Miten naiset suhtautuu

Anonyymi

Miten naiset suhtautuu jos oma mies haluaa teidän alkavan kolmen kimppaan 1N ja 2M.
Olisitteko loukkaantunut tai suuttunut vai olisitteko mielissään kun saatte vähän vaihtelua seksiin?

23

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      esitin vaimolle tykkäs kovasti mutta vaatimus että minäkin antaisin miehelle katselisi tiesi valmiiksi jo miehen joka tulisi mukaan hauskaa on ollut

    • Anonyymi

      Parisuhde kunnossa ja molemmat aidosti välittää toisistaan silloin kolmen kimppasta molemmat nauttivat. Rva 55v

      • Anonyymi

        Kahd


    • Anonyymi

      Niin, ja miten aloittaa 1N ja 2M kuvio. Jkl:ssä nelikymppinen kokematon pari, nainen BBW.

      • Anonyymi

        Meillä eka kerralla olin ihanan miehen kanssa kahdestaan pari tuntia. Mieheni tuli mukaan sen jälkeen, ottivat kahdestaan tosi hyvin..Rva 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä eka kerralla olin ihanan miehen kanssa kahdestaan pari tuntia. Mieheni tuli mukaan sen jälkeen, ottivat kahdestaan tosi hyvin..Rva 55v

        Varmaan naisen kannalta paras vaitoehto ekalla kerralla tutustua ensin vieraaseen mieheen. Pääsee eroon estoista ennen molempien misten rynkytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan naisen kannalta paras vaitoehto ekalla kerralla tutustua ensin vieraaseen mieheen. Pääsee eroon estoista ennen molempien misten rynkytystä.

        Ainaskin itselläni oli päällimmäisenä rakastella ensin kaverin kans kahdestaan rauhassa. Vaikkakin yhdessä mieheni kanssa fantasioitu molemmat kolmen kimpasta. Eka kerta aina jännittää miten rekoin miheni mukana oloon ja pystynkö itse sekä vieras avoimesti nauttii siinä tilanteessa. Kahden kesken molemmat halusimme aidosti toisiamme.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen 27-vuotias mies ja haluan panna omaa vaimoani kimpassa muiden miesten kanssa.
      Onneksi vaimoni nauttii kun pannaan häntä vuorotellen.
      Meillä on usein miehiä yökylässä ja vaimo saa nukkua miesten keskellä ja vaimo nukkuu aina alasti joten on helppo naida seisokin yllättäessä.
      Kaverit ovat tulleet etusijalle nyt koronan aikana.
      Molemmin puolinen hyöty kun sinkut pääsee panemaan ja vaimo saa kullia riittävästi.

      • Anonyymi

        Olette pari joita meidän kaltaisia satoja tänäpivänä.
        Meillä myös korona aikana muutama vaki mies, vaikkakin mieli tekisi etsiä uusia tuttavuuksia. Juuri Jouluna kolme miehen ystävää pari yötä makkarissa.
        Alasti nukumme kaikki tai yritämme, itselläni uni jäi vähiin. Miehillä niinkuin sanoit kun tuli seisokki tulivat saman tien sisääni. Aivan ihana tunne miten nopsaan olin mukana. Sinkkuja lolmesta kaksi kyllä panevat hyvin ja miten nopsaan laukeamisen jälkeen haluvat taas lisää. Rva 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette pari joita meidän kaltaisia satoja tänäpivänä.
        Meillä myös korona aikana muutama vaki mies, vaikkakin mieli tekisi etsiä uusia tuttavuuksia. Juuri Jouluna kolme miehen ystävää pari yötä makkarissa.
        Alasti nukumme kaikki tai yritämme, itselläni uni jäi vähiin. Miehillä niinkuin sanoit kun tuli seisokki tulivat saman tien sisääni. Aivan ihana tunne miten nopsaan olin mukana. Sinkkuja lolmesta kaksi kyllä panevat hyvin ja miten nopsaan laukeamisen jälkeen haluvat taas lisää. Rva 55

        Jessus sentään mikä vajakki etkö kykene parempaan kuin jauhamaan tuota samaa Bull shittiä


    • Näyttelin harmissani olevaa ja kerroin häpeäväni.
      Todellisuudessa olin riemuissani. Jouduin "vastentahtoisesti" suostumaan.

