Mikä kiire vanhan paloaseman myynnillä on?

Anonyymi

Omituista että kiinteistölle ei haluta tehdä kuntotarkastusta ennen kuin se laitetaan myyntiin.
Olisiko ehkä niin että pelätään että kaikille selviää ettei siinä sittenkään ole mitään vakavaa vikaa. Väkisin vaan haluttiin saada uusi paloasema kun oli helposti järjestettävissä.
Ja nyt pitää äkkiä saada vanha sopuhinnalla myytyä........ kun ostaja jo tietää että talo on kunnossa.

17

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkastuksena riittää kun näkee homeisen sisäkaton.

      • Anonyymi

        Joo, se homeinen sisäkatto onki ihan varmasti ainoa syy. Eikö kiinteistön kunto vaatisi vähän perusteellisemman, puolueettoman tarkastuksen.
        Yleisin homeen aiheuttaja onkin, siivouksen puute.


      • Anonyymi

        Homeinen sisäkatto ei kuulostaa ollenkaan vaaralliselta, suurin syy lienee pölyn kertyminen siivoamattomiin rakenteisiin.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti turha kuluerä kunnan budjetissa !

    • Anonyymi

      Näillä palstoilla ei kuntotarkasteta eikä myydä mitään Sysmän omaisuutta! Turhaan jauhatte paskaa. Myykää ne navettanne ja sontaruomanne, jos kerran luulette niillä olevan kysyntää. Maaseudulta ei mene kaupaksi mikään - korkeintaan hyvä rantatontti, taloja ette saa myydyksi - edes Sysmässä.
      Kela (Kansanelätyslaitos) teitä elättää mullitukien ohella!

      • Anonyymi

        No itseasiassa talon saa kyl myytyä Sysmässä.


      • Anonyymi

        Arvaappa kaksi kertaa meneekö asunnot kaupaksi? Täyttä potaskaa.


      • Anonyymi

        Oleppa nutipää hiljaa navettoines ja sontavarastoines koska ilmeisemmin et hallinnoi kumpaakaan.
        Maaseudullakin on jonkillainen kysyntä hyvällä tavaralla ja kauniilla suulla ei tosin tuollaisella kun sinun on.


      • Anonyymi

        Näinhän se on Sysmän kunnan omaisuus kupataan diktatuurin toimesta päätetyillä sopimuksilla. Vaikka tällä palstalla ei lopullisia kauppakirjoja kirjoitetakaan, niin suuri osa kuntalaisista pääsee esittämään mielipiteensä päättäjien hölmöilystä. Eihän kuntalaisilla ole mitään muuta vaikutusmahdollisuutta ilmaista mielipiteensä politrukkien aiheuttamista verorahojen tuhlauksesta. Valitettavasti ei ole selvinnyt, miksi piti tuhlata uuteen plohökkeliin. Homeesta on turha puhua edellisen paloaseman kohdalla. Sais joku pölvästi mennä hangaariinsa kunnostamaan joukkokuljettimiaan.


      • Anonyymi

        Navetan sisäilma on terveellistä hengittää. Tervetuloa hakemaan vastustuskykyä navettaan! Diselin kärykin lähtee sillä hengitysteistä.


    • Anonyymi

      Osta ihmeessä ittelles äläkä ruikuta!

    • Anonyymi

      Mihkä osu, tuhkamunaanko! Rakennuksestahan puhe - kaiketi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1698
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1039
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      75
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe