SINÄ yksinäinen!

Anonyymi

Jos yksin olemisesi tuntuu kärsimykseltä ja jos haluaisit olla muiden kanssa niin SOITA JA KYSY mitä teet ja miten menee ja tarjoa apuasi. Hyvää uutta vuotta!

14

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kelle pitäs soittaa jos ei ole kelle soittaa...

    • Anonyymi

      Vdun idioottimainen ehdotus.
      Yksinäisillä ei yleensä ole ketään, joka heitä kaipaisi.
      Heidän vanhat ystävänsä ja tuttunsa ovat löytäneet kumppanin, työn, uran, saaneet lapsia - ovat kiireisiä ja vaivaantuvat, jos heille soittaa - koska he tietävät, jotta SINÄ olet luuseri.

      Tai sitten - yksinäinen, kuten mä, on vuosikausia, jopa vuoskymmeniä ollut se kuuntelija, luottokaveri, mukava, energinen, aina keksimässä jotain kivaa, tsemppaamassa...
      Mutta, kukaan ei koskaan soita hänelle, kukaan ei koskaan kysy, kuinka hänellä menee, pyydä häntä mukaan johonkin jännään projektiin.

      Tämä johtuu vain siitä, kun joidenkin osa täällä on olla luuseri, jotta toiset saavat enemmän, paremmin ja kaiken.

      Sen takia, luuserit ovat ikuisia.

      • Anonyymi

        Osasitpa totisesti kiteyttää totuuden! Noin se juuri on.


    • Anonyymi

      Olen köyhä eikä ole varaa paljon soitella. Lähetän tekstiviestejä, mutta nykyään ihmiset vastaavat laiskasti.

    • Anonyymi

      Eli otetaan random numero, ihan minkä vaan keksii päästään, ja kysellään ventovierailta mitä teet?

      • Anonyymi

        Itseasiassa mulla oli joskus aikoinaan tapana tehdä noin... silloin tuhat vuotta sitten, kun oli vielä paperiset puhelinluettelot. Etsin jonkun kivalta ja sympaattiselta kuulostavan nimen, ja soitin siihen numeroon. Kysyin kuulumisia. Useimmat suhtautuivat epäluuloisesti ja lopettivat puhelun nopeasti. Joskus harvoin joku saattoi jäädä hetkeksi rupattelemaan, ihan uteliaisuuttaan. Eipä tuosta kyllä mitään pidemmän päälle saanut. Oikeestaan entistä enemmän tajusin, miten yksin ja epätoivoinen olin. Tämä tapahtui siis noin 30 vuotta sitten. Edelleen olen yhtä yksin ja epätoivoinen, tosin nykyään ei enää tulisi mieleenkiään soitella random numeroihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mulla oli joskus aikoinaan tapana tehdä noin... silloin tuhat vuotta sitten, kun oli vielä paperiset puhelinluettelot. Etsin jonkun kivalta ja sympaattiselta kuulostavan nimen, ja soitin siihen numeroon. Kysyin kuulumisia. Useimmat suhtautuivat epäluuloisesti ja lopettivat puhelun nopeasti. Joskus harvoin joku saattoi jäädä hetkeksi rupattelemaan, ihan uteliaisuuttaan. Eipä tuosta kyllä mitään pidemmän päälle saanut. Oikeestaan entistä enemmän tajusin, miten yksin ja epätoivoinen olin. Tämä tapahtui siis noin 30 vuotta sitten. Edelleen olen yhtä yksin ja epätoivoinen, tosin nykyään ei enää tulisi mieleenkiään soitella random numeroihin!

        Ihmeesti siihenkin tottuu että puhelin on hiljaa, vain uuden sähköpostin kilahdus kuuluu lähes päivittäin. Lapseni ja siskoni ainoat jotka välillä soittaa . Itse en ole enää soitellut kenellekään kun ei ketään kiinnosta. Aiemmin kun soitin niin hyvin nopeasti lopettivat kaikennäköisillä verukkeilla, sellaisetkin jotka ei enää ole työelämässä eivätkä edes harrasta juuri mitään kodin ulkopuolella. Jo paljon ennen koronaa tein palikkatestin ja harvensin soittamista ja viimein lopetin kokonaan kun totesin että se todellakin olen ainut joka yrittää pitää kaveruussuhteita yllä. Kukaan ns ystävistä ei ole kertaakaan ottanut yhteyttä ja kysynyt mitä kuuluu.
        Lenkilläkään ei ketään tuttua tule vastaan niin se kaupan kassa on ainoa jonka kanssa edes tervehditään


    • Anonyymi

      Ei soi puhelin, ei kilahda sähköposti. Näin on mennyt vuosia. Ja menee loppuun asti.

    • Anonyymi

      Kysymys tähän kuuluu että kenelle?? Itse joskus tympäännyin yksinäisyyteen ja päätin kans tehdä pienen soitto kieroksen mieleen tuleville tutuille. No vanhalle koulu kaverille soitin oltiin 20 vuotta sitten samassa koulussa...no sitten minä soitin... esitelin itseni että olen se ja se ja oltiin amiksessa samassa ryhmässä.. Oli melkosen mukavaa sillon.. Hetkisen kului luurin päässä kunnes sytytti.... Ai sä oot se!! Muistan. Tota juu..... Mulla on nyt hirmunen kiire....antaa vanhojen juttujen olla!! KLICK puhelin sulkeutui. Koko homma kesti noin minuutin. No tää vähän alko kirveltää sielua.. Mutta ajatelin jatkaa.. Mietin että puntti sali harrastuksen kautta olin tutustunut yhteen kivaan tyttöön oltiin vaihdettu salilla kuulumisia. Olin saanut hänen osoiteen ja puhelin numeron ,,hänen treeni reppunsa nimi ja osote lapusta. Vähän niin ku salaa. Mutta olin ottanut hieman rohkaisuksi viiniä ja ajatelin että nyt olis hyvä tutustua.. Tiedä mihinkä johtaisi tiedä vaikka parisuhteeseen. Ei muuta kuin luuri käteen ja numeroa näyttöön.. Puhelin hälytti melko pitkään. Kunnes heleä nais ääni vastasi......... No esittelin itseni ja missä oltin tavattu luurin toisessa päässä oli hiljaista.. Juu muistan sä ootte se ihme pedari hyypiö!!! Mä pyydän nyt mun miehen jutteleen sun kans!!!!!!! . Saman tien nais muuttui mies ääneksi.. Tuli väkivalta uhkaus ja lupaus siitä että tullaan ottamaan yhteys poliisin jos vielä soitan... Tuntui henkisesti niin pahalta... Samalta kuin rekka olis ajunut yli.... Niin unelman ja sydämmeni oli särkynyt.
      Mutta vielä täytyi soitto kierrosta jatkaa.... Kenelle nyt???? Entiselle pomolle !! mukava ja reilu mies.. No taas puhelin käteen.. Haloo kuului luurista melko. heti... taas esittely.... No voi sun perkele... kuului vastauksena... siitä on jo viis vuotta!!! . Ooks missään hommissa?? Kerroin että oon ollu viimmeset 2 vuotta työtön... Jooo!! kuului luurista.. Sitten tuli tilitys siitä kuinka firma oli mennä nurin kun olin ollu siellä töissä huolimattomuden ja epäpätevyyden takia. Ja kuinka työkaverit oli halunnut polttaa minut ulos.. Jo koeaikana.. Lopuksi toivotti kyllä hyvää jatkoa.. Ja leppoisia eläkepäiviä..... Tämä veti mieltä alaspäin entisestään... Tässä oli vastaus siihen miksi minua ei oltu kutsuttu firman pikku jouluihin ja pilkki kisoihin... eikä entiset työkaverit olleet tervehtineet kaupoissa ja kadulla vastaan tulleessan...... Jotenkin alko tuntua kaikki ihan turhalta...... Minua ei haluta muistaa eikä liion kaveerata jossakin on jokin väärin....

      • Anonyymi

        Elä lannistu. K-päitä aina riittää.
        Parempaa onnea tuleviin tuttavuuksiin.


      • Anonyymi

        Sounds like Hell. Tiedän omasta kokemuksestani mitä yksinäisyys on - Masennus. Ahdistus. Itsetuhoiset ajatukset. Alkoholismi. Se mikä on mahdollisesti hyvinkin vaarallista tässä noidankehässä on se, että nykykäsityksen mukaan ihmisten aivot muokkautuvat ajan saatossa läpi elämän. Pitkittynyt yksinäisyys voi muodostua siis jopa ihmisen normaaliksi olotilaksi. Joskus mietin miksi mielialani on nykyisin niin usein maassa, toisin kuin teini-iän alkuvuosina. Ehkä kaiken maailman mielenterveysongelmat ovat hiipineet vuosien saatossa päähäni, juurtuneet aivoihini ja aivoni vain luulevat että myrkyttynyt olotilani on olevinaan normaali. Eläminen on samalla omassa kuplassaan elämistä sekä oman pään sisällä elämistä ja todellisuus tuntuu oikeasti aivan erilaiselta eri ihmisten perspektiiveistä katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sounds like Hell. Tiedän omasta kokemuksestani mitä yksinäisyys on - Masennus. Ahdistus. Itsetuhoiset ajatukset. Alkoholismi. Se mikä on mahdollisesti hyvinkin vaarallista tässä noidankehässä on se, että nykykäsityksen mukaan ihmisten aivot muokkautuvat ajan saatossa läpi elämän. Pitkittynyt yksinäisyys voi muodostua siis jopa ihmisen normaaliksi olotilaksi. Joskus mietin miksi mielialani on nykyisin niin usein maassa, toisin kuin teini-iän alkuvuosina. Ehkä kaiken maailman mielenterveysongelmat ovat hiipineet vuosien saatossa päähäni, juurtuneet aivoihini ja aivoni vain luulevat että myrkyttynyt olotilani on olevinaan normaali. Eläminen on samalla omassa kuplassaan elämistä sekä oman pään sisällä elämistä ja todellisuus tuntuu oikeasti aivan erilaiselta eri ihmisten perspektiiveistä katsottuna.

        Niin monet elävät puhkemattomassa kuplassa


      • Anonyymi

        "> 08.04,2022 klo. 21.14"

        juu, noin se menee, ihan samoin käynyt itselleni > "antaa vanhojen olla".


    • Anonyymi

      voisin soittaa vaikka aloittajalle, ilmoita puh.numerosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe