Kaverin puolesta kyselen. Milloin 40 teur IONIQ 5 tulee Suomeen myyntiin?
40 keur Hyundai IONIQ 5
18
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei milloinkaan. Siinä vastaus lyhyesti.
- Anonyymi
Ai tää vai?
https://www.thedetroitbureau.com/2021/12/hyundais-new-ioniq-family-debuts-at-just-under-40000-before-federal-tax-credits/
Eiköhän se kohta tule.- Anonyymi
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin.168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
https://electriccarsreport.com/2021/12/hyundai-reveals-ioniq-5-pricing-new-se-standard-range-trim-available-at-39700/ siellä vaihtoehdot.
- Anonyymi
" making it a value leader in the EV market."
Taitaa IONIQ 5 olla kohta markkinajohtaja ja vuoden auto ihan kaikkialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin.Kunhan niitä 800 V latausasemia ensin rakennetaan Suomeen. Taitaa tilanne olla sama kuin vedyn tankkauspisteissä, ei kannata rakentaa kun ei ole kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan niitä 800 V latausasemia ensin rakennetaan Suomeen. Taitaa tilanne olla sama kuin vedyn tankkauspisteissä, ei kannata rakentaa kun ei ole kysyntää.
Kyllä sitä kysyntää syntyy kun IONIQ 5 laiva täynnä 40teur autoja satamaan rantautuu.
Ja Kempowerin kurssi räjähtää uudenvuodenraketin lailla taivaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Mihin niitä heppoja tarvitaan? Kyllä täällä kahdeksaa kymppiä pääsee paljon vähemmälläkin. Ja kukutuskin alenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin niitä heppoja tarvitaan? Kyllä täällä kahdeksaa kymppiä pääsee paljon vähemmälläkin. Ja kukutuskin alenee.
Nytkö niitä heppoja ei muka tarvita? Kyllä niitä kovasti polttomoottoriautoihin aina kaivattiin. Ensin sanottiin hepat ja sitten 0-100.
Nyt olisi tulossa auto, jossa
- on hyvät sisätilat
- takaveto
- iso tavaratila
- Tehoa 168 heppaa
- Mahdollisesti sähkön ulosotto (elleivät siitä ole karsineet)
- Oletettavasti riittävät varustelut.
Jos samoilla spekseillä tarjottaisiin polttomoottoriautoa 40keur niin kyllähän siinä itsekullakin kuola valuisi. Mutta sähköautonako se ei ole sitten kovin kummoinen? No totta tosiaan, sähköautona ei olekaan kovin kummoinen, mutta polttomoottoriautoihin (samoilla spekseillä) verrattuna on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Kuinka pihalla oletkaan, tutki hieman ennen kuin kirjoitat höpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pihalla oletkaan, tutki hieman ennen kuin kirjoitat höpöjä.
No annappa vinkkiä missä kohtaan meni pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Ja painoa sen verran että ei tuo 168 hevosvoimalla ainakaan ripeämpi ole kuin vastaava 140 hevosvoimainen polttomoottoriauto. Voimalinjan viiveetön reagointi toki muuten on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja painoa sen verran että ei tuo 168 hevosvoimalla ainakaan ripeämpi ole kuin vastaava 140 hevosvoimainen polttomoottoriauto. Voimalinjan viiveetön reagointi toki muuten on plussaa.
"Voimalinjan viiveetön reagointi" on siis AIVAN HELV3TIN ISO plussa. Kun kerran on ajanut sähköautolla, hyväkin automatti tuntuu vuosikymmeniä vanhalta.
- Anonyymi
https://insideevs.com/news/554563/cheap-hyundai-ioniq5-price-comparison/
Toistaiseksi dollarihintoja - Anonyymi
Heh, vai "kaverin"....Juu ei tule koskaan sen hintaista, tai sitten akkurange max 300 km kesällä. Ioniq 5 on surkea vs. Skoda Enyaq.
- Anonyymi
Höoö, höpö. Paljon kommenteja ja kaikki kehuu Hyundaita. Monet ostaneet Hyundain.
https://www.youtube.com/watch?v=DH5fChfcP94
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888