Suosittelen kuuntelemaan Antti Aarnio-Wihurin elämä

Anonyymi

https://areena.yle.fi/1-50776893

Usko ihmisiin välillä horjuu piin kovassa maailmassa tässä ajassa. Katsoin eilen tämän haastattelun, tuli jotenkin todella rauhaisa fiilis, hyvä tunnelma, ja ajatus siitä, että kyllä tässä piin kovassa maailmassa on vielä viisaita ja sielullisia ihmisiä, jossa ihmisen älykkyys noudattaa vielä sielun rytmiä, koska äly ilman sielua on tuhoisa.

Hieno haastattelu, hieno ihminen, ja toimittaja on kanssa kuin todella hyvä, inhimmillinen, aito ja lämmin haastattelija. Parhaat hetket, parhaat ohjelmat syntyvät, kun ego ei ole se joka heiluttaa tahtipuikkoja vaan aito lämmin ihminen ilman "minä ja minun esiintyminen, miten minä tulen esille ja olenhan todella kuosissa", ja siinähän se haastattelu menikin, kun kaikki ajatukset pyöri vain oman minän ja egon ympärillä. Se energia puskee läpi niin telkkarissa kuin elävässä elämässä kohtaaminen, ihmisen sisäistä energiaa ei voi ihminen itse peittää, yrittää voi peitellä, mutta energia puskee läpi, ja hyvä niin.

5

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailma on ollut tällainen aika pitkään. Ei yksi haastattelu muuta maailmaa. Mutta Jumala tulee hävittämään kaikki ketkä ovat pahennukseksi. Kaikki joiden sydän on paha ja epäuskoinen ja Jeesusta vastaan. Kaikki paha maailmassa on lähtöisin kapinasta Jumalaan. Jeesus käski rakastamaan lähimmäisiään, eli kaikkia. Tarkoittaa että kaikille tulisi toivoa parasta vaikka onkin selvää että moni on jo helvetin puolella, eikä tule tekemään parannusta.

• Anonyymi

...
        2 Kuningasten kirja 17:15
        "... He seurasivat turhia jumalia, ja turhanpäiväisiksi he tulivat ..."

Mammona on epäjumala, samoin vatsa, samoin joillekin oma ulkonäkö. Ihminen voi palvella näistä kaikkia. Sen lisäksi epäjumalia ovat kaikki jumalat joissa ei ole Isä ja Poika.

Jumala sanoo Pojastaan, Jeesuksesta:

Heprealaiskirje 1:8
        "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti ..."

Jos maailma olisi terve, se ihmettelisi näitä asioita, mutta koska se on syntiä täynnä ja kapinoi Jumalaa vastaan, se pilkkaa.

Tiede ei ymmärrä iankaikkisuudesta vielä mitään ja tuskin pääsee edes kosketuksiin sen kanssa. Tiedemieskin on ajan vankina, sidottu kulkemaan sen mukana minne Jumala maailman ohjaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Alzheimerin tauti on vaikea sairaus, sen Anttikin toi hyvin esille. Kunnioittaa kaikkia omaishoitajia, jotka yrittävät auttaa ja selviytyä arjessa haasteistaan. Hänellä vaimo sairastaa myös ja rankkaa on, onneksi hänellä on mahdollisuus hyödyntää ammattilaisten apua hoidossa, et voi olla mukana vielä vanhoilla päivillään työelämässä.

Tässä hyvin itselle toistui vanha muistutus siitä, et kun teet työksesi mieleistä niin ei ole halua eläkkeelle jäämiseen. Antin osalta se vielä hyväksyn, kun on perillinen siinä ja yrittäjän Vesa. Mut heillä jotka ovat pörssiyrityksissä hallituspaikoilla, joista saavat todella korkeita palkkioita? Mihin sellaiset tarvii enää rahaa, jos vielä nauttivat siitä, et saavat olla kukkoja tunkiolla.

• Anonyymi

Vastuu on kuulijalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe