!TW! syömishäiriöstä puhuminen, mainintaa painonlaskusta !TW!
Hei, on aijemminkin tullut tänne avauduttua joten teen sen nytkin..
Olen syömishäiriöstä toipuva 13v. tyttö, aina alipainon ylärajoilla mennyt, sh ajatusten kanssa olen kesästä -20 asti ollut ja painoa tippunut kevät-kesän välillä yli 11 kiloa, paino on pysynyt samassa lokakuuhun asti kunnes sain halua toipua.
Olen edelleen alipainoinen mutta 5kg kuitenkin nyt tullut lisää, tiedostan tarvitsevani lisää painoa. En niinkään enää pelkää painon ja kehoni palaamista ”entiseen”(ennen tarkkaillut jalkoja, erityisesti reisiä) mutta nyt jotenkin kehon muutokset käsiin, käsivarsiin, kasvoihin ja rintakehään ovat kasvaneet, taidan ikävöidä todella sairasta kehoani? Kasvot ovat eniten mielessä…
Monilla normaalipainoisilla tai kehosta tukevilla esim. tiktokissa tai koulussani on tosi luiseva kasvot, miksei minulla?? Olen yrittänyt etsiä tapoja kaventamiseen. Kun katson kuvia minusta normaalipainoisena niin kasvoni näyttävät ihan ylipainoisen kasvoilta ja melkein turvonneilta.
Siitä olen yllättynyt että kun vertaan vanhaa kuvaa kropastani tilanteeseen missä olen samoissa painoissa kun tällähetkellä, näytän nyt hoikemmalta?? 😳
Saan nyt lääkärin mukaan harrastaa jotain urheiluakin, MUTTA saan tietää (isäni mukaan) vasta päätöksen tilanteeseen poliklinikan porukan mielipiteen jälkeen. Tyhmää, eikö lääkärin sana ole tarpeen!? Haluaisin harrastaa CrossFittiä, tiedän kuulostaa sh valitsemalta mutta ei. Haluan enemmän voimaa! Lihasta käsiin ja jalkoihin. On muuten aika kallista, mikähän siinä maksaa??..😂
(Suoraansanoen sain halua parantua ja ideaa CrossFitistä ihanalta Nelli Kniivilältä!❤️)
Niin siis, jos täällä on sh(syömishäiriöstä) toipuneita painollisesti, tuliko teillä reilusti pyöreyttä kasvoihin ja onko ajansaatossa kaventunut?
Painon korjaantuminen, kasvojen pyöreys
Anonyymi
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvojen luiden ei pidä näkyä. Sä katot liikaa anorektikoita.Miksi sun kasvojen luiden pitäis näkyä.Onko se susta kaunista kun kun posket on lommollaan?
- Anonyymi
Sä oot vielä kaukana toipumisesta.Niin kauan kuin ihannoit luista ulkomuotoa niin oot kaukana toipumisesta.Sanoit että kaipaat luiden näkymistä.Tolla menolla sä et toivu ikinä kun tavoite on näyttää luisevalta mikä ei ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269