Playstationin pelejä on vaikka kuinka paljon esim. Cittareilla ja Prismoissa, mutta Xboxin pelejä ei juurikaan, esim. en ole nähnyt vielä kummassakaan kaupassa Forza Horizon 5 peliä.
Miksei Xboxin pelejä ole kaupoissa juurikaan?
8
914
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelen. Xboxin lisätarvikkeitakaan ei ole kaikissa prismoissa. Viikko sitten itiksen prisman hyllyyn oli tullut iso erä xbox onen ohjaimia täydellä hinnalla eli 69,99€, eilen kävin uudelleen ja kyseisiä ohjaimia oli jäljellä enää yksi.
Menekkiä olisi mutta kaupat eivät myy, outoa kun raha ei kelpaa.
Itse ostin maanantaina citymarketista sen 20 vuotta xbox - erikoisohjaimen, pelejä sielläkään ei ollut kuin pari.- Anonyymi
Varsinkin Cittareilla ei juuri Xboxin pelejä ole, korkeintaan joku änäri tms. yksittäinen peli mutta ei mitään järkevää valikoimaa, mutta Pleikkarin pelejä on runsain mitoin tarjolla.
Prismoissa näyttää olevan laajempi valikoima Xboxin pelejä, mutta ihmettelen kyllä suuresti, ettei löydy tuota Forza Horizon 5 peliä, mikä on varmaan ainakin juuri näinä aikoina yksi suosituimmista peleistä koko laitteelle! - Anonyymi
Eilen samassa mymälässä oli enää yksi ohjain jäljellä ja täyteen hintaan, kun ostin tämän 20 year-ohjaimen niin näitä oli hyllyssä vielä noin 10 kappaletta. Silloin ohjaimet olivat pimeässä nurkassa ja nyt hyvällä paikalla hyllyssä pleikkarin ohjainten vieressä enää se yksi xbox-ohjain.
Menekkiä on mutta tarjontaa ei ole, ihmettelen. Yhtään xboxin peliä ei ollut enää jäljellä.
- Anonyymi
Micrsoft pyrkii saamaan enemmän myyntiä omaan Xbox Storeensa. Tämän takia kannattaa tsekata esim pelivertailu.fi ja sen tyyliset vertailu sivustot mistää ostaa suoraa vaan tuotteen aktivointikoodin jos ei tarvitse levyä/koteloa mihinkään. Tällä tavalla saa todella paljon halvemmalla, esim Xbox storessa peli (sea of thieves) on 40e ja pelivertailussa 13-14e Xboxille.
- Anonyymi
Olen sen verran keräilijäluonne että haluaisin sen fyysisen pelin levyineen ja koteloineen kokoelmaan mukaan, kun kerran on vieläpä levyasemallinen versio Xbox One S -konsolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran keräilijäluonne että haluaisin sen fyysisen pelin levyineen ja koteloineen kokoelmaan mukaan, kun kerran on vieläpä levyasemallinen versio Xbox One S -konsolista.
Itse olen samaa koulukuntaa eli fyysinen kopio peleistä on must. Nyt käytän vielä Xbox One X -konsolia ja seuraava tulee lähiaikoina olemaan Series X, levyjen lukumahdollisuus on oltava ja Series X lukee kaikkien xbox-sukupolvien levyjä ja omasta pelihyllystäni löytyy lukuisia huippupelejä 360 alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen samaa koulukuntaa eli fyysinen kopio peleistä on must. Nyt käytän vielä Xbox One X -konsolia ja seuraava tulee lähiaikoina olemaan Series X, levyjen lukumahdollisuus on oltava ja Series X lukee kaikkien xbox-sukupolvien levyjä ja omasta pelihyllystäni löytyy lukuisia huippupelejä 360 alkaen.
Taas oli kitumarketin xbox-hyllyn tavarat loppuunmyytyjä. Ihmettelen.
- Anonyymi
Montakohan sataa gigatavua senkin Forza Horizon 5:n lataukset on jo tähän mennesä kun muutama päivä sitten tuli edelliseen Forza Horizon 4:n päivitys, yksi pikkuvika korjattu, tiedostokoko perkele 8,5 gigatavua!! Yhdestä pikkuvian korjauksesta:
https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/12075524846739-FH4-Release-Notes-December-12th-2022
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446