Painon korjaantuminen, kasvojen pyöreys

Anonyymi

!TW! syömishäiriöstä puhuminen, mainintaa painonlaskusta !TW!

Hei, on aijemminkin tullut tänne avauduttua joten teen sen nytkin..

Olen syömishäiriöstä toipuva 13v. tyttö, aina alipainon ylärajoilla mennyt, sh ajatusten kanssa olen kesästä -20 asti ollut ja painoa tippunut kevät-kesän välillä yli 11 kiloa, paino on pysynyt samassa lokakuuhun asti kunnes sain halua toipua.

Olen edelleen alipainoinen mutta 5kg kuitenkin nyt tullut lisää, tiedostan tarvitsevani lisää painoa. En niinkään enää pelkää painon ja kehoni palaamista ”entiseen”(ennen tarkkaillut jalkoja, erityisesti reisiä) mutta nyt jotenkin kehon muutokset käsiin, käsivarsiin, kasvoihin ja rintakehään ovat kasvaneet, taidan ikävöidä todella sairasta kehoani? Kasvot ovat eniten mielessä…

Monilla normaalipainoisilla tai kehosta tukevilla esim. tiktokissa tai koulussani on tosi luiseva kasvot, miksei minulla?? Olen yrittänyt etsiä tapoja kaventamiseen. Kun katson kuvia minusta normaalipainoisena niin kasvoni näyttävät ihan ylipainoisen kasvoilta ja melkein turvonneilta.

Siitä olen yllättynyt että kun vertaan vanhaa kuvaa kropastani tilanteeseen missä olen samoissa painoissa kun tällähetkellä, näytän nyt hoikemmalta?? 😳

Saan nyt lääkärin mukaan harrastaa jotain urheiluakin, MUTTA saan tietää (isäni mukaan) vasta päätöksen tilanteeseen poliklinikan porukan mielipiteen jälkeen. Tyhmää, eikö lääkärin sana ole tarpeen!? Haluaisin harrastaa CrossFittiä, tiedän kuulostaa sh valitsemalta mutta ei. Haluan enemmän voimaa! Lihasta käsiin ja jalkoihin. On muuten aika kallista, mikähän siinä maksaa??..😂
(Suoraansanoen sain halua parantua ja ideaa CrossFitistä ihanalta Nelli Kniivilältä!❤️)

Niin siis, jos täällä on sh(syömishäiriöstä) toipuneita painollisesti, tuliko teillä reilusti pyöreyttä kasvoihin ja onko ajansaatossa kaventunut?

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvojen luiden ei pidä näkyä. Sä katot liikaa anorektikoita.Miksi sun kasvojen luiden pitäis näkyä.Onko se susta kaunista kun kun posket on lommollaan?

      • Anonyymi

        Sä oot vielä kaukana toipumisesta.Niin kauan kuin ihannoit luista ulkomuotoa niin oot kaukana toipumisesta.Sanoit että kaipaat luiden näkymistä.Tolla menolla sä et toivu ikinä kun tavoite on näyttää luisevalta mikä ei ole normaalia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe