Nyt on työelämä takana ja mieli tekisi muuttaa Nivalaan. Tosin mietityttää miten siellä aikansa kuluttaisi, löytyykö mitään harrastuksia vielä jokseenkin hyväkuntoiselle vanhuuttaan aloittavalle?
Muutanko Nivalaan?
10
769
Vastaukset
- Anonyymi
Elä tee sitä virhettä
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt jos muuttaisin Sarjankylälle!
- Anonyymi
Mikä siellä Sarjassa niin mukavaa?
- Anonyymi
joo jos haluat tuottaa ihtelles kärsimystä
- Anonyymi
Liikuntamahdollisuudet ovat Nivalassa erinomaiset. Kansalaisopiston kurssitarjonta myös. Myös järjestötoiminta aktiivista, eläkeläisjärjestöissä on mukavaa toimintaa ja näkee uusia ihmisiä.
- Anonyymi
Löystyneekö iltaliikuntaa, tanssia, ei tarvitse olla kapakoita?
- Anonyymi
Käy ensin kokeilemassa lomailemalla muutaman viikon Nivalassa. Niin minä tein. En muuttanut.
- Anonyymi
Nivalalainen tuttavani kertoi Nivalassa löytyvän nuorille paljon lähinnä urheilullisia harrastuksia, mutta eläkeikäisille ei mitään mielenkiintoista harrastusta.
- Anonyymi
Tuttavasi ei taida tietää kaikista mahdollisuuksista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttavasi ei taida tietää kaikista mahdollisuuksista...
Näin voi olla, pitää ottee paremmin selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618