Koronarokote suojaa vakavaa tautia vastaan????

Anonyymi

Mutta ei suojaa lievää tautia vastaan????kertokaapas yhtälö🤭🤭 mikäs se semmoinen rokote voi olla....sekai pitäisi olla jo yli ihmisten suunnittelema.vai onko tässä vain ja ainoastaan myynti)markkinointi puhe jotta saataisiin ihmisiä piikille piikkien perään ..

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla jonkin sortin virologi tai ammattihenkilö kun osaat noinkin hyvin kyseenalaistaa kyseistä rokotetta. Kerro sinä, en minä tiedä. Olen vain tavan typerä kansalainen ja luotan ammattilaisten mielipiteisiin asiassa kuin asiassa.

      • Anonyymi

        Todellakin.hienoa että myönnät tyhmyytesi.teitä onkin n80prosenttia .monella on tukholma syndrooma rakkaussuhde piikkifirmaan.


    • Anonyymi

      Googlella löytyy vastaus nopeasti: https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/koronarokotteet-estavat-edelleen-vakavaa-tautimuotoa/

      Tuo on elokuulta ja tilanne muuttunut (omikron), mutta periaate pitänee: Vasta-aineita tarvitaan paljon limakalvoinfektion estämiseen. Vakavassa tautimuodossa taas solusitoisella immuniteetilla on huomattava merkitys. Vasta-aineet heikkenevät/eivät toimi uusiin variantteihin niin hyvin => voit saada tartunnan ja lievän infektion rokotuksesta huolimatta. Solusitoinen immuniteetti kuitenkin pitää paremmin => estää vakavan taudin. Ihan on biologiaa, ei mitään hokkuspokkus-juttuja.

      • Anonyymi

        Juupa joo...diipa daapa...virukset ennenkuulumattomasti muuntautuu.hoh hoijaa.ja ihmiset jaksaa uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa joo...diipa daapa...virukset ennenkuulumattomasti muuntautuu.hoh hoijaa.ja ihmiset jaksaa uskoa

        Onko kukaan todistanut evoluutiotakaan.

        JUMALA loi maan ja taivaan!
        Mikään ei ole muuttunut.

        https://www.youtube.com/watch?v=YCE30cABz_E
        Tuomarin sanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa joo...diipa daapa...virukset ennenkuulumattomasti muuntautuu.hoh hoijaa.ja ihmiset jaksaa uskoa

        Virusten muuntuminen ei olekaan uskon asia vaan tietoa, joka on kerrottu jo peruskoulun biologian tunnilla.


    • Anonyymi

      Tanskassa kuoili tähän vaarattomaan variaattiin eilen 12 ihmistä ja kaikki 3 rokotteen ottajia ja keski ikä 35v

    • Anonyymi

      Vastaus on ihan luonnollinen. Meillä vuosittain annettavat A-influenssarokotukset tekevät samoin. Monet ihmiset kestävät A-flunssan. mutta osa travitsee suojaksi rokotuksen. Nämäkään eivät lupaa , että tauti pysyy kokonaan poissa, koska ihmisetn oma henkilökohtainen immuniteetti vaihtelee ja aina ei osata edes valita kunakin vuonna oikeat rokotteet., mutta yleensä kaikki rokotetut, jotka sairastuvat sairastuvat lievään tautiin, eli rokote suojaa vakavalta taudilta, mutta ei takaa etteikö siihen silti sairastuisi. On taas sitten muita rokotteita, jotka pystyvät antamaan lähes 100% suojan. Monet lasten virustaudit kuuluvat tähän luokkaan, kuten esim. sikotauti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe