..😂
(Suoraansanoen sain halua parantua ja ideaa CrossFitistä ihanalta Nelli Kniivilältä!❤️)
Niin siis, jos täällä on sh(syömishäiriöstä) toipuneita painollisesti, tuliko teillä reilusti pyöreyttä kasvoihin ja onko ajansaatossa kaventunut?
Painon korjaantuminen, kasvojen pyöreys
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvojen luiden ei pidä näkyä. Sä katot liikaa anorektikoita.Miksi sun kasvojen luiden pitäis näkyä.Onko se susta kaunista kun kun posket on lommollaan?
- Anonyymi
Sä oot vielä kaukana toipumisesta.Niin kauan kuin ihannoit luista ulkomuotoa niin oot kaukana toipumisesta.Sanoit että kaipaat luiden näkymistä.Tolla menolla sä et toivu ikinä kun tavoite on näyttää luisevalta mikä ei ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224164
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu323478Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543354Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu193314Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232900Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod272657Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S291757