Kaverin puolesta kyselen. Milloin 40 teur IONIQ 5 tulee Suomeen myyntiin?
40 keur Hyundai IONIQ 5
18
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei milloinkaan. Siinä vastaus lyhyesti.
- Anonyymi
Ai tää vai?
https://www.thedetroitbureau.com/2021/12/hyundais-new-ioniq-family-debuts-at-just-under-40000-before-federal-tax-credits/
Eiköhän se kohta tule.- Anonyymi
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin.168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
https://electriccarsreport.com/2021/12/hyundai-reveals-ioniq-5-pricing-new-se-standard-range-trim-available-at-39700/ siellä vaihtoehdot.
- Anonyymi
" making it a value leader in the EV market."
Taitaa IONIQ 5 olla kohta markkinajohtaja ja vuoden auto ihan kaikkialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Suomessa?
https://www.forbes.com/wheels/news/2022-hyundai-ioniq-5-first-drive/
"There will be seven variants in all, priced from about $41,000 to just under $56,000"
800V järjestelmällä lataa akun hetkessä täyteen, hyvä niin.Kunhan niitä 800 V latausasemia ensin rakennetaan Suomeen. Taitaa tilanne olla sama kuin vedyn tankkauspisteissä, ei kannata rakentaa kun ei ole kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan niitä 800 V latausasemia ensin rakennetaan Suomeen. Taitaa tilanne olla sama kuin vedyn tankkauspisteissä, ei kannata rakentaa kun ei ole kysyntää.
Kyllä sitä kysyntää syntyy kun IONIQ 5 laiva täynnä 40teur autoja satamaan rantautuu.
Ja Kempowerin kurssi räjähtää uudenvuodenraketin lailla taivaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Mihin niitä heppoja tarvitaan? Kyllä täällä kahdeksaa kymppiä pääsee paljon vähemmälläkin. Ja kukutuskin alenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin niitä heppoja tarvitaan? Kyllä täällä kahdeksaa kymppiä pääsee paljon vähemmälläkin. Ja kukutuskin alenee.
Nytkö niitä heppoja ei muka tarvita? Kyllä niitä kovasti polttomoottoriautoihin aina kaivattiin. Ensin sanottiin hepat ja sitten 0-100.
Nyt olisi tulossa auto, jossa
- on hyvät sisätilat
- takaveto
- iso tavaratila
- Tehoa 168 heppaa
- Mahdollisesti sähkön ulosotto (elleivät siitä ole karsineet)
- Oletettavasti riittävät varustelut.
Jos samoilla spekseillä tarjottaisiin polttomoottoriautoa 40keur niin kyllähän siinä itsekullakin kuola valuisi. Mutta sähköautonako se ei ole sitten kovin kummoinen? No totta tosiaan, sähköautona ei olekaan kovin kummoinen, mutta polttomoottoriautoihin (samoilla spekseillä) verrattuna on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Kuinka pihalla oletkaan, tutki hieman ennen kuin kirjoitat höpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pihalla oletkaan, tutki hieman ennen kuin kirjoitat höpöjä.
No annappa vinkkiä missä kohtaan meni pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
168 heppaa 40000 euron autolle, ei paha! Vastaavat polttomoottoriautot parhaimmillaan jotain 140 heppaa ja hintaa kenties kymppitonnin enemmän?
Ja painoa sen verran että ei tuo 168 hevosvoimalla ainakaan ripeämpi ole kuin vastaava 140 hevosvoimainen polttomoottoriauto. Voimalinjan viiveetön reagointi toki muuten on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja painoa sen verran että ei tuo 168 hevosvoimalla ainakaan ripeämpi ole kuin vastaava 140 hevosvoimainen polttomoottoriauto. Voimalinjan viiveetön reagointi toki muuten on plussaa.
"Voimalinjan viiveetön reagointi" on siis AIVAN HELV3TIN ISO plussa. Kun kerran on ajanut sähköautolla, hyväkin automatti tuntuu vuosikymmeniä vanhalta.
- Anonyymi
https://insideevs.com/news/554563/cheap-hyundai-ioniq5-price-comparison/
Toistaiseksi dollarihintoja - Anonyymi
Heh, vai "kaverin"....Juu ei tule koskaan sen hintaista, tai sitten akkurange max 300 km kesällä. Ioniq 5 on surkea vs. Skoda Enyaq.
- Anonyymi
Höoö, höpö. Paljon kommenteja ja kaikki kehuu Hyundaita. Monet ostaneet Hyundain.
https://www.youtube.com/watch?v=DH5fChfcP94
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851