    • Anonyymi

      Silloin täytyy antaa panna jos oma ukko haluaa että toiset saa panna omaa vaimoa.
      Tilannehan on paras mahdollinen naisen näkökulmasta.
      Mimä antaisin kaikille joita olisi lupa nussia.

    • Anonyymi

      Olen mielissäni kun oma mies haluaa muiden miesten panevan kanssani.
      On kiihoittavaa kun saa vapaasti kimppaseksiä.
      Haluan ainoastaan vierasta miestä kimpassa, rakastan olla miesten himon kohteena.

      • Missäpäin olette miten vanhoja olisi mukava päästä mukaan panemaan sinua olen 58v mies laita viesti jos kiinnostaa [email protected]


    • Anonyymi

      OLen 48v. rouva ja mies ehdotti tuota muutama vuosi sitten. Muistan vielä mitä vastasin... "Kyllä mulle käy, jos sulla ei oo mitään sitä vastaan, mut siis vanhojen ukkojen kanssa en ala... hmm. mihinkään ja sinä sitten saat järjestää nää jutut." Ja mies järjesti kanssa kaikki asiat tuossa jtussa. Laittoi ilmoituksen nettiin, osti seksikästä alle ja päälle, vuokrasi paikat jne. Mun ei tarvinnut, muuta kuin... ja noita on ollut paaljoon...

      • Anonyymi

        Etkä loukkaantunut ? Eikä tullut morkkista ? Onko tilanne muuttunut vuosien aikana ? Ja kuinka paljon on paljon ? Ja vieläkö tuo on jatkunut ? Kiinnostais minuakin kysyä, mutta en uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä loukkaantunut ? Eikä tullut morkkista ? Onko tilanne muuttunut vuosien aikana ? Ja kuinka paljon on paljon ? Ja vieläkö tuo on jatkunut ? Kiinnostais minuakin kysyä, mutta en uskalla.

        Kolmeen ensimmäiseen voin vastata Ei. En ole laskenut, kuinka monta noita olisi ollut ? Jatkuu kyllä, mutta hiukan on konsepti muuttunut.


      • Anonyymi

        Meillä meni samalla tavalla 4 vuotta sitten ja mies on tuonut omia hyviä kavereita meille kimppaan.
        Olen 26-vuotias 167cm 54kg.
        Olen ollut mieheni kavereista yhdeksän miehen kanssa ja kahdesta on tullut vakkari miehiä joiden kanssa ollaan usein viikonloppuisin yleensä olen oman miehen ja yhden muun kanssa kerrallaan joskus harvemmin useamman kanssa yhtä aikaa.
        Eikä tarvitse potea katumusta eikä morkkista kun oma mies kutsuu miehet kimppaseksiin kanssani.
        Voin nauttia miehistä aivan vapaasti.
        Yksi miehistä on täysin vapaa toiset ovat joko avo tai avioliitossa.
        Ainoa mikä häiritsee on kun tavataan heidän puolisoita jotka ei tiedä että heidän miehensä on käynyt meillä panemassa kanssani.
        Oman miehen läsnä olo kiihoittaa kun näkee miten hän nauttii kun omaa vaimoa naidaan ja hän odottaa omaa vjoroaan että pääsee "liukkaille".


    • Anonyymi

      Tässä asiassa varmaan pätee tuo kuuluisa ja monessa yhteydessä todettu 80 % / 20%. Kaksikymmentä prosenttia hyväksyy ehdotuksen ja 80 % kieltäytyy. Ja edelleen, noista kieltäytyjistä 20 % vetää hikarit ja 80 % suhtautuu asiaan neutraalisti... vaikka ei siis suostukkaan ehdotukseen. Tietenkin asian esittämisellä on huomattava vaikutus lopputulokseen.

    • Anonyymi

      Minun eka kerta olin kimppa.
      Olin vaan sopivasti tyrkyttänyt ,ilmeisesti sekin vaikutti että olen hoikka ja kohtuu näköinen vaikka oon 42v.
      Kaverit oli heti huomanneet että olen hakemassa sellaista seuraa.
      Mieheni tarjosi pojille jatkoja mökillä.
      Tosin toinen niistä miehistä kysyi suoraan. Ja vastasin hieman kierrellen.
      Itsekin olisi pystynyt kysymään.
      Vaan ei se jatkoilla alkanut ihan tuosta vaikka mun pillua kokeiltiin jo matkalla.
      Mieheni läsnä olo jarruttaa hieman sexi alkamista ,mutta pian pojat oli mun kimpussa.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe